Jump to content

Dekoder OPTICUM ITI X8 HD NNK


Recommended Posts

Zgadzam się z poprzednikiem. Nie wprowadzajmy w błąd informacjami o nowym sofcie. Wczoraj nie było nowego softu. Informacja o możliwości kasowania kanałów nieaktywowanego pakietu jest nieprawdziwa. Nadal wszystkie kanały z oferty n na kartę nie podlegają skasowaniu.

Link to post
Share on other sites

To jest już chyba jakaś plaga z tym brakiem pakietu bez opłat. Dzisiaj jakieś godzinę temu u mnie wyłączyli TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVN HD, TTV. Chyba jedyną alternatywą jest dzwonić do nich i im zgłaszać. Czy jest jakieś inne wyjście ?.

Link to post
Share on other sites

Przed chwilą właśnie stałem się kolejną ofiarą "braku uprawnień" do oglądania kanałów bez opłat (sic) :? Zniknęły mi kanały jak u kolegów opisujących problem w postach wyżej. Brak - TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVN HD, TTV. Wysłałem e-mail na doradca (malpka) n.pl ciekawe jak długo zostanę bez dostępu do podstawowych kanałów. :>

 

Kilka uwag: aby skorzystać z pomocy e-mail doradca (malpka) n.pl trzeba się zarejestrować na ich forum inaczej "wypad" szanowny kliencie. Nr telefonu podany na stronie TNK HD ten tańszy na który można dzwonić ze stacjonarnego (703-102-502 35gr brutto za minutę) jest nie aktualny, słychać tylko komunikat o podwyższonej płatności za połączenie po czym następny komunikat - nie ma takiego numeru !!! Skandal. Pozostało tylko połączenie z komórki za 1,22 zł (*71 81 91). Po połączeniu i pięciominutowej rozmowie - czyli straciłem 6zł :evil: konsultant przywrócił uprawnienia i kanały wróciły. Czyli nie z mojej przyczyny wyrzuciłem 6zł w błoto ! Może N znalazła nowy sposób na zarabianie ? Tak z 1000 utrat uprawnień i 1000 połączeń z konsultantem dziennie to wychodzi spora sumka. Jako klient czuję się rozczarowany obsługą klienta :(

Link to post
Share on other sites
Kilka uwag: aby skorzystać z pomocy e-mail doradca (malpka) n.pl trzeba się zarejestrować na ich forum inaczej "wypad" szanowny kliencie.

Tak, to jest support świadczony przez modów forum nki dla użytkowników forum nki. Nikt nie twierdził że jest inaczej. Można też pisać na nkontakt (malpka) n.pl ale można się spodziewać odpowiedzi po tygodniu a na adres z forum odp. zwykle tego samego dnia.

Link to post
Share on other sites

@ofaflon - z tamtego forum odpisali żeby się zarejestrować, dopiero wtedy będą mogli odpowiedzieć, udzielić pomocy. Nie miałem ochoty rejestrować się gdzie tylko mi każą więc dzwoniłem. Jeżeli możesz to podziel się tym normalnym nr telefonu do pomocy technicznej Tnk. Z góry dzięki :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam wszystkich uzytkownikow nnk zwracam sie do was o pomoc mam problem z nagrywaniem posiadam dysk o pojemnosci 40gb wszystko ladnie dzialalo i nagrywalo sie az do wczoraj - przy probie nagrania czegokolwiek wyskakuje mi info limit: can not record wtf?? :shock: przeciez mam jeszcze 15% miejsca wolnego prosze o pomoc pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Spróbuj pendrive lub inny dysk. Być może po ostatniej aktualizacji X8 uznał, że twój dysk jest za wolny. Mój kumpel ma to samo. Po ostatniej aktualizacji jego pendrive jest niby za wolny. Wcześniej działał. Sformatuj też ten dysk i sprawdź.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...