Jump to content
jeneka

Dekoder OPTICUM ITI X8 HD NNK

Recommended Posts

Witam. Po mojej długiej nieobecności na forum nie sposób przejść obojętnie wobec tego ostatniego ''wynalazku''. Przyjmując maksymę ''Lepsze jest wrogiem dobrego'' według mojej oceny wszystkie zmiany pomijając aspekt wizualny (co jest kwestią gustu) są -in minus. Przede wszystkim u mnie:

- nie działa funkcja nagrywania na pena Hasło: Limit: CAN not record ! -(wcześniej wszystko było ok).

- w ogóle nie działa funkcja time shift.

- reakcja pilota jest opóźniona.

- nie można odtwarzać oraz usuwać uprzednio nagranych programów z Listy nagrań.

Proszę Panów programistów o szybką reakcję, gdyż tym softem cofneliśmy się do punktu wyjścia. Posiadam ten dekoder od grudnia 2011 i generalnie wszystkie poprzednie softy wnosiły poprawki. Czasami nie warto psuć czegoś, co dobrze działa, a według mnie dekoder ten do wczoraj działał (przynajmniej u mnie) bez zarzutu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustawiłem kanały.Pooglądałem tv.Wyłaczyłem tuner.

...

Włączyłem tuner.Po raz drugi wyskoczyło info o aktualizacji kanałów!

 

Czy te aktualizacje kanałów będziecie robić co włączenie tunera od dziś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

!!! ciekawe a mi wszystko ładnie działa??? Dysk ładnie pracuje. Kanały można sortować.

 

Mnie też zdziwiła zmiana w ustawianiu kanałów ale po 1 minucie zaczaiłem motyw zmiany i powiem, że mi bardzo pasuje.

Przykładowo zaznaczamy sobie teraz wszystkie muzyczne kanały "ptaszkiem" i dając przesuń wszystkie te kanały nam się grupują.

Nie trzeba przenosić każdego kanału z osobna. REWELKA :jupi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomixxxoo co Ty za głupoty piszesz...

 

I gdzie jest ten kłamczuch z X8 supportu, co w dziale X8 combo napisał że można dowolnie ustawiać kolejność kanałów po zmianie oprogramowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@acer - Potwierdzam że można przestawiać kanały z listy nc+ Przesunąłem chyba z 8 kanałów na różne wybrane dowolnie pozycje i nie było z tym żadnego problemu. Więc nie wiem co jest że jedni mogą a inni nie :D Może każdy dostawał inny soft w zależności od stażu w Tnk HD :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Na początek proszę o trochę mniej złośliwości a trochę więcej merytorycznych opisów ewentualnych niedogodności.

 

Sytuacje które państwo opisują mają jedną wspólną przyczynę.

 

Odbiornik po zmianie oprogramowania otrzymał nie tylko nową szatę graficzną ale także nową funkcjonalność polegającą na możliwości użytkowania go tak jak do tej pory czyli jako prepaid ale także po ewentualnym podpisaniu umowy z NC+ jako postpaid.

Niewielka ilość odbiorników w których przez ponad 1 miesiąc nie opłacono żadnej subskrypcji w wyniku błędnej interpretacji praw zapisanych na karcie przełączyły się na pracę w trybie postpaid ( "długa" lista kanałów, brak możliwości zmiany kolejności kanałów na liście, niestabilna praca mocno pofragmentowanych dysków itp. ). Stąd też pojawiające się teorie że istnieją 2 różne oprogramowania co może sugerować praca odbiornika w 2 różnych trybach ( prepaid lub postpaid ).

Za tą niedogodność przepraszamy.

Wszystkie pozostałe odbiorniki ( znakomita większość ) pracują poprawnie , to znaczy tak jak przed aktualizacją.

 

Na dzień dzisiejszy istnieją 2 rozwiązania:

1. opłata subskrypcji co spowoduje powrót do trybu prepaid.

2. lub niestety konieczność poczekania do poniedziałku na nowe oprogramowanie które przywróci te odbiorniki do trybu prepaid bez konieczności wnoszenia opłat.

 

Po tej aktualizacji odbiorniki te będą pracowały tak jak wcześniej.

 

 

Informacje o zmianie oferty nie mogą być usunięte.

Jest to użyteczna funkcja pozwalająca na bieżąco śledzić zmiany w ofercie. Zgodnie ze słuszną uwagą "alkonauty" w nowym oprogramowaniu funkcja zachowania własnej listy kanałów zostanie domyślnie włączona. Dziękuję za tą uwagę.

 

Nowa obsługa Edycji Kanałów wydaje się nam bardziej funkcjonalna od starej.

Zgodnie ze słuszną uwagą "belzebub24" wprowadzimy możliwość

przesuwania kanałów w "dół poprzez 0 ".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Wydaje się dziwne ale jednak ma.

Odbiornik pracuje w trybie w którym nie powinien się znaleźć. W takiej konfiguracji większość funkcji pracuje niestabilnie.

Najbardziej widoczne jest to podczas próby użycia mocno pofragmentowanego dysku do funkcji PVR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że w poniedziałek poprawią ten soft, bo naprawdę jest pomyłką. Nie wiem czemu Pan Tomek pisze, że jeżeli ktoś nie opłaca karty przez ponad miesiąc to powstają takie kwiatki. Ja opłacam systematycznie od ponad 20-stu miesięcy i u mnie jak wcześniej napisałem odbiornik ''leży''- czyli tylko odbiera kanały i nic poza tym.

Próbowałem formatować dysk ( mam pendrive 32 GB Emtec) kilkakrortnie na dekoderze- bez skutku. Dopiero po sformatowaniu na kompie i ponownym zainstalowaniu w dekoderze wyskoczyła informacja : Dysk zbyt wolny. ( wcześniej pracował niezawodnie). Całkowita kompromitacja.

Dlatego czekam do poniedziałku, mam nadzieję, że nowy soft przywróci funkcje dekodera i pozwoli ponownie cieszyć się jego walorami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, w dekoderze nie da się sformatować dysku, albo na niebieski przycisk oznaczający formatuj dekoder nie reaguje, albo pisze format failed lub dysk zajęty. Wcześniej tego nie było. Mam nadzieję, że to poprawicie? Ponadto dekoder się wiesza jak oglądam jakieś nagranie a ma się zacząć nowe nagrywanie :-( i nie wszystkie nagrania się nagrywają zauważyłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dorzuce jeszcze kwestie kiedys podnoszona, z trybu gotowosci po nacisnieciu zielonego przycisku w pilocie nie otwiera sie menu wiadomosci, a jednych z pierwszych wersji softu jaki mialem wlasnie to tak dzialalo, massages i od razu skrzynka byla otwarta. a teraz ten przycisk stal sie totalnie nieaktywny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znów jakieś dziwy, włączam dekoder i nagrania, odtwarzam, a tam komunikat NIEPOPRAWNE NAGRANIE, NIE DA SIĘ ODTWORZYĆ, wyłączam dekoder, włączam i nagrania są nagle poprawne... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

X8 support - W grafice nowego wyglądu którą wstawiliście kilka postów wcześniej na forum, w wyglądzie menu na kafelku "Karta dostępu" widnieje logo nc+ natomiast w dekoderze po aktualizacji softu jest nadal logo N. Błąd czy tak ma być? Pod jaką właściwie ofertę/firmę my użytkownicy TNK HD i NNK jesteśmy właściwie teraz podpięci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam N na kartę a kwadracik jest NC+, a w kafelek "Rachunek TV" nie da się wejść. Pisze, że nie posiadasz rachunków.

Mam zablokowaną listę programów która jest taka sama jak w N na abonament.

Czekam do poniedziałku na nowy sofcik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam nadzieję, że po poniedziałkowym sofcie mój dekoder powróci do stanu sprzed zmian i będę mógł znowu nagrywać na pena. Notabene zastanawiam się cały czas nad tym dlaczego przed tym ostatnim softem dekoder działał bez zarzutu tzn. zawsze wszystko bezproblemowo nagrywał, łącznie z zaplanowanymi nagraniami, time shift działał bez problemu. Po zmianach wszystko się popsuło. Nie można nic nagrać, pojawia się hasło: Limit: CAN not record !. EPG nie jest zapisywane na dysku. Za każdym razem musi się ładować od nowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie działa nagrywanie (Limit: CAN not record) :(

 

Nowe oprogramowanie jest niestabilne, niepewne. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu odbiornik potrafi nagrywać ale tylko przez pewien czas, późniejsze operacje nagrywania z EPG powodują komunikat (Limit: CAN not record) i klapa :(

Proszę oddajcie mi poprzednią wersję oprogramowania :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie, dajmy Im czas. Widocznie problem okazał się poważniejszy niż się wydawało. Mam nadzieję, że doprowadzą obecne oprogramowanie do stanu poprzedniego "niebieskiego". Trzymam kciuki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważam, że pan support X8 za rzadko odpowiada na pytania. Przecież to jest oficjalne forum. W menu dekodera to forum jest nawet podane jako forum do zgłaszania problemów.

Ludzie zgłaszają a support x8 pojawia się raz na parę tygodni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...