SebastianK Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam Wszystkich Kupiłem Opticum X8 bardzo dawno z ofertą na kartę. Potrzebowałem TV na jakiś miesiąc... Karta gdzieś się zawieruszyła... Postanowiłem sobie dokupić starter Smart HD+, no i okazało się, że ten dekoder był "sparowany" z kartą i z inną nie zadziała. Moje pytania: - czy jest jakakolwiek możliwość, żeby ten dekoder zadziałał z nową kartą? (przeróbka, wgranie nowego softu) - czy gdziekolwiek mogę uzyskać "[beep]likat" poprzedniej karty? Wydałem pierwotnie na cały sprzęt ponad 300 zł, teraz na starter jakieś 79 zł Nie wyrzucę tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arom Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 NNK musi się liczyć z tym, że ktoś może utracić kartę. Przecież tych odbiorników muszą być tysiące. A nieszczęścia chodzą po ludziach. Spróbuj zadzwonić do biura obsługi pod nr tel. 22 417 01 30 (jeden z forumowiczów podał już kiedyś ten numer). Zasięgniesz tam języka, a oni Ci coś na pewno zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 W opakowaniu dekodera powinieneś mieć taką kartkę z przewodnikiem po ofercie.U mnie takie coś było.Jest tam opcja wydania nowej karty dekodującej w miejsce zagubionej,skradzionej lub uszkodzonej zarejestrowanemu użytkownikowi za 99 zł.Kontaktuj się z BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Co z tą aktualizacją? Bo to już lekka przesada dwukrotnie robić d**ę z buzi nie idźcie tą drogą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub24 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Po co ci ta aktualizacja? Żeby mieć fioletowe kafelki i paski w menu? Poza tym nic innego się nie zmieni, żadna nowa funkcja już nie przybędzie a zmiany dobrego na lepsze z reguły zawsze są dużo gorsze Jak dla mnie ten niebieski layout jest ok i jest czytelny, a ta fiolety kojarzą mi się z klerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam WszystkichKupiłem Opticum X8 bardzo dawno z ofertą na kartę. Potrzebowałem TV na jakiś miesiąc... Karta gdzieś się zawieruszyła... Postanowiłem sobie dokupić starter Smart HD+, no i okazało się, że ten dekoder był "sparowany" z kartą i z inną nie zadziała. Moje pytania: - czy jest jakakolwiek możliwość, żeby ten dekoder zadziałał z nową kartą? (przeróbka, wgranie nowego softu) - czy gdziekolwiek mogę uzyskać "[beep]" poprzedniej karty? Wydałem pierwotnie na cały sprzęt ponad 300 zł, teraz na starter jakieś 79 zł Nie wyrzucę tego... Tuner raczej mozesz spisac na straty. Do tej startowki to kup nowy tuner. Poszukj na forum DVHK & LAKI moze cos z tym tunerem ktos zrobil w co watpie. Ano tak to jest jak sie kupuje tunery od operatorow. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emc Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Tak z ciekawości - czy operator na pisemną prśbę nie może wydać [beep]likatu karty? [beep] = d u p l i k a t u OK, w regulaminie znalazłem tylko wzmiankę, że wymieniają uszkodzoną kartę, natomiast na forum ncplus.pl piszą, że w przypadku zaginięcia karty też powinni przysłać nową. Wpis jest z 2011 - wtedy kosztowało to 99 zł (obecnie chyba 60 zł). Trzeba napisać pismo, ale myślę, że najpierw najlepiej zadzwonić na infolinię i zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jest już nowy soft na satelicie Zmiany: Kolorsystyka GUI jest przystosowana pod ofertę NC+; w oknie info o kanale (niebieski przycisk) dodano informację o typu oferty oraz CAID - informacja o zastosowanych na danym kanale isystemie kodowania, jest też dodany SID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X8 support Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Witam, Dokładnie - Nowe oprogramowanie znajduje się już na niebie. Wszyscy chętni mogą pobrać je ręcznie lub poczekać do dnia jutrzejszego kiedy to odbiornik zaktualizuje je automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arom Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Pytanie do doświadczonych w temacie... Czy po aktualizacji oprogramowania znika lista kanałów, którą samemu się ułożyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 U mnie ta lista pozostała, ale wyświetliło mi się okienko o tym że została wykryta zmiana w liście kanałów, więc zgodziłem się na to i pojawiła się nowa lista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arom Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 @ Wsparcie Dlaczego po aktualizacji wyświetla się komunikat: "Przesuwanie kanałów korzystając z oferty nc+ nie jest dozwolone". I nie można zmienić kolejności ŻADNEGO kanału? Dodatkowo w menu historii aktualizacji jest nieprawdziwa informacja, że "Nowy wygląd nie wpływa na zmianę funkcjonalności dekodera i na ofertę..." Jak takie zapewnienie pogodzić z w/w? Czy mam już żałować decyzji, że dokonałem aktualizacji PS. Czy ktoś z forumowiczów ma ten sam problem. A może to dekoder się zepsuł, a u innych działa wszystko ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Cuda, wianki! Po aktualizacji ciągle miga mi okienko, że dysk za wolny, odłączono dysk, po chwili podłączono dysk wcześniej tego nie było. Kolega ma ten sam problem z Opticum X8. Co to ma być?! Ręcznie się też nie da nagrywać programów, ani PVR nie działa, bo dysk za wolny lub nie podłączony mimo, że jest podłączony i dysk działa poprawnie. Dodam, że "cuda" zaczęły się dziać po tej pseudo aktualizacji :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arom Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Kolega ma ten sam problem z X8. ?! Tak. Są kłopoty z dyskiem. I jeszcze część programów telewizyjnych programuje się na liście radiowej. Plus w/w brak możliwości przesuwania kanałów...! Edit: Wspomniane programowanie na liście radiowej kanałów TV (np. TVP HISTORIA (z Astra 19,2 st. E, brak obrazu, tylko fonia): Przed "aktualizacją" takich "atrakcji" nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Soft do pilnej poprawki. Nie na teraz, nie na jutro, na wczoraj! :-/ proszę pana z supportu X8 o ustosunkowanie się do tych zarzutów i odpowiedź na pytanie KIEDY NOWY, DOBRY SOFT, WOLNY OD BŁĘDÓW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puma1 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Soft wolny od błędów haha Człowieku,prędzej doczekasz się Irlandii w POlsce niż ten soft będzie chodził bezbłędnie. To ratowanie trupa,którego możesz tylko przypudrować,zmienić kolorki itd. Rok temu też miałem takie nadzieje jak Ty,dałem sobie spokój,żenuaaaa. Ja proszę tylko o jedno - możliwość wyłączenia aktualizacji kanałów!(proszę od roku) Czy tu ktoś zrozumi,że z tego korzystają też ludzie starsi,którym to sprawia problem i jedynym sposobem na te wymuszane aktualizacje kanałów jest L4 w pracy i moja wizyta u rodziców aby im uaktywnić ponownie dekoder do działania ???!!!!! Każdy soft posiada funkcję właczenie/wyłączenia aktualizacji ale nie Opticum! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Bo niby nc+ nakazuje i aktualizacja softu i kanałów musi być kpina i żenada a poza pan X8 odpowiada na wygodne pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkonauta Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Aktualizacja listy niech sobie bedzie, bo fajnie wiedziec ze cos nowego sie pojawilo w ofercie (jak ostatnio mialo to miejsce z rvp regiony, puls2) ale niech bedzie opcja wyboru czy chcesz czy nie chcesz automatyczne aktualizacje, aktualizacje listy kanalow itp. Ja tez tak mam ze starsza osoba dzie nauczylem jak sie przerzuca kanaly od 1-9 a jak pojawi sie komunikat to pol dnia roboty dla mnie po automatycznej zmianie listy programow. Poza tym gdzie sa testerzy nowych wersji oprogramowania?! Czy support pisze nowy kod zrodlowy a nastepnie wgrywa go do dekodera bez sprawdzenia czy on wogole dziala? Na razie pilnuje zeby sie nowa wersja nie zainstalowala, choc uwazam ze poprzednia byla juz calkiem znosna w obsludze a dekoder nawet polubilem. Rozgladalem sie za tunerem "niebrandowanym" do ktorego musialbym dokupic karte CI (czy jakos tam) i karte dekodujaca nowa (bo stara juz jest sparowana wiec do smieci). Wydatek jest spory co przy dosc dobrej relacji ceny/jakosci programow ktore wchodza w sklad oferty na karte jeszcze mnie nie przekonuje do pozbycia sie X8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arom Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Zastanawiam się nad zgłoszeniem skargi do właściciela tego 'ustrojstwa' (NC+) - przecież praktycznie po takiej demolce odbiornik nadaje się na śmietnik. Po co mam dalej doładowywać rachunek NC+, skoro nie mogę normalnie korzystać z oferty? Oraz nad skargą do UOKiK...!!! ZA NARUSZANIE PRAW KONSUMENTÓW! Takiego odbiornika - nie wiem czy wie ta osoba, która notorycznie knoci oprogramowanie - nie otrzymuje się w sklepie za darmo... Informuję, że trzeba za niego zapłacić. Marnuje się tylko czas i pieniądze. To co wyczynia opticum to kpiny!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Ponadto nie mogę sformatować dysku/pendrive, bo jak naciskam niebieski przycisk w menu dysku, to abo nie reaguje, albo pisze FORMAT FAILED lub DYSK ZAJĘTY i dekoder dość często się wiesza zastanawiam się czy to przypadkiem nie jest sabotaź nc+, by kupować nowe dekodery, a najlepiej jeszcze w ofercie na abonament Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arom Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Raczej to nie sabotaż NC+. Raczej to totalna niekompetencja producenta odbiornika. Użytkowników są już setki tysiecy i nikt przy zdrowych zmysłach nie bedzie rezygnował z wpłat. Miałem doładować konto... ALE... do czasu aż ktoś nie naprawi tych wad w dekoderze zawieszam korzystanie z NNK HD! NC+ może pogratulować Opticum, że moje skrome środki nie będą wpływały na konto NC+. Koniec 'żartów'! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkonauta Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Niestety nie udalo sie uniknac aktualizacji. Wlaczam odbiornik i nowe kolorki oraz monit ze zaktualizowano. I teraz co wazne NIE POZWOLILEM na zmiane listy kanalow. Przejrzalem dokladnie wszystkie ustawienia (wkurzylo mnie to ze nawet regulacje kolorow i rozdzielczosci trzeba zrobic ponownie) wszedlem do Laboratorium a nowy soft NIE MA domyslnie ustawionego przywracania starej listy kanalo! Wiec to zmienilem na zapisywanie starej listy. Wylaczylem i wlaczylem dekoder. Pojawia sie monit o aktualizacji listy. Zrobilem aktualizacje i... jest normanlnie. Tzn dziala. Pendrive 30mb/s dziala, nagrywa, odtwarza. Jak na razie testuje i ustawiam zeby starsi domownicy mogli NORMALNIE uzywac dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas2077 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Po aktualizacji softu wgrała się lista z oferty abonamentowej NC+. Nie da się jej modyfikować. Dlaczego ? Pojawia się komunikat "Przesuwanie kanałów korzystając z oferty nc+ nie jest dozwolone". Dlaczego ?? W wyszukiwaniu kanałów znikła możliwość wyszukiwania kanałów z oferty NNK + polskie niekodowane. Dlaczego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub24 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Po aktualizacji softu wgrała się lista z oferty abonamentowej NC+. Nie da się jej modyfikować. Dlaczego ?Pojawia się komunikat "Przesuwanie kanałów korzystając z oferty nc+ nie jest dozwolone" No nie wiem, ja dzisiaj żonglowałem kanałami TVN Meteo, AXN, Disney, Kino PL i kilkoma innymi a wszystkie one są z listy nc+. Więc dają się przesuwać, nie można ich tylko usunąć ale tak było zawsze. Poza tym układanie kanałów to porażka, zaznaczając kanał do przesunięcia pojawia się znacznik ale różowe podświetlenie belki przeskakuje o poziom niżej, co wprowadza pewien chaos. Po drugie nie można przesunąć kanału np. z pozycji 300 na pozycję 6 klikając w dół, trzeba przelecieć z przenoszonym kanałem przez 294 pozycje do góry. Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Ja też umiem przesuwać kanały, natomiast mam problemy z dyskiem twardym (niby za wolny, a pendrive jest OK haha) być może są 2 wersje softu... kolega ma X8 DVB-T i on miał już ten soft z 2 tygodnie temu, a my, jak niestety wiemy, od wczoraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.