SatExpert Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) 241296.... Też nie ten. A nie masz numeru zaczynajączego się od 17... ? Edytowane 5 Lipca 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Tak. Numer mojego modułu zaczyna się od 17 ... Napisałem to wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 @armands: A nie masz gdzieś tam numeru zaczynającego się od cyfr 17? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armands Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Ten pierwszy, co dałem to nr modułu Mini HD2000 (07...), a ten drugi (24...) to dekoder główny. Chyba że źle sprawdziłem. Podałem z ICOK > dane sprzętu > nr tel/nr karty/ TV mobilna. Dobra, mój błąd, znalazłem w końcu. nr modułu 177559.... Sorry za błąd. Edytowane 5 Lipca 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Chodzi tu wyłącznie u numer modułu dekodera Mini HD2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Nie, czekaj. Nie chodzi mi o numery kart, tylko daj numer dostępu warunkowego z deka na który dostałeś ten komunikat. Edytowane 5 Lipca 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 @amands To jak wchodzisz w ICOK, w dane sprzętu dekodera Mini HD2000 to poza nr karty, niżej masz nr modułu i ten jakbyś podał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 nr modułu 177559.... No to wam podał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 @armands W celu odpowiedzi na czyiś post nie edytujemy swojego poprzednio napisanego postu i nie zamieszczamy odpowiedzi w nim, tylko piszemy nowy post. Edytowanie poprzedniego swojego postu w takim przypadku wprowadza tylko zbędny bałagan w wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) No ja mam 177586... więc chyba sobię poczekam do wtorku. Edytowane 5 Lipca 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Jutro nowy soft dla MINI HD 2000, właśnie dostałem taki komunikat na TV. Dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Już mi się pobiera nowy sofcik. Edit: Pierwsze zaskakujące wnioski: w starym pilocie mogę bezpośrednio wejść do stacji radiowych, a w nowym nie Edytowane 6 Lipca 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Jaki numer otrzymał ten nowy soft? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 4.70.1.23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Już mi się pobiera nowy sofcik. Edit: Pierwsze zaskakujące wnioski: w starym pilocie mogę bezpośrednio wejść do stacji radiowych, a w nowym nie Bezpośrednie przełączenie z kanału TV na kanał radiowy po użyciu przycisku TV/Radio, dla większości użytkowników było utrudnieniem. Po przypadkowym naciśnięciu tego przycisku nie wiedzieli co się stało, że nie mają obrazu. Nie potrafili z tego samodzielnie wyjść. Nie każdy użytkownik, żyje zabawą z dekoderem. Niektórzy po prostu tylko z nich korzystają Edytowane 6 Lipca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Dla mnie wielka szkoda, że nie ma już bezpośredniego przełączania z TV na Radio. Jak jest bezpośrednie przełączenie z Radia na TV to powinno być też na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Bezpośrednie przełączenie z kanału TV na kanał radiowy po użyciu przycisku TV/Radio, dla większości użytkowników było utrudnieniem. Po przypadkowym naciśnięciu tego przycisku nie wiedzieli co się stało, że nie mają obrazu. Nie potrafili z tego samodzielnie wyjść. Nie każdy użytkownik, żyje zabawą z dekoderem. Niektórzy po prostu tylko z nich korzystają Idąc tym tokiem rozumowania to każdy dekoder dedykowany powinien mieć pilota wyposażonego wyłącznie w przyciski "włącz/wyłącz dekoder", "zmień głośność", "przełącz kanał" oraz klawiaturkę z cyframi 0-9 I nic poza tym. Bo przecież z "czymś głębszym" użytkownik takiego dekodera już sobie nie poradzi. To tak na marginesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Zmiany wprowadza się na podstawie opinii użytkowników, nie na podstawie przyzwyczajeń. Zamiast krytyki, zapoznaj się z opisem nawigacji dostępnym w tym wideo. Edytowane 6 Lipca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Idąc tym tokiem rozumowania to każdy dekoder dedykowany powinien mieć pilota wyposażonego wyłącznie w przyciski "włącz/wyłącz dekoder", "zmień głośność", "przełącz kanał" oraz klawiaturkę z cyframi 0-9 I nic poza tym. Bo przecież z "czymś głębszym" użytkownik takiego dekodera już sobie nie poradzi. To tak na marginesie. Ale @support458 ma z ta diagnozą absolutną rację - z doświadczenia rodzice nie wiedzieli co się stało, że nie ma obrazu. Z czasem się już przyzwyczaili i wiedzieli jak sobie poradzić. A na marginesie badania pokazują, że większość użytkowników korzysta wyłącznie z przycisków, które wymieniłeś. No ale to tak samo z wybieraniem audycji - nie kręcą ich festiwalowe filmy, ale paradokument. Ludzie to wyjątkowe prymitywne stworzenia - skończyli szkołę i stanęli w miejscu, jeśli chodzi o umysłowy rozwój. Zero zainteresowania, taki analfabetyzm techniczny, niezdarność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
placid Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Od kilku dni pojawił się problem. Tuner nie pokazuje obrazu po kablu HDMI, tak jakby wymuszał na nim częstotliwość 576p, bo chwili włączania tunera wyskakuje taki znaczek HDMI 1 576p, mimo że w opcjach mam 720p lub 1080i. Jedyne, co pokazuje to informację o załączonym kanale, można też wejść w menu. Po podpięciu kablem euro obraz normalnie się wyświetla. Na drugim TV to samo. Ja myślicie? Tuner, czy kabel? Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UnrealT Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Czy po tych aktualizacjach nadal można korzystać z innych dyskow niz polsatu?. Dzwoniłem do Polsatu i typ powiedział, że nie. Dopiero potem ogarnąłem watek. Mam na oku 3 modele z listy polsatowskiej, tylko pytanie czy da to radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Tak,Można korzystać z innych dysków niż Polsatu.Ja korzystam z dysku Intenso 500 gb 2'5 cala,oraz ze starego 10 letniego dysku 3"5 cala na zasilanie z zasilacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_plama Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Czy ktoś napotkał taki problem: przy zmianie ścieżki dźwiękowej z pol na inną skutkiem jest cisza w głośnikach (nic nie daje manipulacja ustawieniami dźwięku/zmiana kabla HDMI/reset do ust. fabrycznych)? Soft aktualny. Czy taka niedogodność kwalifikuje dekoder do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glazek Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Witam, Mam problem z dekoderem. Nie używałem go przez kilka dni. Dziś chciałem włączyć i nic nie reaguje, ani na pilota, ani na przycisk bezpośrednio na dekodera. Zasilacz świeci, czerwona dioda też? Jaką może być przyczyna? Dodam jeszcze, że dekoder jest nowy, mam go niecały miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Dekoder z zasilaczem sprawdź w APS i ewentualnie komplet od ręki wymienisz na sprawny model HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.