1982misiek Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Ja jestem za,w końcu i tak nie będę mógł rozwiązać umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Gdzie można sprawdzić czy ten kanał był gwarantowany do mojej umowy, pisałem 2x przez kontakt icok i niestety zero reakcji ? Mam pakiet premium z listopada 2016 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Ja mam umowę z sierpnia 2016 z pakietem Familijny Max hd (Film hd) i w tabelce nie mam kanału Universal Ch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Gdzie można sprawdzić czy ten kanał był gwarantowany do mojej umowy, pisałem 2x przez kontakt icok i niestety zero reakcji ? Mam pakiet premium z listopada 2016 r. W Promocyjnych Warunkach Umowy (dodatkowy regulamin będący integralną częścią umowy). Tabelka na końcu tego dokumentu, ale już Ci mogę powiedzieć, że w tym okresie kanał Universal Channel nie był gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Właśnie o to chodzi że nie dostałem PWU, a jak nie był gwarantowany w tym czasie to mówi się trudno i ogląda się CP jeszcze przez 16 m-cy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Napisz przez ICOK, że przy podpisywaniu umowy nie dostałeś tego regulaminu i prosisz o dosłanie w formie elektronicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Pisałem 2x, na maila dostałem potwierdzenie że dostali wiadomość i cisza. Pierwszy raz pisałem 9 czerwca, drugi 13 więc jeszcze poczekam, ale chyba nie załapię się na tę wycieczkę, tfu wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) @up Do mnie tez nie racza odpisac, a jak zadzwonilem do nich to przyjeli zgloszenie, tylko odpowiedzi na pytanie, czy mam gwarantowany, nie uzyskalem. Edytowane 17 Czerwca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duro Hombre Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) @roratoga, @BODEK510 Wybierzcie się do APS, druknie wam na miejscu. Edytowane 18 Czerwca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Duro Hombre Jak tylko będę w Polsce to chyba przejdę się do APS-u, gdzie podpisałem umowę, ale to dopiero za jakieś 2-3 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Panowie, czy jeżeli faktycznie dojdzie do wycofania tego kanału z oferty CP bez żadnego rebrandingu, czy innej ściemy to CP będzie musiał swoich abonentów o tym jakoś skutecznie poinformować? Czy po prostu trzeba trzymać rękę na pulsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Poinformuje w stosownym czasie. Ustawi rzecznika CP, dostępny będzie również lakoniczny komunikat w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Taaa... Do tej pory chyba tylko "ostatnim" razem było info w ICOK-u. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 U mnie umowa z 31go stycznia i brak gwarantowanego UC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Kiedyś walczyłem o taką skuteczną informacje. ... ponoć jak masz dekoder to oznacza iż zawsze jesteś skutecznie poinformowany. .... info na ekranie telewizora ciekawe czy to działa ja nigdy jeszcze tego nie widziałem. ... ciekawe tylko ze każdą dziwną [beep]ołe wysyłają pocztą a ta ważna informacja na dekoder. ... premium 15/3 +evo+internet CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blask33 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Poprosiłem o [beep]likat umowy po kilkunastu godzinach [beep]likat został przysłany z wykładem kanałów. Mam gwarantowany Universal umowa z 30.03.2017r Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A ja już dwukrotnie pisałem na ICOK o przesłanie listy kanałów gwarantowanych - 3 tygodnie temu i w zeszłym tygodniu i co ? NIC . Ciekawe , poczekam i zacznę znów atakować - jeżeli będzie UC gwarantowany - nie popuszczę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wczoraj przedłużałem umowę, Universal Channel jest w wykazie gwarantowanych. Trochę dziwne to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Q... nawet bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Czyżby sztuczne podtrzymywanie jak w przypadku Żonę Romamtica?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Też się tego obawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dziwne, bo rzeczniczka polsatu od razu przyznała, że bedzie możliwość rozwiązania umowy. To wygląda na nałapanie jak największej ilości klientów i potem..... Gdzie zadzwonić, napisać by czegoś się dowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 "- Osoby, które mają ten kanał gwarantowany umową będą mogły skorzystać z prawa do rozwiązania jej bez ponoszenia konsekwencji, jednak mamy nadzieję, że tak się nie stanie - mówi Business Insider Polska Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu." Jeśli mówisz o tym cytacie, to drugi człon zdania sugeruje, że CP tak łatwo nie pozwoli wyłączyć tego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Drugi człon sugeruje nadzieję, że ludzie nie skorzystają z możliwości jakie da wyłączenie kanału. Także po co straszysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Po co straszy to jak to do ch..y to rozumieć Wczoraj przedłużałem umowę, Universal Channel jest w wykazie gwarantowanych. Trochę dziwne to. niewątpliwie coś kombinują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.