Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiesci z frontu: pisalem przed chwila do icok. babka odpisała ze nie jest juz gwarantowwany wiec napisałem ze wypowiadam ostatnie przedluzenie umowy z przed kilku dni. odpisała ze w rozpisce tabela 5 mam go jako gwarantowany wiec wychodzi na to ze sie jeszcze załapałem.. he

Edytowane przez konfidel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy czerwiec do września jeszcze daleko, aby móc wypowiedzieć umowę konieczne jest  aby ten stan rzeczy stał się faktem. Czytając komentarze w tym wątku odnoszę wrażenie że co niektórzy już działają z wysyłaniem wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy czerwiec do września jeszcze daleko, aby móc wypowiedzieć umowę konieczne jest  aby ten stan rzeczy stał się faktem. Czytając komentarze w tym wątku odnoszę wrażenie że co niektórzy już działają z wysyłaniem wypowiedzenia.

 

Może jeszcze nie wysyłają,ale zapewne znaczki już liżą :mrgreen:

W ich przypadku niestety wszystko możliwe :-).

Nic z tego, skoro kończy nadawanie to kończy-

https://satkurier.pl/news/160004/universal-channel-zakonczy-nadawanie-w-polsce.html

CP jest tylko "przekaźnikiem" kanału na Polskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak możliwe. Zone Romantica też zakończyła nadawanie w Polsce i nigdzie jej nie było poza CP, który uplinkował kanał na satelitę. To, że stacja miała zapętloną ramówkę i nie było w niej reklam poza autopromocją innych innych stacji, to już inna inszość.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze nie wysyłają,ale zapewne znaczki już liżą :mrgreen:

Bardzo możliwe :P

 

Co do tej sytuacji, robi się ciekawie. Akurat zbiega się to czasowo z ustawą abonamentową więc kombinacje z przytrzymaniem przy życiu tego kanału mogą być uzasadnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy czerwiec do września jeszcze daleko, aby móc wypowiedzieć umowę konieczne jest  aby ten stan rzeczy stał się faktem. Czytając komentarze w tym wątku odnoszę wrażenie że co niektórzy już działają z wysyłaniem wypowiedzenia.

Niech wysyłają :mrgreen:

Posypia się kary za zerwanie umowy to może zaczną myśleć co niektórzy... i czytać,kiedy można złożyć wypowiedzenie... :twisted:

Skoro ma zniknąć od września to wypowiedzenia powinny być wysyłane jak kanał "zniknie"... :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowany praktycznie co pól roku a co niektórzy jak widać niereformowalni, nie rozumieją że w przypadku wycofania kanału musi nastąpić fizyczny fakt wyłączenia a ci chcą wysyłać wypowiedzenia jak kanał podziała jeszcze kilka miechów.

żal.pl. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mając watpliwości, czy mam wszystkie dokumenty zawarcia umowy z CP w kwietniu 2016r. (brak było warunków umowy z wykazem kanałów jakie są gwarantowane) napisałem do ICOK o przesłanie kopii umowy.

Dzisiaj przyszła i okazało się że CP również nie przesłał mi takowych warunków (a wiem, że one być powinny, bo mam drugą umowę w której mam załącznik "WARUNKI OFERTY" z wykazem kanałów gwarantowanych).

 

I co w takiej sytuacji.

Jeżeli de facto nigdzie w zawartej umowie nie  dostałem info czy Uniwersal Channel wchodził w skład kanałów gwarantowanych czy też nie, to czy będę mógł złożyć wypowiedzenie i oni mi je przyjmą, skoro nie dali mi warunków promocyjnych oferty z TABELĄ nr 5, gdzie byłby wykaz takich kanałów.

Edytowane przez james24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mając watpliwości, czy mam wszystkie dokumenty zawarcia umowy z CP w kwietniu 2016r. (brak było warunków umowy z wykazem kanałów jakie są gwarantowane) napisałem do ICOK o przesłanie kopii umowy.

Dzisiaj przyszła i okazało się że CP również nie przesłał mi takowych warunków (a wiem, że one być powinny, bo mam drugą umowę w której mam załącznik "WARUNKI OFERTY" z wykazem kanałów gwarantowanych).

To zapamiętaj sobie na przyszłość by w czasie rozmowy z konsultantem ZAWSZE domagać się pełnej dokumentacji, tak na maila jak i w wersji papierowej :!:

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko,. że ta umowa była zawierana w APS-ie. A ta, która była druga w kolejności (w której mam  wykaz kanałów gwarantowanych) była przedłużana tel. Ale, w dalszym ciągu nie wiem, czy nie przedłożenie tego dokumentu podczas podpisywania  przeze mnie umowy może powodować, że będe miał jakiekolwiek mozliwości negocjacji z CP odnośnie wycofania kanału UNIVERSLA CHANNEL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko,. że ta umowa była zawierana w APS-ie. A ta, która była druga w kolejności (w której mam wykaz kanałów gwarantowanych) była przedłużana tel. Ale, w dalszym ciągu nie wiem, czy nie przedłożenie tego dokumentu podczas podpisywania przeze mnie umowy może powodować, że będe miał jakiekolwiek mozliwości negocjacji z CP odnośnie wycofania kanału UNIVERSLA CHANNEL.

Niestety w APS-ach się to zdarza, ale poprzez ICOK powinno Ci się udać uzyskać PWU z obowiązującym Cie wykazem kanałów do Twojej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko,. że ta umowa była zawierana w APS-ie. A ta, która była druga w kolejności (w której mam  wykaz kanałów gwarantowanych) była przedłużana tel. Ale, w dalszym ciągu nie wiem, czy nie przedłożenie tego dokumentu podczas podpisywania  przeze mnie umowy może powodować, że będe miał jakiekolwiek mozliwości negocjacji z CP odnośnie wycofania kanału UNIVERSLA CHANNEL.

jest jeszcze cos takiego jak telefon. wystarczy zadzwonic bo ci z icok odpisuja czesto nie czytajac pytan jaki sie zadaje. ja na 4 pytania o to czy mam univ channel gwarantowany w aneksie z przed kilku dni  dostalem 2 rozne odpowiedzi dopiero jak zadzwonilem Pan zerknal do aneksu i powiedzial ze dla premium byl wtedy/jest gwarantowany. zadzwoncie i sprobujce moze jeszcze da sie przedluzyc z gwarantowanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kilku ostatnich str wynika że od stycznia do około 25.05 2017 - moja umowa z 21.05 jest jeszcze gwarantowany w pakiecie Film jeśli masz go w opcji "podstawowej"

 

Nie mam wykazu kanałów dołączonych do umowy z APS. A na ICOK jedna osoba mi napisała, że jest gwarantowany a odpowiedź mailowa, że jest promocyjny.

Umowa z Listopada 2016.

Napiszę aby mi przesłali PWU i sam sobie znajdę pewną informacje.

Edytowane przez Slawek189
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani Zomer oficjalnie potwierdziła że będzie można rozwiązać umowę jeśli ma się gwarantowany Uniwersal Channel w umowie jeśli ten kanał zniknie po 1 września 2017 roku.

 

Taka sytuacja wkrótce się zdarzy. U części operatorów pojawi się możliwość rozwiązania umowy terminowej w związku z wyłączeniem stacji filmowej Universal Channel. Decyzją amerykańskiego nadawcy znika ona z Polski 31 sierpnia br. po 10 latach nadawania w naszym kraju. Obecnie można oglądać ją m.in. w największej platformie satelitarnej Cyfrowy Polsat.

 

- Osoby, które mają ten kanał gwarantowany umową będą mogły skorzystać z prawa do rozwiązania jej bez ponoszenia konsekwencji, jednak mamy nadzieję, że tak się nie stanie - mówi Business Insider Polska Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu.

http://businessinsider.com.pl/media/tv-radio/jak-rozwiazac-umowe-z-operatorem-kablowym/e9mwh3t

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam wykazu kanałów dołączonych do umowy z APS. A na ICOK jedna osoba mi napisała, że jest gwarantowany a odpowiedź mailowa, że jest promocyjny.

Umowa z Listopada 2016.

Napiszę aby mi przesłali PWU i sam sobie znajdę pewną informacje.

Icok to odpisuje tak aby nic nie odpisać mi na rzeczowe pytanie odpisali tak:

Szanowny Panie 

 

Uprzejmie informujemy, że kanał Universal Channel HD jest nadawany promocyjnie.  (w domyśle obecnie nadawany jest promocyjnie). W celu weryfikacji dzwonię więc na partyline CP a tam konsultant informuje mnie że kanał na pozycji 49 jest w moim kontrakcie gwarantowany - ale wielu pracowników CP odpowiada jak cyborgi korzystając wyłącznie z nowych ulotek lub oferty CP na stronie. 

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo. Przez ICOK dostalem 3 odpowiedz, ze promocyjny, raz ze gwarantowany. Przez BOK 2 razy, ze gwarantowany.
Wojtek, co do twojego przypadku, wydaje mi sie, ze masz promocyjny. Dopiero od polowy stycznia byl gwarantowany.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...