Jump to content

roratoga

Users
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About roratoga

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. a ten mibox nie ma czasem jakiegos starszego androida ?
  2. Dziekuję za odpowiedź Zawsze składałem wypowiedzenie w salonie i zawsze dostawałem potwierdzenie. Dziś złożyłem w ICOK po zalogowaniu a ponieważ nigdy tak nie składałem dlatego pozwoliłem sobie o zadanie pytania tu.
  3. Raczej Ty zasługujesz na bana za nabijanie sobie postów Nie znacz odpowiedzi na pytanie to się nie udzielaj.
  4. Witam Zostalo mi 6 miesięcy do koca umowy (licze teraz na umowe 12mcy) Czy przez ICOK mozna teraz rozwiązać umowę czy tylko w salonie ? Jeśli mozna to jak tego szukac i jak wyglada takie rozwiazanie umowy przez ICOK?
  5. na innych forach tak zaznaczamy ze post dotyczy usera nad postem a wracając do pytania to jak jest ze mianą loginu ?
  6. @up po zmianie adresu e-mail dalej musze się logować wpisując stary adres
  7. Czy aby zmienić login do icok trzeba usunąć konto i ponownie założyć ?
  8. wg mnie stare androidy nie są już wspierane rozwiązaniem jest zainstalowanie starszej wersji aplikacji
  9. Wina aplikacji CP Go. Po zainstalowaniu wcześniejszej wersji komunikat się już nie pokazuje i większość programów działa. Prawdopodobne jest również to, że CP przestaje wspierać stare wersje Androida. Ja swój problem zgłosiłem na infolinii.
  10. U mnie ten sam problem na Samsung Galaxy Note 4.
×
×
  • Create New...