Skocz do zawartości

Opcja 48h w Cyfrze +


Tazz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@dvbx przy pakiecie powitalnym+ można mieć tylko jedną opcję premium i to musi być ona aktywowana przy podpisywaniu umowy. Jak chcesz dokupić HBO musisz zwiększyć przy okazji pakiet przynajmniej do Podstawowego+. Więc tym bardziej nie włączą ci w ramach opcji 48h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto odp.na mojego meilla .,,,.,,. Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż „Projekt 48H” umożliwia zapoznanie się z ofertą programową wyższego pakietu lub jednej wybranej opcji premium lub opcji dodatkowej w czasie jednego weekendu.

 

W przypadku Pana Umowy może Pan skorzystać z bezpłatnego dostępu do pakietu Podstawowego+.

 

Możliwość oglądania dodatkowych kanałów będzie od 00:00 w sobotę do 24:00 w niedzielę, w pierwszy weekend od chwili zgłoszenia. Z oferty można skorzystać raz na 3 miesiące.

 

W przypadku chęci skorzystania z ww. oferty, proszę o kontakt.

 

W razie pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

Luiza Gromek

Dział Relacji z Abonentami

Posiadam pakiet powitalny ,paczkę canal+,i orange sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Także aktywowałem sobie Cinemaxa i dopiero rano mi aktywowali

 

Przerabiałem to dwa razy , zamiast o północy włączyli rano w sobotę - pocieszenie że wyłączyli po 48 godzinach od momentu aktywacji opcji , czyli w poniedziałek do południa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był w pakiecie. Moim zdaniem jakość Cinemaxa HD jest znacznie gorsza niż HBO HD. Możliwe że to wina starych filmów, które tam nadają. Nie dziwie się , że wrzucili za darmo do pakietu, bo znaczącej różnicy nie ma.

 

Skoro w Canal+Film HD średnio emitowane są dwie pozycje dziennie w HD (reszta upscal) to czego się spodziewać po w takim Cinemax HD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze ci napisać e-maila do nich z informacją że nie odkodowali ci kanałów które zamówiłeś w tej opcji zobacz co ci odpiszą bo bez sensu jest przepuścić coś takiego ponieważ z tej opcji możesz skorzystać raz na 3 mies..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem w tamtym tyg. i odpowiedź dostałem po kilku godzinach.

 

Niestety pomimo pozytywnej odp. kanały nie zostały odkodowane. I nie wiem czy pisać do nich reklamacje.

 

Sprzęt do odbioru Twój czy cyfry ?

Czasami inne np.ferguson czy opticum nie przepuszcza uprawnień .Ja w ferdku muszę za każdym razem przy dołączaniu jakieś opcji ponownie w ICA reaktywować uprawnienia , inaczej nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem w tamtym tyg. i odpowiedź dostałem po kilku godzinach.

 

Niestety pomimo pozytywnej odp. kanały nie zostały odkodowane. I nie wiem czy pisać do nich reklamacje.

 

ja miałem kiedyś to samo. Zamówiłem przez email i nie odkodowali na okienko przepadło bo w systemie mieli odznaczone że było odkodowane i tyle, nic konkretniejszego się nie dowiedziałem na infolinii bo tam niekompetentne osoby po podstawówce siedzą (call center można pracować od 16 lat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...