Jump to content
lukaszdvbn

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)

Recommended Posts

Albo mam deja vu albo tylko mi się zdaje że "Drogówka" już była?

Czyżby na specjalne życzenie telewidzów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od paru dni w pakiecie są tylko 4 kanały vod, odszedł 165, teraz żeby udostępnić odpowiednią ilość filmów zgodnie z umową, na niektórych kanałach będą puszczane 2 filmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie widzę w weekend, że jest Grawitacja na 165 (akurat trafiłem na przerwę), to zapodaję sobie późnym wieczorem w sobotę, a tutaj zonk - tego kanały nie ma w abonamencie ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

na kanałach 161-164 są powtarzane filmy....drogówka już chyba 3 raz leci tyle że na innych numerach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z dniem 01.08.2014 r. od godziny 06:00 zmianie ulegnie liczba kanałów dedykowanych Wypożyczalni VOD.

 

Od tego dnia Wypożyczalnia VOD będzie dostępna na kanałach 150-164,

 

Pakiet VOD (sVOD) nadal pozostaje na kanałach 161-164

 

Audycje dla dorosłych pozostają na pozycjach 200 i 201.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli już wiadomo gdzie i na jakim transponderze będą nadawały Polsat Volleyball 1,1HD , 2,3,4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że dostępne są filmy "Nimfomanka 1" i "Nimfomanka 2" - czy ktoś oglądał już je na Vod? Pytam, bo na stronie CP jest info, że są to filmy z napisami, a wiem że bez problemu można jest obejrzeć z lektorem. Może to pomyłka na stronie :) ,albo info, że prócz lektora da się włączyć napisy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam małe pytanko.Czy mogę zamówić sms-em film z vod podając numer karty dekodera multiroom.Czy będzie on działał .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy majowym przedłużeniu umowy, dostałem za free na 5 m-cy Katalog VOD (161-164 :D ) po tym okresie albo wyłączam albo mi doliczą do rachunku 20 zł.

Czy dyspozycje wyłączenia składam tylko telefonicznie dzwoniąc do COK czy też jest inna możliwość np. ICOK?

Proszę o odp. :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpóźniej na 24h przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego przez TCOK, ICOK lub w APS. Tradycyjnym listem przynajmniej na 14 dni przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jak to w końcu jest z nagrywaniem filmów z VOD (dekoder PVR HD7000), mam nową umowę i dostępny w niej katalog VOD na kanałach 161-164.

 

Wczoraj nagrałem jeden film i można go było oglądać (nie zwróciłem uwagi na jakim kanale miałem dekoder przy odtwarzaniu z dysku).

 

Dziś nagrałem drugi film z sąsiedniego kanału katalogu VOD i mi go nie odtwarza po uruchomieniu z dysku mam czarny ekran i dekoder się zawiesił przestał reagować (wyświetla się na dekoderze ikona odtwarzania dysku),

to samo się dzieje teraz z filmem wczoraj nagranym (oba z dostępnego dla mnie katalogu). Czy ktoś wie jak to w końcu jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@swojadroga, dzięki za odp. :)

 

@pietrass12, mam Esi-88 i z ciekawości nagrałem na 161 "Przetrwać Coldwater" i w tym samym czasie ze 162 50% "Vendetty". Po zatrzymaniu nagrywania i odtworzeniu, oba nagrania działają bez problemu.

Może u Ciebie coś z dekoderem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu 26.09.2014 r. zmianie ulegnie liczba kanałów dedykowanych Wypożyczalni VOD, która od tego dnia będzie dostępna na kanałach 150-167.

 

Pakiet VOD (sVOD) nadal pozostaje na kanałach 161-164.

Audycje dla dorosłych pozostają na pozycjach 200 i 201.

 

Regulaminy promocji VOD pozostają bez zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie dotyczące kanału 164:czy na tym kanale co dzień jest inny film? i jeszcze jedno pytanie czy Katalog Vod jest dostępny od pakietu rodzinnego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym tygodniu zaszaleli, i zmieniają film codziennie. Jeszcze trochę i zrobią z tego kolejny kanał filmowy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanie czy jak mam w umowie pakiet VOD, to mam zagwarantowany odbiór wszystkich kanałów:

 

149. VOD Poleca

150. VOD 150

151. VOD 151

152. VOD 152

153. VOD 153

154. VOD 154

155. VOD 155

156. VOD 156

157. VOD 157

158. VOD 158

159, VOD 159

160. VOD 160

161. VOD 161

162. VOD 162

163. VOD 163

164. VOD 164

165. VOD 165

166. VOD 166

167. VOD 167

 

Bo zauważyłem, że działają tylko 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W umowie masz wyszczególnione, które kanały VOD należą do tego pakietu. Z tego co pamiętam będą dostępne zaledwie kilka i to z tymi starszymi-tańszymi filmami. To by było zbyt dobrze, by w cenie pakietu dostać wszystkie filmy, które kosztują ponad 10 zł każdy.

 

Ja miałem ten pakiet przez kilka miesięcy z okazji umowy 12/5, ale nie obejrzałem ani jednego filmu, gdyż na tych kanałach jest tylko ścieżka dźwiękowa z lektorem, co jest po prostu żałosne... VOD w wykonaniu N/NC+ to zupełnie inna liga. Tam filmy oglądamy od razu z dysku i każdy miał oryginalną ścieżkę i napisy dostępne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cała umowę przejrzałem i nigdzie nie jest wyszczególnione jakie kanały mają działać. Jedynie jest wzmianka , że CP gwarantuje dostęp do minimum 15 filmów miesięcznie.

Także działają mi tylko 4 kanały : 161,162,163,164... lipa niesamowita . Nie dość , że nielimitowane LTE limitują niesamowicie to i pakiet VOD jest ostro limitowany :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet VOD nie jest limitowany. Te kanały to jest właśnie pakiet VOD, a reszta kanałów VOD to te, które można sobie wykupić dodatkowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 kanały na które rzucą Ci filmy wedle ich uznania. Powinniśmy mieć w ramach pakietu wybór np. 20 filmów miesięcznie z pośród wszystkich dostępnych. W LTE też można sobie dokupić... dodatkowe GB , hehe ... ;p NIE TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ . Ale cóż nic na to nie poradzimy..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pakiet VOD nie jest limitowany. Te kanały to jest właśnie pakiet VOD, a reszta kanałów VOD to te, które można sobie wykupić dodatkowo.

 

Odpowiedź z ICOK w sprawie VOD:

 

"Szanowna Pani

 

Uprzejmie informujemy, że Pakiet VOD dostępny jest wyłącznie na kanałach 161-164."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie narzekajcie ludzie, czasami na tych kanałach od 161-164 chodzi jakiś w miarę dobry film.

A ostatnio zamawianie VOD przez funkcję ICOK, chodzi bardzo rewelacyjnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...