Jump to content
lukaszdvbn

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)

Recommended Posts

Czyli rozumiem, że tę złotówkę system sobie automatycznie ściągnie w ostatnim dniu terminu spłaty tej "Portmonetki", czyli w moim przypadku 3 sierpnia?

 

Dobrze rozumujesz.

Z ciekawości sprawdziłem sobie wczoraj w iCOK, jak wygląda sprawa z tą złotówką wykorzystaną z mojej "Portmonetki", no i faktycznie złotówka ta została automatycznie ściągnięta. :) W "Portmonetce" widnieje już 0,00 zł jako kwota wykorzystana, a limit samej "Portmonetki" zwiększył mi się z 44 zł na 55 zł. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj po południu zamówiłem sobie na polsatowskim VOD film "Drogówka".

Płatności dokonałem, podobnie jak przy zamawianiu poprzednich filmów, poprzez wysłanie SMS-a Premium.

I ku mojemu zaskoczeniu, uprawnień odbioru do tego filmu na kanale VOD 150, na którym obecnie ten film jest emitowany, nie dostałem! :shock:

Zalogowałem się więc do iCOK, przełączyłem mój tuner na kanał TV6 i zrobiłem przez iCOK ponowienie uprawnień. Następnie, zgodnie z "instrukcją" w iCOK, pozostawiłem tuner włączony na kanale TV6 (tp. 12.284/H) przez dłuższy czas (jakieś półtorej godziny) i wówczas uprawnienia odbioru na kanał VOD 150 mi wskoczyły i film mam już dostępny. Właśnie się nagrywa na zewnętrzny dysk podłączony do mojego tunera. :)

Hmm, trochę to dziwne, bo wcześniej tak nie miałem. Gdy poprzednio zamawiałem filmy na polsatowskim VOD to tuner ustawiałem zawsze na kanale VOD, na którym emitowany był film, który zamawiałem. I za każdym razem obraz pojawiał mi się po kilku minutach. A dzisiaj tak się nie stało... :roll::? Wygląda to tak, jakby na transponderze, z którego nadawane są kanały VOD (tp. 10.758/V) uprawnienia odbioru nie były już przesyłane... :roll: A wcześniej musiały być, skoro obraz po kilku minutach się pojawiał... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, mimo iż podobne juz się pojawiały.

Mam wykupioną opcję premium w CP oraz multiroom. Główny dekoder PVR HD 7000 a dodatkowy HD 3000.

Mam wykupiony Miesięczny Katalog Filmów VOD a więc kanały od VOD 161 do VOD 165 są odblokowane na dwóch dekoderach.

 

Zastanawia mnie natomiast dlaczego na dekoderze HD 3000 oprócz powyższych kanałów VOD mam odblokowane kilka dodatkowych mimo iż nie zakupiłem ich.( na HD 7000 pojawia się informacja "tego kanału nie ma w twoim abonamencie") a na hd 3000 można ogladać- -czyżby jakiś błąd po stronie CP??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat mój przypadek nie jest odosobniony- może to celowe zagranie CP aby zachęcić klientów do korzystania z VOD na przyszłość. Mimo wszystko miło dostać jakiś gratis :D zobaczymy na jak długo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, jak to jest z tym WOD w CP ? jak kupie sobie tam jakis film , to co dalej? i o jakiej portmonetce tu mowicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli portmonetka to sa te wolne srodki tak?

 

jak wykupie film , to mnie powiadomia kiedy i na ktorym kanale poleci dla mnie film , czy on leci nonstop na ktoryms kanale wod i zostanie dla mnie odkodowany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, wolne środki to jest odrębna rzecz. Wolne środki pojawiają się wtedy, jak "nadpłacisz" abonament, tzn. wpłacisz na "swoje" konto w CP większą kwotę, niż tę, którą musisz.

"Portmonetka" to jest taki jakby "limit", do wysokości którego możesz zamawiać filmy z VOD płacąc później za nie w taki sam sposób i na to samo konto, co abonament. "Portmonetka" niejako "odracza" termin płatności za zamówiony za jej pomocą film na VOD. Płatność za film jest wtedy chyba w następnym okresie rozliczeniowym, licząc od najbliższego.

Przed wysłaniem odpowiedniego SMS-a na odpowiedni numer najlepiej przełączyć dekoder na odpowiedni kanał VOD, na którym emitowany jest zamawiany film i po wysłaniu SMS-a pozostawić dekoder na tym kanale. Obraz powinien pojawić się w ciągu kilku minut. Jak tak robię i u mnie to działa. :) A na którym kanale VOD leci dany film? Tę informację znajdziesz na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, przy wybranym filmie. Tam też podana jest odpowiednia treść SMS-a, jaką trzeba wysłać na odpowiedni, podany tam również numer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo, jak zamówisz film za pomocą "Portmonetki", a potem przy najbliższej płatności twojego abonamentu, zapłacisz jednocześnie też i za ten zamówiony film to w tym momencie "nadpłacisz" abonament i kwota nadpłacona będzie figurować jako "wolne środki". Do czasu, aż zostanie "ściągnięta" na spłatę "Portmonetki". Nastąpi to automatycznie w dniu terminu spłaty "Portmonetki". Z tego, co pamiętam to będzie to przy kolejnym terminie płatności za abonament.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Właściwie nie ma reguł.

Wymieniają je nieregularnie, począwszy od wcześniejszych kanałów 150-159 mniej więcej co tydzień.

 

Straszliwy [beep] na tym polsatowskim VoD i na dodatek w takiej jakości, że prędzej powinno to lądować na śmietniku, niż w ofercie sprzedażowej za kasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jakością tych filmów to rzeczywiście masakra. Skoro transponder w DVB-S2 to mogliby jakieś pseudo HD bo aktualnie jest pseudo SD (jakość zbliżona do VHS).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem w tym, że na tym transponderze jest już wystarczająco dużo kanałów, a CP raczej nie planuje zmniejszyć ich ilości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy tak narzekają na jakość filmów VOD z tp CP a ja mam przyjemność mieć dostęp do końca roku do VOD161-165 na Manta HD9000 i jakość jest naprawdę zadawalająca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomo, obraz na kanałach VOD Cyfrowego Polsatu nie jest rewelacyjny, ale za to rozdzielczość obrazu jest przynajmniej jako "pełny" PAL (720x576). Tak wnioskuję po tym, jak raz nagrałem jakiś film z polsatowskiego VOD na zewnętrzny dysk podłączony do mojego tunera i później odtworzyłem to nagranie na komputerze. Na komputerze jakość obrazu była całkiem dobra. :) Obecnie chyba rzadko który kanał SD jest nadawany z satelity w pełnej rozdzielczości PAL... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ci co narzekają, prawdopodobnie nie oglądali na VOD żadnego filmu, a jeżeli juz tak, to przez lupę aby było widac piksele. Ja również nie narzekam na obraz z VOD. Mało tego, nawet jak na laptopie oglądam materiały z IPLI i to w rozrdzielczości 384 to nie widzę żadnej pikselozy. Widocznie ci co ją widzą, mają jakieś badziewne telewizory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli stan mojej portmonetki wynosi 40zł to przy przedłużeniu umowy(nowa umowa, nowe warunki) ta kwota przechodzi(i będę miał 40zł + XXzł przy przeniesieniu - zawsze dają jakąś kwotę gratis do wykorzystania) czy pozostaje mi wydanie tej kwoty bo inaczej przepadnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie,bo w sumie nigdy nie korzystałem z VOD-a(u):

Wynegocjowałem promocyjnie pakiet VOD-na których kanałach powinny się "świecić" programy.

Dział tech. CP odpisał mi,że od 161-165 i te faktycznie świecą.

A co z pozostałymi kanałami od 150-160?

Oraz czy 201-202 xxxVOD też wchodzą do pakietu VOD czy do Rozrywka HD(którą też wynegocjowałem na miesiąc) :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanały VOD 161-165 to tzw. miesięczny katalog filmów VOD. I pewnie właśnie dostęp do tego katalogu wynegocjowałeś. Pozostałe kanały VOD to już "standardowe", do których dostęp uzyskuje się na określony czas, po dokonaniu zamówienia wybranego, konkretnego filmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie jest tak jak piszesz-promocyjnie dostepne są tylko od kanału 161-165.

Pozostałe-włącznie xxVODami są pełnopłatne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam zamówiłem pakiet vod miesięczny katalog i kanały 161-165 działają tylko na dekoderze podstawowym na dekoderze multiroom pisze Tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Czy tak powinno być czy to jakiś błąd w uprawnieniach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...