Jump to content
lukaszdvbn

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)

Recommended Posts

Ja zawsze wcześniej wciskam pauzę, zajmuje się czymś innym a potem przewijam do początku i oglądam ;)

 

Dziwie się, że nie wprowadzili netVOD. Nieograniczona liczba tytułów, te kanały VOD można wywalić i dodać kilka w HD, nawet za dopłatą. W prosty sposób zupgradeowaliby usługę i zwolnili miejsce na transponderach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamierzam po raz pierwszy, odkąd zostałem abonentem Cyfrowego Polsatu, skorzystać z "Domowej Wypożyczalni Filmów", czyli polsatowskiego VOD. :)

I w związku z tym mam pytania:

 

1. Jak długo, od wysłania SMS-a z zamówieniem filmu, czeka się na aktywację danego kanału VOD, na którym emitowany jest zamówiony film? Czy trzeba przełączyć tuner na jakiś określony kanał i na nim czekać na aktywację odpowiedniego kanału VOD? Posiadam tuner Ferguson Ariva 202E i moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu.

 

2. Jak długo po aktywacji kanału VOD z zamówionym filmem, pozostaje on aktywny? Słyszałem wcześniej, że 48 godzin. Czy faktycznie tak jest?

 

3. Jaki jest termin na "spłatę" kwoty użytej z "Portmonetki" licząc od dnia zamówienia filmu? Czy termin "spłaty" kwoty użytej z "Portmonetki" jest taki sam, jak najbliższy termin płatności abonamentu CP? Płatności mam do 3-go każdego miesiąca. Najbliższa do 3 lipca br. Obecnie w "Portmonetce" mam limit 44 zł. Nic z tej kwoty nie jest obenie wykorzystane. Zamierzam zamówić film za kwotę 11,90 zł. Film chciałbym zamówić dzisiaj wieczorem.

 

4. Czy w tym samym czasie mogę np. zamówić dwa różne filmy, emitowane na dwóch różnych kanałach? Chodzi mi o to, że jak skorzystam po raz pierwszy z VOD to niektóre z filmów są dla mnie dostępne za złotówkę. Wówczas zamówiłbym sobie właśnie taki za złotówkę, a drugi za 11,90 zł, który nie jest dostępny "promocyjnie" za złotówkę. Da rady tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję wszystkim bardzo za wyczerpujące odpowiedzi na moje powyższe pytania! :P

 

A tak serio, to nie czekając na nie, zaryzykowałem i wczoraj wieczorem zamówiłem jeden film za złotówkę (jako pierwsze moje zamówienie w polsatowskim VOD), a dzisiaj zamówiłem drugi, za 11,90 zł. Wszystko jest OK. Oba kanały VOD, na których emitowane są zamówione przeze mnie filmy, są u mnie już aktywne. Aktywacja każdego z nich nastąpiła w ciągu kilku minut od wysłania SMS-a z zamówieniem. Tuż przed wysłaniem SMS-a ustawiłem mój tuner na kanale VOD, na którym emitowany jest zamawiany przeze mnie film i na nim czekałem na uprawnienia odbioru. Tak samo z drugim filmem, emitowanym na innym kanale VOD. Jak już wspomniałem, uprawnienia u mnie przyszły w ciągu kilku minut. Czas na spłatę kwoty z "Portmonetki" mam do 3 sierpnia br. Tę informację dostałem też SMS-em zwrotnym od Cyfrowego Polsatu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzisz? Czasem warto samemu zaryzykować aby dostać odpowiedzi na nurtujące pytania. Bo forum mimo, że pomocne, to czasami jest irytująco powolne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, niestety. :(:?

Na szczęście wiem już, na jakiej zasadzie działa to VOD w Cyfrowym Polsacie i jak się zamawia filmy i potem za nie płaci. :)

Wszystko to jest proste i działa u mnie bez problemów. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz mam takie pytanie/problem:

Jak już wcześniej wspomniałem (na poprzedniej stronie niniejszego tematu), dokonałem zamówienia filmu za pomocą "Portmonetki" na kwotę 1 zł. Termin na jej spłatę mam do 8 sierpnia br. Natomiast najbliższą płatność abonamentu za CP mam do 3 lipca br. Dwa dni temu dokonałem jednak wpłaty na moje konto w kwocie 70,90 zł (69,90 zł za abonament + 1 zł na tę "Portmonetkę"). Kwota ta została już zaksięgowana na moim koncie w CP. Chciałem teraz spłacić tę "Portmonetkę". W tym celu wszedłem na nią w iCOK i kliknąłem "Spłać". Jednak zamiast od razu ściągnąć mi tę złotówkę to iCOK przekierowuje mnie na jakąś stronę płatności bankowych. :shock: Nie tego się spodziewałem! Myślałem, że jak wpłacę na moje konto w CP o tę kwotę więcej, którą użyłem z "Portmonetki" to w prosty sposób będę mógł ją spłacić za pomocą właśnie tego przycisku "Spłać" przy "Portmonetce" w iCOK. A widzę, że tak się nie da. I co teraz? Co mam teraz zrobić? Jak mam spłacić tę "Portmonetkę"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekaj cierpliwie. Pewnego dnia w przyszłości, system sobie ściągnie tą złotówkę. Prawdopodobnie po 8 sierpnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, pomyliłem się nieco z tym terminem spłaty "Portmonetki". :oops: Termin na jej spłatę mam do 3 sierpnia. Czyli równo miesiąc później, niż termin najbliższej płatności za abonament w CP.

Boję się, żeby nie było tak, że ta "Portmonetka" mi się nie spłaci... :?

 

Czy ktoś z Forumowiczów zamawiał już filmy z polsatowskiego VOD przy użyciu "Portmonetki" i mógłby opisać tutaj dokładnie, jak wygląda potem procedura jej spłaty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz nadpłacone, więc jak przyjdzie pora to złotówkę Ci pobierze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli rozumiem, że tę złotówkę system sobie automatycznie ściągnie w ostatnim dniu terminu spłaty tej "Portmonetki", czyli w moim przypadku 3 sierpnia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj. Dzisiaj 5 minut przed rozpoczęciem otrzymałem potwierdzenie zamówienia filmu "Zabij dla mnie" na kanale 150 i co? Film trwa już 40 minut a ja nadal mam "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie". Złożyłem oczywiście reklamację.

 

Brak przyzwoitej jakości obrazu przeboleję, oczekiwanie na rozpoczęcie filmu przeboleję, 12 zł przeboleję, ale następnym razem kupię DVD a z VOD nie skorzystam. Albo jeszcze lepiej - "ukradnę" film z torrenta. Przecież ściągnąć film i napisy to żaden problem. Starałem się tylko być uczciwym i zamiast kombinować, zapłaciłem za wygodę. Chciałem obejrzeć jakiś film na sobotni wieczór.

 

Zamiast tego jestem w plecy kasę, nic nie obejrzałem, zmarnowałem czas. W cyfrze wystarczyło kliknąć, i film blył natychmiast... D... blada! O kant stołu potłuc taką funkcjonalność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przed wysłaniem SMS-a z zamówieniem filmu ustawiłeś dekoder na kanale VOD, na którym jest on emitowany i trzymałeś dekoder na nim przez cały czas po wysłaniu SMS-a? Ja tak zrobiłem i uprawnienia odbioru "wskoczyły" mi po kilku minutach. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

0:25 wysłałem SMS i otrzymałem potwierdzenie, 0:30 obraz się zakodował, 0:35 przełączyłem na inny kanał, dopiero po 10 minutach. Próbowałem włączać i wyłączać a o 1:30 poszedłem wkur...y spać ;) zanim to zrobiłem, napisałem reklamacje na iCOK. Dam wam znać, gdy dostanę odpowiedź :)

 

Gdy oglądałem Likwidatora, notabene również na VOD150, obraz odkodował się w 2 minuty, ale to było pół godziny przed rozpoczęciem, jeszcze przed rozkodowanymi zwiastunami.

 

Teraz jak wstałem, obraz już jest. Tylko co z tego. Ja chciałem ten film zobaczyć wczoraj...

 

Tak więc jeśli oddadzą kasę, lub oddadzą ją w postaci innego filmu w ramach rekompensaty, nadal będę korzystał z VOD. Jedną wpadkę mogę darować - w końcu to tylko sprzęt. Ale jeśli to ma tak działać za każdym razem to olewam to i nie będę korzystał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, czyli chyba lepiej zamawiać film mniej więcej na pół godziny przed czasem kolejnej emisji. Ja zamawiałem wpierw "Straszny Film 4" za pomocą "Portmonetki" za złotówkę, a następnego dnia zamówiłem też właśnie "Likwidatora", ale już za pomocą SMS Premium. W obu przypadkach zamówienia dokonałem na niecałe pół godziny przed początkiem kolejnej emisji. I jak już wcześniej wspomniałem, odpowiednie kanały VOD "zaświeciły" wtedy u mnie po kilku minutach od wysłania SMS-a z zamówieniem. W pierwszym przypadku było nawet tak, że obraz pojawił się na równi z otrzymaniem SMS-a zwrotnego z potwierdzeniem zamówienia. W drugim przypadku SMS zwrotny przyszedł po kilku sekundach, a obraz pojawił się też po kilku minutach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałam tylko nawiązać do rozmowy z innego tematu z innym użytkownikiem która odnosi się do VOD bo może ktoś też będzie miał z tym problem a w innym dziale natknie się na błędną odpowiedź. Pakiet sVOD na miesiąc póki co mogą tylko wykupić abonenci CP którzy mają umowe z przed programowej rewolucji za 20zł mc. Jeżeli chodzi o nowych użytkowników od niedawna jest promocjana ten pakiet przy pakiecie premium. Do niższych pakietów nie można go niestety dokupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zamawiam film w VODzie i chcę go szybko obejrzeć, to w ICOKu ponawiam uprawnienia i przełączam na kanał TV6. Po kilku minutach działa opłacony film VOD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie jest.

A jakie jest stanowisko CP? To świadoma polityka? Trochę to bez sensu. Sprzedają dekodery PVR HD. Człowiek płaci kilkanaście złociszy, a dostaje lipę w niskiej rozdzielczości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że usługa VOD z dnia 16 czerwca 2013 r. była nadawana zgodnie z harmonogramem dostępnym po zalogowaniu do ICOK. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem usługi film jest aktywowany w ciągu 60 minut od potwierdzenia zamówienia. Zamówienie zostało przez Pana złożone o godzinie 16:00 w związku z czym pierwsza emisja mogła nastąpić o godzinie 18:30 zgodnie z harmonogramem nadawania filmu.

 

 

Czyli bzdury. Dziwie się, bo nie próbowałem wyłudzić pieniędzy. Mam premium, chciałem im zostawić jeszcze więcej kasy. Nie to nie... Dziwne podejście do klienta. Ale ok. Przy przedłużaniu umowy nie zostawię na nich suchej nitki. Nie będę mial skrupułów.

 

Oczywiście ich odpowiedź to bzdura. 0:25 dostałem potwierdzenie, że od 0:30 mam emisję filmu!!!, 0:30 zaczął się film a uprawnień nie było 10 minut po wysłaniu SMSa. W odpowiedzi podali bzdurne daty.

 

Przestroga dla wszystkich - jeśli już chcecie zamawiać - zamawiajcie godzinę wcześniej. Tyle, że to jest paranoja. No, ale co kto lubi.

 

Nadal uważam, że mają super ofertę, dekoder też mi odpowiada - ale tej wpadki im nie zapomnę. Jestem zawiedziony. Regulamin regulaminem, ale 60 minut na aktywację to wstyd. Chodzi o zasady. Nie zbiednieliby odpuszczając mi ten jeden film.

 

Tym bardziej, że dostęp do filmów jest nieograniczony. Premiera DVD kosztuje 30 zł. W internecie jest za darmo. Wybór jest, łaski nie robią....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety jest błąd w ich systemie i wszystkie filmy które wypożyczysz zapisywane są o nieprawidłowej, tej samej godzinie. Jak ostatnio sprawdzałem to wszytskie wypożyczenia mam bodajże o 18:00. Film emitowany jest dobrze np od 9:00 rano. Błąd dotyczy jedynie histori w ICOK stąd błędna godzina w odpowiedzi CP .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem coś takiego:

Dziękujemy za opłacenie faktury Cyfrowego Polsatu

z wykorzystaniem szybkich płatności BlueCash.

 

Twój kod na darmowy film z VOD:

 

XXXXX

Wykorzystaj go w ciągu 7 dni!

 

Aby zamówić film,

wyślij SMS na numer 7043 o treści:

nr_karty_dekodera.kod_filmu.kod_vouchera.

 

i wysyłam tego smsa, po chwili dostaję zwrotnego, że nieprawidłowy kod promocyjny. Czy ktoś korzystał z tej promocji?

Czyżby totalna lipa i podpucha :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...