Jump to content
lukaszdvbn

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)

Recommended Posts

Ja powinienem miec te servisy aktywne, to dlaczego mi one nie ida z Cam'a, oraz na dodatkowym deku, trzeba je jakos aktywowac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź w ICOK, czy masz aktywny Katalog VOD, bo być może nie masz tego pakietu w ogóle nadanego. Jeśli jednak masz to wykonaj ponowienie uprawnień odbioru przez ICOK, ustawiając uprzednio swój tuner na kanale Polsat Sport News lub innym, nadawanym z tego samego transpondera, np. TV6. Następnie "przytrzymaj" tuner na tym kanale przez ok. godzinę. Jeśli to nie pomoże to wtedy telefon do TCOK i ponowienie uprawnień odbioru przez konsultanta.

Należy też pamiętać, że usługa VOD Cyfrowego Polsatu nie jest w ogóle dostępna na dekoderze dodatkowym w ramach usługi Multiroom. Podobnie jest z Katalogiem VOD. Można z niego korzystać tylko na dekoderze głównym, bądź module CAM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie na module Cam nie idzie, Vod 161-164. Zaraz zajrze do ICOK ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to sprawdź za pomocą ICOK, czy na swojej umowie masz w ogóle przydzielony Katalog VOD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, w ICOK widnialo tylko IPLA, z serwisow ktore powinny dzialac, VOD'a nie znalazlem, napisalem zgloszenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to w takim razie musisz złożyć reklamację. Przez ICOK lub telefonicznie u konsultanta z TCOK.

Sprawdź też, czy Katalog VOD masz zapisany w umowie, którą podpisywałeś z Cyfrowym Polsatem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzieki Wam za porady. Moge byc czestszym gosciem w watkach CP, nc+ juz odlicza czas kiedy sie ze mna rozstanie :) CP mialem raz kilka lat temu, jest powrot do rodzimego nadawcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

 

Czy dalej jest tak, że pakiet VOD działa tylko na dekoderze głównym, a nie działa na dodatkowym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maksymalnie 48h.

 

 

Poszczególne Materiały Audiowizualne w ramach Usługi VOD – Domowa Wypożyczalnia Filmowa będą dostępne przez okres nie dłuższy niż 48 godzin od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi VOD – Domowa Wypożyczalnia Filmowa, w określonych przez Cyfrowy Polsat przedziałach (oknach) czasowych, zgodnie z informacją dostępną poprzez www.cyfrowypolsat.pl, Infolinię, EPG.

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/regulamin_nVOD_19072013.pdf

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie, z tym czasem dostępności zamówionego filmu w polsatowskim VOD to jest różnie. Pamiętam, że za każdym razem, jak zamawiałem jakiś film to potem dostawałem SMS'a z informacją, do której dokładnie godziny będę miał dostęp do wybranego filmu. I nigdy nie były to równe 24 godziny, czy też 48 godzin. Zawsze był to czas w przedziale pomiędzy 24, a 48 godzinami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku ze zmianami na tp. 112 warto odnotować, że od dziś Pakiet VOD znajduje się na pozycjach 205-208. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko do obeznanych  :wink: w temacie,  przy przedłużeniu umowy ; dorzucili ; na parę miesięcy VOD z którego nie korzystałem do wczoraj . Z ciekawości włączyłem kanał 205 , następnie kolejne do 208 i ..wszystkie dostępne filmy mają rozdzielczość 576i , czy jest to regułą, czy istnieje jakaś opcja przełączenia na 1080i? Telewizor spełnia wymogi wysokiej rozdzielczości ( a nawet ma trochę nadwyżki  :roll: ) i nie ma żadnych problemów z obrazem nadawanym w 1080i na kanałach w tym formacie nadawanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, wszystkie kanały VOD Cyfrowego Polsatu nadawane są tylko w standardowej rozdzielczości (SD). :( Jednak w przeciwieństwie do wielu innych stacji nadawanych w SD, te kanały VOD nadawane są w pełnej rozdzielczości odpowiadającej systemowi PAL (720x560).

Na te kanały w rozdzielczości HD raczej i tak brakowałoby miejsca na transponderach... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś CP wyłączył kolejne kanały VOD. Obecnie jest ich tylko 9, na pozycjach 201-209. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to zapewne związane z kanałami Polsat 2 HD i Polsat 3 HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...