Jump to content

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)


Recommended Posts

  • 3 months later...

Sprawdź w ICOK, czy masz aktywny Katalog VOD, bo być może nie masz tego pakietu w ogóle nadanego. Jeśli jednak masz to wykonaj ponowienie uprawnień odbioru przez ICOK, ustawiając uprzednio swój tuner na kanale Polsat Sport News lub innym, nadawanym z tego samego transpondera, np. TV6. Następnie "przytrzymaj" tuner na tym kanale przez ok. godzinę. Jeśli to nie pomoże to wtedy telefon do TCOK i ponowienie uprawnień odbioru przez konsultanta.

Należy też pamiętać, że usługa VOD Cyfrowego Polsatu nie jest w ogóle dostępna na dekoderze dodatkowym w ramach usługi Multiroom. Podobnie jest z Katalogiem VOD. Można z niego korzystać tylko na dekoderze głównym, bądź module CAM.

Link to post
Share on other sites

No to w takim razie musisz złożyć reklamację. Przez ICOK lub telefonicznie u konsultanta z TCOK.

Sprawdź też, czy Katalog VOD masz zapisany w umowie, którą podpisywałeś z Cyfrowym Polsatem.

Link to post
Share on other sites

Ok, dzieki Wam za porady. Moge byc czestszym gosciem w watkach CP, nc+ juz odlicza czas kiedy sie ze mna rozstanie :) CP mialem raz kilka lat temu, jest powrot do rodzimego nadawcy.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Maksymalnie 48h.

 

 

Poszczególne Materiały Audiowizualne w ramach Usługi VOD – Domowa Wypożyczalnia Filmowa będą dostępne przez okres nie dłuższy niż 48 godzin od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi VOD – Domowa Wypożyczalnia Filmowa, w określonych przez Cyfrowy Polsat przedziałach (oknach) czasowych, zgodnie z informacją dostępną poprzez www.cyfrowypolsat.pl, Infolinię, EPG.

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/regulamin_nVOD_19072013.pdf

 
Link to post
Share on other sites

No właśnie, z tym czasem dostępności zamówionego filmu w polsatowskim VOD to jest różnie. Pamiętam, że za każdym razem, jak zamawiałem jakiś film to potem dostawałem SMS'a z informacją, do której dokładnie godziny będę miał dostęp do wybranego filmu. I nigdy nie były to równe 24 godziny, czy też 48 godzin. Zawsze był to czas w przedziale pomiędzy 24, a 48 godzinami.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mam pytanko do obeznanych  :wink: w temacie,  przy przedłużeniu umowy ; dorzucili ; na parę miesięcy VOD z którego nie korzystałem do wczoraj . Z ciekawości włączyłem kanał 205 , następnie kolejne do 208 i ..wszystkie dostępne filmy mają rozdzielczość 576i , czy jest to regułą, czy istnieje jakaś opcja przełączenia na 1080i? Telewizor spełnia wymogi wysokiej rozdzielczości ( a nawet ma trochę nadwyżki  :roll: ) i nie ma żadnych problemów z obrazem nadawanym w 1080i na kanałach w tym formacie nadawanych.

Link to post
Share on other sites

Niestety, wszystkie kanały VOD Cyfrowego Polsatu nadawane są tylko w standardowej rozdzielczości (SD). :( Jednak w przeciwieństwie do wielu innych stacji nadawanych w SD, te kanały VOD nadawane są w pełnej rozdzielczości odpowiadającej systemowi PAL (720x560).

Na te kanały w rozdzielczości HD raczej i tak brakowałoby miejsca na transponderach... :roll:

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...