Skocz do zawartości

Nowości na platformie Cyfra+ - zapowiedzi


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem z Canal + od 18 lat i też nie włączyli mi nSportu i MGM, a oto treść wiadomości e-mail:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że warunki promocyjne, w ramach których Umowa została przedłużona nie dają technicznych możliwości skorzystania z dostępu do programów MGM i nSport.

 

Wyjaśniam, że dzięki ofercie, która znajduje się obecnie na kontrakcie, nie objęła Pana zmiana cen, wprowadzona 1 marca 2012 roku. Za pakiet CANAL+ Optimum płaci Pan starą stawkę 99 zł, podczas, gdy standardowa opłata za taki zestaw aktualnie wynosi 107 zł.

 

Jeśli propozycja dotycząca odbioru wyżej wymienionych programów będzie dedykowana wszystkim Abonentom CYFRY+, taka informacja zostanie przekazana.

I kicha.

Bardzo dziwna wiadomość.

Jak to się mówi – spróbuj jeszcze raz.

Powodzenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

a co sobie wyobrażałeś.. cała C+.. zamiast czasami sprawiać swoim abonentom niespodzianki i pozytywnie zaskakiwać to oczywiście odmawiają.. to nie są ludzie... każdy życzliwy człowiek poszedłby na rękę i sprawił drugiemu radość.. tym bardziej patrząc na tak długi staż.. rzeczywiście niech się w [beep]ę swoją pocałują..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie patrząc osoby które mają testowa nSport, a zależy im wyłącznie na sporcie, nie muszą się śpieszyć z przechodzeniem do nc+. Jeśli nowo powstała paczka Canal+ zajmie miejsce dotychczasowych kanałów i wejdzie automatycznie do cyfry+ (a nie wyobrażam sobie żeby dotychczasowi abonenci C+ stracili canal+) to i tak cały sport możemy mieć bez żadnych migracji, przynajmniej do końca testów nSport (czyli jeszcze ok 6 miesięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo dało rade włączyć n sport na 6 miesiecy!!!!!!!!!

 

zanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że próbowałam skontaktować się telefonicznie z Panem, lecz próba ta nie przyniosła pozytywnego rezultatu.

 

Mając na uwadze przyszłą współpracę, CYFRA+ postanowiła przyznać Panu możliwość bezpłatnego odbioru kanałów MGM i nSport przez okres 6 pełnych miesięcy.

 

W celu aktywacji opcji, uprzejmie proszę o wskazanie numeru telefonu oraz preferowanego terminu do przeprowadzenia rozmowy.

 

W razie pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

 

 

takiego maila dostałem :) wysyłałem do nich 2 maila i dało rade:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hanysie, nie obrażaj. Dzieci to już śpią, a to uzyskanie 2 programów testowych najpewniej będzie miało miejsce z migracją do nc+. A na dzień dzisiejszy, w żadnym pakiecie Cyfry nie ma tych programów!!! Aktywacja odbywa się tylko i wyłącznie telefonicznie i to na wyraźne żądanie klienta. Wyjątkiem są ci, którzy dostają to teraz za przedłużenie umowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez sześć lat miałem dostęp do MGM i chyba średnio raz do roku obejrzałem na nim jakiś film z historii kina, chociaż płatną TV mam dla filmów głównie.

Niestety nSport u mnie nigdy nie był oglądany, a też go miałem. Może jakiś kolega córki go kiedyś oglądał.

Podziwiam tą fascynacje, tylko nie wiem czym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te teksty o włączeniu MGM/nSprot widziałem już przynajmniej w kilku wątkach i to często większość postów jest o tym samym, chyba już gdzieś od miesiąca...

W zeszłym tygodniu przedłużyłem umowę i nawet się nie zapytałem o MGM/nSport, konsultant też o tym nie wspominał, dla mnie ważne było tylko to że uzyskałem HBO i Cinemax na 7 miesięcy oraz dobrą cenę na resztę.

Wchodząc w temat Nowości - zapowiedzi, interesuje mnie co można nowego się spodziewać w ofercie, a ciągle czytać o tym że kolejna osoba uzyskała, bądz nie, dostep do dwóch kanałów.

 

A możliwe że będzie tak jak @pikoz11, dodadzą te dwa kanały na stałe do obecnych pakietów w miejsce kanałów które wylecą, co już jest zresztą zapowiedziane w N, a zapewne C+ nie ominie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebys wiedzial Blonka

czlowiek ma 130 programow a oglada gora 6-7 w porywach 10.

mam C+ dla sportu i filmow ale oprocz HBO i Canal+ z filmowych ogladam tylko czasem Ale Kino -glownie z powodu braku reklam.

wszystkie nowe kanaly jakie zawitaja do NC+ maja pełno reklam wiec dla mnie sa nie do ogladania.

zeby tylko planete nie zni[beep]i jeszcze:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, czy nową ofertę paczki C+ HD poznamy już w czwartek, czy raczej z tą informacją zaczekają do 5 kwietnia, i czy już w kwietniu zasypią nas premierami, czy nadal będzie stan "martwej ramówki" w C+ bo marzec jest tragiczny pod względem oferty filmowej, a MGM HD nie przerywa filmów reklamami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - marzec tragiczny - bo NIE BYŁO ŻADNYCH PREMIER FILMOWYCH -i co tak spokojnie na to reagujecie ? Ja w każdym razie złożyłem reklamację i zażądałem obniżenia opłaty za marzec, bo jego oferta JEST NIEZGODNA Z OPISEM. Jak podpisywaliśmy umowę to była reklama o bodajże 30 premierach w miesiącu - codziennie nowa premiera. A tu łamią bezczelnie umowę i wy nic ???. Trzeba zarzucić ich reklamacjami żeby nie myśleli że można traktować nas jak śmieci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co - godzisz się na to ? To niech puszczą zamiast canal+ Mango24. Już UOKiK wziął się za UPC za ich reklamy związane z przepustowością internetu. Jak łobuzy zostaną zarzuceni reklamacjami z groźbą złożenia skargi w UOKIK to będą musieli coś zrobić - Opis (reklama) jest integralną częścią umowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że w Polsce każdy z tym się godzi że reklama nie odpowiada rzeczywistości. W "normalnych" krajach, gdzie organizacje konsumenckie są silniejsze, firmom nie przychodzi nawet do głowy żeby reklamować głupoty, bo źle się to dla nich kończy - ale u nas też już się to zmienia, tylko trzeba skończyć z tym "bo się nie da".

W przypadku tego, co wyprawia Canal+ w tym miesiącu jest to jednak sprawa ewidentna. Sama firma się do tego przyznała że w miesiącu marcu nie będzie premier - a więc dostarcza wybrakowany towar. Za wybrakowany towar nie ma prawa żądać normalnej ceny. A więc gorąco namawiam - ludzie -składajcie reklamacje. Kosztuje to Was 5 minut i wysyłacie reklamacje na którą MUSZĄ odpowiedzieć, bo nie udzielenie odpowiedzi jest jednoznaczne z jej uznaniem. Jak tego nie zrobicie, to ryzykujecie że za pół roku znowu sobie C+ uzna że można sobie zrobić oszczędności i zawiesić premiery na miesiąc - bo czemu nie ? - przecież jego klienci na to się godzą.

Reklamacji nie uznają - następne 5 minut - i wysyłacie pismo (mail) do UOKIK. Jak UOKIK dostanie takich maili tysiąc, to się taką sprawą zajmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co - godzisz się na to ? To niech puszczą zamiast canal+ Mango24. Już UOKiK wziął się za UPC za ich reklamy związane z przepustowością internetu. Jak łobuzy zostaną zarzuceni reklamacjami z groźbą złożenia skargi w UOKIK to będą musieli coś zrobić - Opis (reklama) jest integralną częścią umowy!

 

Co jest integralną częścią umowy masz napisane w umowie. Są to wszelkie aneksy i regulaminy. Znajdź zapis o 30 premierach w miesiącu to będziesz miał podstawy. Reklama jest tylko informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu ...

UOKiK nie wziął się za reklamy tylko za umowy UPC ponieważ ta w swoich umowach ma zapis o przepustowości, która znacznie odbiega od rzeczywistej.

 

Czy się godzę na to - chyba nie. Ale kopi o to kruszył nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...