Jakub471 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Wiadomo coś na temat promocji pakietu Canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Wiadomo.Cena od 25 zł w górę zależnie od promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurgan Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 W dniu 13.03.2019 o 19:32, jupiter napisał: . Nie wiem jak Wy, ale przy tej mnogości serwisów VOD i tytułów, czasem sam nie wiem co wybrać i nie mam ochoty niczego szukać, wolę mieć filmy podane na talerzu, inne na kanałach familijnych, inne na kanałach SF, lubię podejrzeć, co nadawca przygotował na wieczór, gdyż w czasie prime time często nadawcy wybierają najciekawsze filmy, których sam tytuł nic mi nie mówi. Sam pilotem decyduję co obejrzę teraz, co potem. No i nie ma to jak film na dysku, obejrzymy go w najlepszej jakości, nawet gdyby internet byl przeciążony albo z jakiegoś powodu zerwało się połączenie z internetem Showtime+Starz+Epix twoim przyjacielem. Nic lepszego nie znajdziesz W dniu 13.03.2019 o 16:01, umek napisał: Taki moloch jak Sky zmienił się w Netflix...a nc+ czy CP się oprze?:) Była plotka że Sky kupi NC+ i C+ fajnie by bylo. Francuzi nie maja pojecia o nowych technolgiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 To jest kompletna bzdura, Canal+ Groupe nie jest zainteresowana sprzedażą NC+, co potwierdziła już wiele razy. To co chcieli sprzedać w Europie sprzedali wiele lat temu, zostawili macierzysty rynek we Francji i w Polsce, gdzie skonsolidowali już dwie platformy czyli Wizję i N, nie chcą się sprzedawać Polsatowi ani żadnemu SKY-owi. Netflix nie jest dopasowany do Polskiego rynku, w którym liczą się nadal kanały linearne, zwłaszcza te "live", oraz ważna jest cena. Netflix nie ma ani tego ani tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Czy kanały France TV można wykupić mając Caymana w dekoderach ? i jaka kwota tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Na cameleonach była taka możliwość, ale na nowych kartach Cayman nie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Dzisiaj do mnie dzwonili z nc+ z ankietą czy byłbym zainteresowany gdyby wprowadzili do oferty telewizory 4K? Pytali o wielkość, wysokość raty, czy wiem co to 4K i takie tam głupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 posiadam do konca kwietnia pakiet HBO/HBO G0 za 0 zl/m, od 1. maja juz za 25 zl/m, zlecilem wylaczenie, pytanie czy koknsultanci cos aktualnie mogliby dac lepszego tanszego jakies promocje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Masz promocję na HBO / HBO Go tzw plus miesiąca aktualnie. Miesiąc aktywacji gratis + 1 miesiąc za 0 zł - później 5 miesięcy po 20 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 rowniez dla aktualnych klientow ? a po tych 5 miesiacach koniec promocji ? umowe mam jeszcze z 8-9 miesiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Później po 20 zł do końca umowy albo do rezygnacji z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Panowie i Panie mam pytanie czy jest na forum jakaś osoba kontaktowa z NC+ która może w jakiś sposób szybko zareagować? Mam taki problem, iż na koniec stycznia przedłużyłem umowę z NC+ dobierając 4 dekodery. Niestety nie miałem od tamtej pory czasu fizycznie udać się do salonu po odbiór sprzętu. Dzisiaj próbując odebrać wszystko dostałem informację iż musze za aktywację zapłacić 500zł, a nie uzgodnione 200zł. Na tamte warunki miałem rzekomo 7 dni o czym nie zostałem poinformowany. Czy wiecie kto może w tej sytuacji pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Zostałeś na pewno poinformowany. Tylko nie słyszałeś. Warunki powinieneś też mieć w emailu. Promocja dla Ciebie minęła i po ptokach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Nie nie zostałem poinformowane i dobrze pamiętam całą rozmowę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 A warunki zatwierdziłeś wyłącznie telefonicznie, czy jeszcze musiałeś kliknąć w mailu? W drugim przypadku musisz brać pod uwagę także zapisy dokumentów, które w ten sposób zaakceptowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Warunki był tylko telefonicznie zatwierdzane nie musiałem nic klikać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 W dniu 19.04.2019 o 12:11, tweed77 napisał: Później po 20 zł do końca umowy albo do rezygnacji z oferty. twierdza, ze 20 zl tylko dla osob ktore nie mialy HBO do tej pory, dla reszty 25 zl/m, no i zobowiazanie jednak na te pol roku bez mozliwosci rezygnacji po miesiecznym gratisie, taka sobie ta promocja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Widać nie czytałeś nawet regulaminu promocji. A tam jest czarno na białym wszystko zamieszczone w tabelce. Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawaij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Punkty naziemne oferują Canal+ za 25 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Witam. To jest mój pierwszy post i proszę o zrozumienie jeżeli nie napisałem we właściwym temacie. 16 kwietnia zamówiłem telewizje comfort+ z canal +, umowa na 12 miesięcy, dekoder 4k. W tej promocji dostępne było HBO i HBO GO w prezencie na cały okres trwania umowy. Sprzęt i umowę otrzymałem 19 kwietnia(piątek). Przy składaniu zamówienia zaznaczając opcję hbo był tam zapis, że owa opcja zostanie mi uruchomiona w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Czekam do dziś gdzie już minęło 2 tygodnie a HBO dalej się nie świeci. Po wybraniu i zatwierdzeniu umowy online dostałem na emaila potwierdzenie zamówienia i tam jasno i wyrażnie jest zaznaczona opcja HBO. Moim zdaniem jest to nie wywiązanie się z umowy przez NC+. Czy oprócz złożenia reklamacji na włączenie owej opcji mogę jeszcze coś negocjowac w ramach załagodzenia owej sytuacji oczywiście na moją korzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Zawsze możesz - ale czy się uda - nikt Ci tego nie zagwarantuje. Ja też miałem problem z załączeniem opcji HBO, która była mi gwarantowana w umowie - włączyli i przeprosili i to byłoby na tyle. Na kanały Polsat Sport Premium w ramach rekompensaty zgodzić się nie chcieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Niby tak, ale umowny czas już minął i zawsze można ich postraszyć odpowiednią instytucją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Jak chcesz to próbuj - nikt Ci nie broni. Ja tylko opisałem swoje doświadczenie w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 W dniu 5.05.2019 o 14:22, MichałLKR napisał: Niby tak, ale umowny czas już minął i zawsze można ich postraszyć odpowiednią instytucją. Spróbuj ponowić uprawnienia na karcie bo opcja może być włączona ale karta może nie mieć aktualnych uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Próbowałem, nic nie dało. Zostaje czekać na rozpatrzenie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.