Skocz do zawartości

Oferta platformy CANAL+


DamPrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.03.2019 o 19:32, jupiter napisał:

. Nie wiem jak Wy, ale przy tej mnogości serwisów VOD i tytułów, czasem sam nie wiem co wybrać i nie mam ochoty niczego szukać, wolę mieć filmy podane na talerzu, inne na kanałach familijnych, inne na kanałach SF, lubię podejrzeć, co nadawca przygotował na wieczór, gdyż w czasie prime time często nadawcy wybierają najciekawsze filmy, których sam tytuł nic mi nie mówi. Sam pilotem decyduję co obejrzę teraz, co potem. No i nie ma to jak film na dysku, obejrzymy go w najlepszej jakości, nawet gdyby internet byl przeciążony albo z jakiegoś powodu zerwało się połączenie z internetem :)

 

 

Showtime+Starz+Epix twoim przyjacielem. Nic lepszego nie znajdziesz

W dniu 13.03.2019 o 16:01, umek napisał:

 

Taki moloch jak Sky zmienił się w Netflix...a nc+ czy CP się oprze?:)

 

Była plotka że Sky kupi NC+ i C+ fajnie by bylo. Francuzi nie maja pojecia o nowych technolgiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kompletna bzdura, Canal+ Groupe nie jest zainteresowana sprzedażą NC+, co potwierdziła już wiele razy. To co chcieli sprzedać w Europie sprzedali wiele lat temu, zostawili macierzysty rynek we Francji i w Polsce, gdzie skonsolidowali już dwie platformy czyli Wizję i N, nie chcą się sprzedawać Polsatowi ani żadnemu SKY-owi. Netflix nie jest dopasowany do Polskiego rynku, w którym liczą się nadal kanały linearne, zwłaszcza te "live", oraz ważna jest cena. Netflix nie ma ani tego ani tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Panowie i Panie mam pytanie czy jest na forum jakaś osoba kontaktowa z NC+ która może w jakiś sposób szybko zareagować?

 

Mam taki problem, iż na koniec stycznia przedłużyłem umowę z NC+ dobierając 4 dekodery. Niestety nie miałem od tamtej pory czasu fizycznie udać się do salonu po odbiór sprzętu.

Dzisiaj próbując odebrać wszystko dostałem informację iż musze za aktywację zapłacić 500zł, a nie uzgodnione 200zł. Na tamte warunki miałem rzekomo 7 dni o czym nie zostałem poinformowany.

Czy wiecie kto może w tej sytuacji pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.04.2019 o 12:11, tweed77 napisał:

Później po 20 zł do końca umowy albo do rezygnacji z oferty.

 

 

 

twierdza, ze 20 zl tylko dla osob ktore nie mialy HBO do tej pory, dla reszty 25 zl/m, no i zobowiazanie jednak na te pol roku bez mozliwosci rezygnacji po miesiecznym gratisie, taka sobie ta promocja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

To jest mój pierwszy post i proszę o zrozumienie jeżeli nie napisałem we właściwym temacie.

16 kwietnia zamówiłem telewizje comfort+ z canal +, umowa na 12 miesięcy, dekoder 4k. W tej promocji dostępne było HBO i HBO GO w prezencie na cały okres trwania umowy. Sprzęt i umowę otrzymałem 19 kwietnia(piątek). Przy składaniu zamówienia zaznaczając opcję hbo był tam zapis, że owa opcja zostanie mi uruchomiona w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Czekam do dziś gdzie już minęło 2 tygodnie a HBO dalej się nie świeci. Po wybraniu i zatwierdzeniu umowy online dostałem na emaila  potwierdzenie zamówienia i tam jasno i wyrażnie jest zaznaczona opcja HBO. Moim zdaniem jest to nie wywiązanie się z umowy przez NC+. Czy oprócz złożenia reklamacji na włączenie owej opcji mogę jeszcze coś negocjowac w ramach załagodzenia owej sytuacji oczywiście na moją korzyść.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze  możesz - ale czy się uda - nikt Ci tego nie zagwarantuje.

 

Ja też miałem problem z załączeniem opcji HBO, która była mi gwarantowana w umowie - włączyli i przeprosili i to byłoby na tyle. Na kanały Polsat Sport Premium w ramach rekompensaty zgodzić się nie chcieli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...