WebMat Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 @mgaw89 Dzięki, poprawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Witam wszystkich, co jest nie tak. Założyłem konto na 2 umowie i gdy wejdę w kanały to mam komunikat " Materiał o tej tematyce nie jest teraz dostępny" Pisać o ponowienie uprawnień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Aktywacja kanałów live trwa do 24 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 12 minut temu, tyrla napisał: Aktywacja kanałów live trwa do 24 godzin. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuś1983 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 U mnie dzisiaj pojawiły się nowe kanały. Parę minut później już ich nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Brakuje mi Eurosportów w Canal+Online, jaka może być przyczyna?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 U mnie nadal nic, ani Adventure ani H2, nie chce mi się nawet dzwonić na infolinię, bo znowu trafię na takiego, co będzie się dopytywał, a skąd mam takie informacje, że te kanały powinny być? Jak zwykle będzie opór i wciskanie ich racji, zamiast posypanie głowy popiołem i przyznanie się do błędu. Jeśli ktoś z Canal+ śledzi temat to przypominam również, że od blisko 2 miesięcy na liście kanałów są nieaktualne parametry ERT World i HRT international. Mimo, że jakiś miesiąc temu, wysłałem informację o tym, że kanały nie działają i dokładne parametry aktualnej emisji. Zamiast podziękować za info, dostałem w odpowiedzi, że nic nie mogą w tej sprawie zaradzić gdyż sa to kanały FTA! Ręce mi opadły. Kanałów nie ma nadal. I nadal abonenci Canal+ nie mogą samodzielnie ich doszukać gdyż wciąż ta funkcja jest zablokowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 5 minut temu, krzysz napisał: Brakuje mi Eurosportów w Canal+Online, jaka może być przyczyna?????? Jesteś abo PC+? 5 minut temu, jupiter napisał: U mnie nadal nic, ani Adventure ani H2, nie chce mi się nawet dzwonić na infolinię To nie dzwoń , tylko wejdz w ICA i napisz na czacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Mi nadal nie dodali Fightbox , H2 , Adventure napisałem na czacie dzisiaj po raz kolejny i dostalem takie info: "W Canal+ online posiada Pan dostęp tylko do kanałów z pakietu głównego, nie do opcji dodatkoych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 (edytowane) 2 minuty temu, mgaw89 napisał: "W Canal+ online posiada Pan dostęp tylko do kanałów z pakietu głównego, nie do opcji dodatkoych" Ja mam Superpremium + MMP ( Fightbox , H2 , Adventure) są jego częścią i te kanały mam aktywne w Canal+Online. Edytowane 11 Lipca 2021 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 2 minuty temu, kingofsouth napisał: Ja mam Superpremium + MMP ( Fightbox , H2 , Adventure) są jego częścią i te kanały mam aktywne w Canal+Online. Odpisałem że history, sundance i cinemax nie mam w głównym i od kilku minut weryfikuje konto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 (edytowane) 4 minuty temu, mgaw89 napisał: cinemax Tak wygląda sytuacja : Superpremium (Cinemax) Multi Man Pack (H2, Fightbox , Adventure) Edytowane 11 Lipca 2021 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Teraz, kingofsouth napisał: Superpremium te kanały mam w pakiecie głównym Ale ja mam superpremium 4k i ich nie ma w głównym są za to filmboxy. A dostałem taką odpowiedź: "Skonsultowałam tę sprawę i nie uzyskałam jednoznacznej odpowiedzi. Wysłałam więc zgłoszenie w tej sprawie" Oraz "Spytam czy te kanały powinny być dostępne dla z Pana pakietem w Canal + online, ponieważ według mojej wiedzy nie powinny. Z racji tego, że wspomniał Pan, iż 4 konsultantów potwierdziło, że powinien Pan mieć dostęp w aplikacji do tych kanałów, skonsultowałam to z innymi pracownikami. Część odpowiedziała, ze dostęp w Canal +, online jest tylko do kanałów wchodzących w skład pakietu głownego, a część, że spotkała się z przypadkami, w którym Abonenci mieli dostęp online również do kanalów z opcji dodatkowych. Wysłałam uprawnienia, jednak jednocześnie wysłałam też zgłoszenie do programistów Canal + online" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 2 minuty temu, mgaw89 napisał: Ale ja mam superpremium 4k i ich nie ma w głównym są za to filmboxy. No i jesteśmy w domu. Ja mam stary poczciwy Superpremium i w nim jest Cinemax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Ale cinemaxy też mam. Brakuje fightbox, h2, Adventure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Mam superpremium i wymienione przez ciebie kanały mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Napisałem na czacie do konsultanta i okazało się, że żadne przywracanie uprawnień nie jest potrzebne. Żeby te kolejne kanały typu Adventure czy H2 się pojawiły wystarczy się przelogować w aplikacji na telefonie a w aplikacji na TV trzeba dodatkowo usunąć pamięć podręczną aplikacji i od razu działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 I to ma być rozwiązanie? Skąd ktoś ma o tym wiedzieć? Wchodzę i ma działać a nie jakieś kombinacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Nie działa ten sposób , brakuje nadal H2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Godzinę temu, jupiter napisał: Napisałem na czacie do konsultanta i okazało się, że żadne przywracanie uprawnień nie jest potrzebne. Żeby te kolejne kanały typu Adventure czy H2 się pojawiły wystarczy się przelogować w aplikacji na telefonie a w aplikacji na TV trzeba dodatkowo usunąć pamięć podręczną aplikacji i od razu działają. Dziwne...ja musiałem pisać, bo to nic nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Może ponowlili uprawnienia już dla wszystkich ale teraz żeby zadziałało, trzeba się po prostu na nowo zalogować? Bo ja się przelogowałem i zadziałało jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 (edytowane) No cóż , na razie mogą mnie cmoknąć, bo zalogowałem się jeszcze raz w telefonie i nic się nie zmieniło. Nie lubię, jak coś nie działa a na to nie mam osobiście wpływu. Edytowane 13 Lipca 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Dziś zainstalowałem aktualizację C+ do wersji 5.0.3 i co najlepsze jest sposób na oglądanie programów z kluczykiem.Po ukazaniu się takiego programu z komunikatem i czarnym ekranem należy wcisnąć klawisz OK swojego urządzenia i po chwili program leci odkodowany.Tak wypróbowałem na kilku filmach z kolekcji na swoim Play TV Boxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Teraz, Marek napisał: Po ukazaniu się takiego programu z komunikatem i czarnym ekranem należy wcisnąć klawisz OK swojego urządzenia i po chwili program leci odkodowany.Tak wypróbowałem na kilku filmach z kolekcji na swoim Play TV Boxie. To spróbuj to zrobić na kanałach "na żywo" Kolekcje VOD działają , tak jak to opisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Przeleciałem wszystkie dostępne kanały z mojego pakietu i nie ma żadnego aktualnie z kluczykiem więc nie wiem czy to działa też na programy live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.