matfit Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Czyli wychodzi na to, że trzeba czekać aż odłączą sygnał, potem zapakować sprzęt do torby i w salonie dostaniemy to, na co liczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambit Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Umowa przedłużona w piątek. Najpierw dzwoniłem na numer krakowski - oferta z kosmosu, potem zadzwoniłem na numer warszawski i po spokojnej rozmowie z konsultantem mam: WYBRANE USŁUGI: Wybrane usługi Pakiet Superpremium+, Eleven Sports, HBO GO, History HD_H2, MULTIROOM STANDARD, NAJEM PVR, Najem PVR (Multiroom) Wybrane promocje Superpremium+ 99,99 zł24 m, a po tym okresie 114,99 zł/m dla Abonentów, Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), HBO GO 0 zł/m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +24 mies. KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 114,88 dotychczas płaciłem 102,98 bez Elevenów i HBO GO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Oferta typu standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astalavista Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 takie pytanie na szybko bo już mnie zaczynają męczy z przedłużeniem....teraz mam dwie karty cameleon (jeden dek swój jeden od nc+ ) ...czy przy nowej umowie da się zrobić tak że jedną karte cameleon zostawiam a drugą oddaje z ich tunerem i wymieniam na 4k z caymanem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Nie da się. Musisz oddać oba Camele, żeby mieć dekoder 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Z tego co pamietam z rozmowy z konsultantem, to nawet obecna umowa musi być zakończona i dopiero wtedy można dostać w nowej umówie dekoder 4K...Pytanie czy moduł CAM zamiast dekodera 4K można otrzymać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Raczej nie musi być zakończona. Ja wymieniłem swoje 2 Camele z MR (po cyfrze oczywiście), na deka 4k z Caymanem, w trakcie trwania umowy bez żadnego problemu (w APS). Edit: chyba że macie na myśli zawarcie zupełnie nowej umowy (a nie wymianę podczas trwania obecnej). Edytowane 5 Czerwca 2018 przez NobelM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Może znaczenie ma to jaki masz czas do końca umowy ? Ja mam do końca czerwca i jestem obecnie na wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam W sierpniu kończy mi się umowa mój obecny pakiet to: Pakiet Superpremium+ eleveny + multiroom + media box za to płace 142zł bardzo wasz proszę o pomoc jaką cenę mogę wynegocjować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Może znaczenie ma to jaki masz czas do końca umowy ? Ja mam do końca czerwca i jestem obecnie na wypowiedzeniu.Możliwe. Ja wymieniłem bez wypowiedzenia w marcu 2018 mając umowę do grudnia 2019 (kilka miesięcy po przedłużeniu umowy na kolejne 24m). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieq Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 @up Ile zapłaciłeś za aktywacje dekodera ? 49 czy 99 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forni Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) 99zl aktywacja Edytowane 6 Czerwca 2018 przez forni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 misieq, Prawdopodobnie 99 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) 49 zł za aktywację proponują jak się jest na wypowiedzeniu. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) NobelM Nie był na wypowiedzeniu. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez andrzejgratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieq Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Czyli dla mnie będzie to 99PLN, nie chcę czekać z wymianą dekodera do 2020 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zadzwon na infolinie , lub udaj się do aps to się dowiesz .Tak będzie najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 misieq. Nie musisz czekać do końca umowy. Wymienisz dekoder bez problemu. Idź do APSu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 @misieq: 99zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieq Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Dzięki za info. Czy to jest płatne w APS przy odbiorze dekodera czy doliczają do rachunku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Płatne przy odbiorze dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Dzisiaj przedłużyłem umowę. Comfort+ 27,50 zł. plus najem dekodera 5 zł., do końca lipca dopełnienie do extra+ i do końca sierpnia Canal+. Umowa na 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davids80 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 heY A ja miałem dość nietypową sytuacje. Po kolejnym telefonie z ofertą miła Pani stwierdziła, że nie ma dla mnie lepszej oferty od tej którą mam i żebym sobie został do końca umowy a później na bezterminowej (tylko 4zł drożej). Aktualnie wszystkie proponowane oferty ma nieopłacalne U mnie wygląda to tak: Extra+ 8xC+, multiroom 2x cameleon, Pace PVR. Umowa była do końca maja, wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane. Telefony z DUK miałem z dwa w kwietniu i dwa w maju - dokładnie 10.05 i 25.05. Osobiście zadzwoniłem 30.05 ok godz. 20.30 (tego dnia pracowali do 21, następny wolny). Konsultant stwierdził, że odbieram TV na starym systemie wobec czego on się rozłączy i przekaże sprawę do innego działu i zaraz do mnie oddzwonią z ofertą. Niestety nikt nie zadzwonił, w ICA anulowałem rezygnację i obecnie jestem na ofercie bezterminowej w cenie 88,99 (było 79,99)... zastanawiam się czy jest sens dzwonić, bo inni pisali, że czekać, że zadzwonią ale mnie mają najwyraźniej gdzieś. Oczywiście wszystkie zgody na kontakt udzielone.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Było nie wycofywać rezygnacji to może by dzwonili, a tak w ofercie bezterminowej chyba nie ma już ofert przedłużeniowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober7 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Uważam że dobrze zrobiłeś ja miałem tak samo wszystko jak Ty tylko nie wycofałem rezygnacji i niestety po 31.05 nie było dla mnie ofert nigdzie na infolinii i w APSie. Skończyło się tym że musiałem oddać sprzęt i pożegnać się z NCplus albo podpisać nową umowę jako nowy klient...pożegnałem ncplus to kilku latach. U mnie wygląda to tak: Extra+ 8xC+, multiroom 2x cameleon, Pace PVR. Umowa była do końca maja, wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane. Telefony z DUK miałem z dwa w kwietniu i dwa w maju - dokładnie 10.05 i 25.05. Osobiście zadzwoniłem 30.05 ok godz. 20.30 (tego dnia pracowali do 21, następny wolny). Konsultant stwierdził, że odbieram TV na starym systemie wobec czego on się rozłączy i przekaże sprawę do innego działu i zaraz do mnie oddzwonią z ofertą. Niestety nikt nie zadzwonił, w ICA anulowałem rezygnację i obecnie jestem na ofercie bezterminowej w cenie 88,99 (było 79,99)... zastanawiam się czy jest sens dzwonić, bo inni pisali, że czekać, że zadzwonią ale mnie mają najwyraźniej gdzieś. Oczywiście wszystkie zgody na kontakt udzielone.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.