Burito Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Witajcie, wypadłem trochę z obiegu. Czy coś się zmieniło w kwestii wymiany uszkodzonych dekoderów/modułów w Cyfrowym Polsacie ? Czy "przechodzi" już wymiana dekodera HD na moduł CAM CI+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Wczoraj wymieniłem dekoder multiroom z HD5500s na HD5000 - ten pierwszy nie czytał już kart, typowa przypadłość dekodera MR. Dzisiaj dekoder zawołał o kartę z Evoboxa, przy czym nie widzi jej w ogóle (Ustawienia --> Informacje --> Dostęp warunkowy), gdzie kartę główną widzi bez problemu. Generalnie nie można odblokować dekodera MR. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że rzekomo HD5000 nie czyta kart z Evoboxa i należy wymienić na jakikolwiek inny w punkcie. Serio nie da się nic z tym zrobić? I czym takie coś jest spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 To co,oni nie wiedzieli co tobie dają? Dobrze że nie dali tobie na wymianę do multiroom dekodera Samsung lub jakiś Echostar. Najwidoczniej jakiś niedoinformowany pracownik tam pracuje bez przeszkolenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 2 godziny temu, Szymon9904 napisał: Wczoraj wymieniłem dekoder multiroom z HD5500s na HD5000 - ten pierwszy nie czytał już kart, typowa przypadłość dekodera MR. Dzisiaj dekoder zawołał o kartę z Evoboxa, przy czym nie widzi jej w ogóle (Ustawienia --> Informacje --> Dostęp warunkowy), gdzie kartę główną widzi bez problemu. Generalnie nie można odblokować dekodera MR. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że rzekomo HD5000 nie czyta kart z Evoboxa i należy wymienić na jakikolwiek inny w punkcie. Serio nie da się nic z tym zrobić? I czym takie coś jest spowodowane? Zadzwoń na infolinię poproś o połączenie z działem technicznym i zobaczysz co tam powiedzą. Jak już rozwiążesz problem zgłoś reklamację ,że w tym i w tym dniu nie mogłeś korzystać z dekodera a miałeś coś ważnego do obejrzenia,może uda Ci się otrzymać jakąś rekompensatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 U znajomych główny to Evobox PVR, multiroom HD500 i brak problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 @ARTIPAPK, w tym samym APSie stwierdzono swego czasu, że wypowiedzenie mogę złożyć dopiero miesiąc przed końcem umowy..@wuzel, no właśnie takie informacje otrzymałem na infolinii technicznej. Bo na ogólnej nie wiedzieli o co chodzi Dzięki za podpowiedź odnośnie reklamacji, skorzystam.@maks27, stąd właśnie jestem zdziwiony taką sytuacją. A mi zostaje w poniedziałek chyba znowu wymienić dekoder w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 @Szymon9904 nie pamiętam dokładnie może jakaś partia kart z Evoboxa PVR miała problem że nie widział jej czytnik HD500. Jeśli już idziesz ponownie wymienić to z ciekawości może weź ze Sobą kartę Evoboxa, aby sprawdzili jak to jest w innym egzemplarzu HD500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 16 godzin temu, Szymon9904 napisał: Wczoraj wymieniłem dekoder multiroom z HD5500s na HD5000 - ten pierwszy nie czytał już kart, typowa przypadłość dekodera MR. Dzisiaj dekoder zawołał o kartę z Evoboxa, przy czym nie widzi jej w ogóle (Ustawienia --> Informacje --> Dostęp warunkowy), gdzie kartę główną widzi bez problemu. Generalnie nie można odblokować dekodera MR. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że rzekomo HD5000 nie czyta kart z Evoboxa i należy wymienić na jakikolwiek inny w punkcie. Serio nie da się nic z tym zrobić? I czym takie coś jest spowodowane? Wszystko się zgadza, dekoder HD 5000 do wymiany. Najlepiej wymienić na każdy inny model tylko nie HD 5000. Innej drogi nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) Mój HD5000 lepiej czyta kartę z EVOBOXa niż HD5500s. Mogliby udostępnić opcje wymiany na EVOBOX LITE, a nie jakieś dziwne aneksy. Edytowane 21 Lipca 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 W zestawie MR gdzie dekoderem głównym jest Evobox PVR najlepiej brać jako dodatkowy HD 5500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Nie wiadomo nic o możliwości wymiany HDxxxx na EVOBOX LITE bez aneksu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Przecież to inny rodzaj multiroom więc jak sobie wyobrażasz wymianę bez aneksu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doherty Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Witam, nie wiem czy dobry dzial wiec jesli nie to z góry przepraszam. W sobote przedluzylem umowe z CP i dobralem 3-ci dekoder. Mial go dostarczyc kurier ale juz 3 dzien przesylka wraca na magazyn bez proby doreczenia. Niestety teraz mnie nie bedzie w domu przed 17 wiec szansa na dostarczenie jest rowna 0. Czy da sie jakos zalatwic aby dekoder odebrac w jakims punkcie APS? Jesli tak to jak to zalatwic? Przepraszam za problem i z gory dziekuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Witaj. W takim przypadku prawdopodobnie przesyłka zostanie zostawiona w oddziale firmy kurierskiej. Polecam jednak skontaktowanie się z firmą kurierską pod numerem 801 31 0000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doherty Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Dziekuje za odpowiedz. Na pewno bede sie kontaktowac jednak srednio mi sie widzi jechac 40km do oddzialu. Czyli nie ma mozliwosc np. odmowic przyjecia przesylki i odebrac dekoder w APS blizej miejsca zamieszkania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Jeżeli przesyłka będzie już przekazana do firmy kurierskiej, to otrzymasz SMS-a z numerem listu przewozowego oraz możliwością zmiany adresu i miejsca dostarczenia paczki. Można również tego dokonać na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbarian13 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 dzien dobry, sorry ze nie w temacie : Czy moga Panstwo mi powiedziec, czy moge zakupic jakis dekoder satelitarny w sklepie, i uzyc do niego karty jaka mam z Cyfrowego Polsatu, czy to bedzie dzialac? czy to urzadzenie musi spelniac jakie szczegolne warunki? Bardzo dziekuje za pomoc pozdrawiam z marsylii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Musisz posiadać boxkey i RSA i wtedy sprzęt linux oscam odpowiednio skonfigurowany i działa.Bez tych danych sprzęt masz sparowany z kartą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbarian13 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 hej, dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbarian13 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 dzien dobry, mam jeszcze jedno pytanie i licze na Panstwa pomoc na dzis dzien mam z poslatu ten chyba tajtanszy dekoder (3000HD i podlaczylam stary dysk z laptopa do nagrywania ; Znajomi z Polski sami maja najdrozszy pakiet i ten dekoder z dyskiem w srodku, ale mnie to nie bardzo interesuje, moja oferta byla na 3 lata i niedlugo sie konczy Pytanie 1 : czy nadal mozna wziac abonament na trzy lata i czy Polsat daje jakies znizki w takim przypadku, wiedzac ze znajomi maja swoj abonament i ten moj, na swoje nazwisko i adres w PL? ale interesowalby mnie ten dekoder o nazwie evobox-hd (bez dysku wewnetrznego) czy do niego mozna podpiac swoj wlasny dysk? i czy musze oddac ten dekoder co aktualnie posiadam? Pytanie 2 : jaki pakiet mozna wziac na te 3 albo 2 (?) lata tak zebym miala w nim TVN24 bo wiadomo poza Polska najbardziej interesuje mnie informacja z mozliwie roznych stacji, potem - film a najmniej - sport Pytanie 3 : moja antena to nie "talerz" tylko jest prostokatna plaska o nieduzych wymiarach jakies 30 cm na 55. Na tym obecnym pudelku HD3000 wszystko dziala bardzo dobrze chyba jak jest jakas wielka burza ale tutaj mam slonce srednio 320 dni w roku ; ale czy tak samo by mi dzialalo z tym pudelkiem evobox-hd? chcialabym byc pewna Troche duzo pytan ale licze, ze ktos zechce mi pomoc za co bardzo serdecznie dziekuje i pozdrawiam PP z tego forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropka79 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Przyszedł dzisiaj evobox lite do multiroom. Dotychczasowy dekoder evobox mam podłączony bez problemu do routera WiFi z Orange (światłowód), jednak ten evobox lite nie chce się połączyć mimo że router stoi raptem dwa metry od dekodera a siłę sygnału sieci dekoder pokazuje na 100%.caly czas po wpisaniu hasła wyskakuje komunikat błąd połączenia z siecią? Co dalej? Odstepowac od umowy? W ogół jakiś badziew przysłali nie chce reagować na pilota albo reaguje z kilkunastosekundowym opóźnieniem. Przywrócony do ustawień domyślnych, dalej nie działa, nie łączy się z siecią. Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez kropka79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Aktualizacja dekodera najpierw o ile mnie pamięć nie myli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropka79 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Aktualizacji nie ma, niedostępna. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomoglo jak i wyłączenie dekodera i routera z prądu. Cóż pozostaje wymiana w punkcie, jeśli będą mieć. Wstyd, że CP przysyła takie wadliwe dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat czy jest możliwość aby wprowadzić do dekodera HD 5500s reklamy które były wcześniej w prawym dolnym rogu? Lub czy jest możliwość wprowadzić logo kanałów w lewym dolnym rogu ekranu zamiast napisu "TV"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Na ten moment nie ma takiej możliwości. Dziękuję jednak za sugestię, przekazałem ją do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.