ircios Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Zapchany dysk może być przyczyną 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonPoznań Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Przyczyną może być także Internet zezmiennym ip. Przy zmianie adresu przez usługodawcę internetu, dekoder się wiesza i nie działa VOD. Trzeba wówczas zrestartować dekoder w menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tides Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Witam Mam problem z kalibracją anteny pod ten dekoder. Poprzednia antena 60cm jeszcze po Wizji TV była ustawiana pod Sagemcoma dsi83 bez jakichkolwiek problemów,w międzyczasie do instalacji podłączony został Wifi Premiumbox+,zero komplikacji,remont budynku wiec i konieczność demontażu anteny,zakupiliśmy nową CORAB SAE80cm , konwerter został ten sam,kable również . Podczas prób ustawienia anteny i złapania sygnału siłę mamy na poziomie 90-94% aczkolwiek nie jest ona stała lecz skacze 0-84-94-91-0 itd,nie udało się złapać jakości chociaż na chwilę tak więc tkwimy w menu aktywacyjnym , całość została sprawdzona na nowym kablu wraz z końcówkami - ten sam objaw, pozostaje konwerter aczkolwiek to bez sensu ponieważ całkiem niedawno był w pełni sprawny . Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem na tym dekoderze "premium"? być może antena wymaga dalszej regulacji , a być może ten dekoder tak pokazuje siłę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Najprawdopodobniej złapałeś Astrę lub innego satelitę, dlatego masz siłę sygnału ale bez jakości. Jeśli to faktycznie ASTRA (jest blisko HotBirda, dlatego łatwo pomylić) to przestaw bardzo powoli antenę lekko w prawo, dosłownie kilka cm. Siła Ci zniknie i po chwili znów wskoczy, tym razem z "jakością". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 @Tides Na antenie na pewno masz oznakowanie. Zapoznaj się z tabelą umieszczoną na tej stronie https://ncplus.pl/pomoc/jak-zamontowac-i-ustawic-antene-satelitarna w zakładce "Wstępne ustawienie anteny" Nie koniecznie musisz celować w innego satelitę, to może być źle ustawiony kąt elewacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 17 godzin temu, Tides napisał: Witam Mam problem z kalibracją anteny pod ten dekoder. Poprzednia antena 60cm jeszcze po Wizji TV była ustawiana pod Sagemcoma dsi83 bez jakichkolwiek problemów,w międzyczasie do instalacji podłączony został Wifi Premiumbox+,zero komplikacji,remont budynku wiec i konieczność demontażu anteny,zakupiliśmy nową CORAB SAE80cm , konwerter został ten sam,kable również . Podczas prób ustawienia anteny i złapania sygnału siłę mamy na poziomie 90-94% aczkolwiek nie jest ona stała lecz skacze 0-84-94-91-0 itd,nie udało się złapać jakości chociaż na chwilę tak więc tkwimy w menu aktywacyjnym , całość została sprawdzona na nowym kablu wraz z końcówkami - ten sam objaw, pozostaje konwerter aczkolwiek to bez sensu ponieważ całkiem niedawno był w pełni sprawny . Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem na tym dekoderze "premium"? być może antena wymaga dalszej regulacji , a być może ten dekoder tak pokazuje siłę . Zawsze może zdarzyć się uszkodzenie dekodera ale skoro wcześniej działał... Zrób ustawienia fabryczne a następnie prawidłowo ustaw antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Cześć, ja mam ten dekoder od około miesiąca i co jakiś czas przestaje wyszukiwać sieci bezprzewodowe. Pomaga jedynie odcięcie prądu. Do serwisu? Czy macie jakiś szybszy pomysł co może być nie tak? Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Mam taki problem z tym cudem inżynierii technologicznej. Mianowicie jak włączam dekoder to prawie za każdym razem uruchamia się on jak przy podłączeniu do prądu, czyli ekran z logo nc+, sprawdzanie aktualizacji oprogramowania i ekran aktywacyjny. Przy czym dekoder jest cały czas normalnie wyłączany z poziomu pilota, a żadne ustawienia w nim nie były zmieniane. Wszystko jest na domyślnych opcjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Musisz w ustawieniach dekodera znaleźć opcję szybki start i ją włączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Nie szybki start a zmień ustawienia oszczędzania energii. Masz zapewne maksymalne oszczędzanie energii włączone w tym cudzie techniki jak to ująłeś. Proponuję wpierw zapoznać się z instrukcją obsługi w takim razie skoro przy zmianie oszczędzania energii wyraźnie pisze na dekoderze co jakie ustawienia powodują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Mam pytanko mianowicie co jakiś czas dekoder gubi sygnał wi fi jest 300 ale spada do 24 . Czy wzmacniacz sygnału wi fi rozwiąże ten problem ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Jest to ktoś kumaty żeby odpowiedzieć mi na powyższe pytanie ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Analizowałeś zasięg w tym konkretnym miejscu ?Np. smartfonem ?Próbowałeś zmienić kanał na routerze ?Jak duża jest odległość pomiędzy routerem i dekoderem ?Mieszkasz w bloku,domu jednorodzinnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Zmieniałem ale i tak za każdym razem po 1 dniu lub 3 albo 4 gubił sygnał dekoder. mieszkam w domu jednorodzinnym parter i pierwsze piętro. Modem jest na 1 pietrze a dekoder na parterze w pokoju. Odległość miedzy dekoderem a routerem to jakieś 30 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Wifi Premiumbox ma słabą kartę wifi. Potrafi ledwo co widzieć router z 3 metrów i jedną ściankę (przynajmniej mój egzemplarz.) I to nie jest wina routera, bo np.telefon łapie sygnał już 3 piętra niżej . A Ty masz 30m( to jak wierzowiec)., strop i pewnie ze 4 ściany minimum. Tak więc chyba wiesz co zrobić już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Godzinę temu, tektyw85 napisał: Zmieniałem ale i tak za każdym razem po 1 dniu lub 3 albo 4 gubił sygnał dekoder. mieszkam w domu jednorodzinnym parter i pierwsze piętro. Modem jest na 1 pietrze a dekoder na parterze w pokoju. Odległość miedzy dekoderem a routerem to jakieś 30 m. Hmm dom jednorodzinny i takie odległości? 30m? Dziwne jest to gubienie po kilku dniach.Może to jednak dekoder jest walnięty.Na smartfona jest pełno aplikacji pokazujących jakość i moc sygnału.Np. wifi analyzer.Korzystałeś z takowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 9 postów wyżej pytałem o to samo. Pomogło przywrócenie dekodera do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) Mam następujący problem pojawia mi się komunikat ochrona przed kopiowaniem hdcp co mam zrobić aby zniknął . Może to przez kabel hdmi?. Wydaje mi się ,że złącze hdmi w dekoderze nie działa. Zrobiłem mały test mianowicie podłączyłem kablem hdmi laptop do telewizora i obraz jest. Co o trym sądzicie może macie jakieś własne przemyślenia?. Edytowane 10 Września 2019 przez tektyw85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Dodam jeszcze ,że telewizor mam z roku 2010 firmy Sony. Dotychczas nie było z tym HDCP problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 https://forum.ncplus.pl/forum/forum/nc/sprzęt-i-usługi/dekodery/turbobox-5720sx/1273089-komunikat-ochrona-przed-kopiowaniem-hdcp https://forum.ncplus.pl/forum/forum/nc/sprzęt-i-usługi/dekodery/1274255-ochrona-przed-kopiowaniem-hdcp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Teraz nie wiem czy mam iść do punktu i wymienić dekoder czy kupić nowe TV?. A jak znaleźć na pilocie od dekodera tą gwiazdkę co jest nią. Edytowane 11 Września 2019 przez tektyw85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Spróbuj najpierw wgrać najnowszy Soft do tv, a jak nie to kable HDMI zapoznaj różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Jest wgrany soft z 2015 a kable hdmi sprawdzałem na dwóch i nadal to samo. A da się ustawić rozdzielczość dla kabla hdmi wciskając jakaś gwiazdkę na pilocie i +3?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Mam to dziadostwo, ale nic mi o tym nie wiadomo. Spróbuj. Ja nie mam jak. Nie bedzie mnie w domu do października. Edytowane 11 Września 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 1 godzinę temu, tektyw85 napisał: Jest wgrany soft z 2015 a kable hdmi sprawdzałem na dwóch i nadal to samo. A da się ustawić rozdzielczość dla kabla hdmi wciskając jakaś gwiazdkę na pilocie i +3?. Sprawdź dekoder na innym telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.