mariozdr Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 A mi mówią na infolinii, że się nie da i nigdy nie było takiej możliwości. Jak docisnąłem to powiedzieli, żebym włączył dekoder na kanał 11 i czekał - być może się uda. Niestety nadal dysk jest nie przypisany. Zostawiłem dekoder włączony na noc na kanale 11, z tym że on i tak przechodzi w stan spoczynku z powodu braku aktywności w postaci używania pilota. Nie wiem, w czym jest tak naprawdę problem i dlaczego na pierwszej linii kontaktu od razu jest info od konsultantów ( różnych) , że się nie da , po męczeniu ich jednak informują , że spróbują przesłać uprawnienia ale nie dają żadnej gwarancji , że się uda. Męczę się z tym 4 dni, piszę do nich , dzwonię . Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Ja mam. Na forum nc+ są bardzo ogarnięci konsultanci/przedstawiciele, ale musisz być tam zarejestrowany. Więc zarejestruj się tam, otwórz wątek w którym opisujesz swój problem, a następnie od razu pisz do nich na mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila wpisujesz swój nick z tamtego forum, a w treści musisz im podać nr abonenta/nr umowy/nr PESEL i imię i nazwisko właściciela usługi. Mnie kiedyś aktywowali 3 nowe kolekcje nc+ GO, które dopiero co weszły do oferty i powinienem je mieć w pakiecie, a były nieaktywne. Trzem konsultantom się to nie udało, a im tak. Edytowane 26 Września 2017 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariozdr Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Zrobiłem tak jak radziłeś . Na forum już dostałem odpowiedź od administratora cyt. " mariozdrdekoder odtwarza nadrania z dysku na które sam je nagrał. Jeśli pod "stary" dysk podepniesz nowy dekoder wówcza dedoder wymusi sformatowanie dysku i przygotuje go pod dalszą pracę. Nie ma możliwści oddtworzenia nagrań zleconych przez inny dekoder " Napisałem również na maila , który podałeś i czekam na odpowiedź stamtąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariozdr Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Niestety wszystkie działania, które zaproponowałeś nie przyniosły rezultatu. Sugestia z maila doradca@info2.ncplus.com.pl to sformatowanie dysku, co oznacza utratę zapisanych nagrań wykonanych przez poprzedni dekoder na tym dysku. Nie rozumiem tego, ale cóż, muszę chyba zaakceptować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Pewnie przypisanie dysku = sformatowanie. Żenada. Przykro mi, że się nie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erp. Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Witam. Od nie dawna korzystam z nowego dekodera WiFi Premiumbox, po uruchomieniu wyświetla na ekranie tv komunikat o takiej treści: Uwaga w jednym z gniazd USB jest podłączone urządzenie które pobiera zbyt dużo prądu, aby dekoder działał poprawnie należy to urządzenie odłączyć ( mam podłączony tylko ten dodatkowy dysk do nagrań który otrzymałem z dekoderem ) o co kaman? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Witam dziś dekoder pobrał nowego softa zauważyliście jakieś zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Ja także nie zauważyłem zmian ani nic co mogłoby ożywić dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Aktualizacja nie wprowadza żadnych zmian widocznych dla użytkowników. Spowodowana jest wprowadzeniem dekoderów WiFiPremiumbox+ z nowym prefiksem numeru seryjnego - FADB. Do tej pory wszystkie dekodery tego typu posiadały prefiks FADA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Mam takie pytanie: jeśli podpiszę nową umowę to czy dekoder dostanę nowy, czy są już tylko używane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klam Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Ja kilka tygodni temu robiłem wymianę z Turbo to dostałem nowego. Sprawdzałem pod każdym kątem, nie widać śladów użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Nowe tunery obecnie mają numerację FADB1V~ lub FADA4V7/9~ Używane to przeważnie FADA1V4~ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Raczej są to ostatnie serie nowych wifipremiumboxów. @sebastianp17 Do punktów przychodzą zarówno nowe jak i po serwisie, kwestia tylko pracownika jaki Ci dekoder wyda (o ile ma na stanie stare i nowe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Witam. Czy da sie w tym deku wyłączyc aktualny czas na wyswietlaczu w czasie czuwania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Dzisiaj rano jakaś aktualizacja była. Ktoś coś wie? Jakieś zmiany? Edytowane 17 Października 2017 przez miniupiniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Dzisiejsza aktualizacja dla dekoderów WiFi PremiumBox+ wnosi takie zmiany: Przygotowana została aplikacja do możliwości zamawiania opcji dodatkowych z poziomu dekodera( w niedługim czasie pojawią się oferty), - dodatkowa plansza informacyjna wyświetlana w momencie wejścia na kanał w jakości 4K (UHD) oraz zmiana domyślnej listy częstotliwości kanałów 1,2,3,4 dla instalacji typu UNICABLE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosik_ktosik Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Czy tylko u mnie zniknęły kanały od Viacomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 jaki nr ma aktualizacja ?? Kanaly viacomu swieca , viva --> przemianowana na mtv music PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) U mnie też coś ubogo w kanały z MTV mam tylko MTV ROCKS ..... Zrobiłem restart deka wyskoczył komunikat że zaktualizowano oprogramowanie (ktore to zaktualizowało mi sie o 6 rano) komunikat co się zmieniło i kanały wskoczyły na miejsce. Edytowane 17 Października 2017 przez miniupiniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 U mnie podobnie tylko MTV Rocks mimo ponownej konfiguracji listy kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Wyłącz deka z prądu na ok 1 minutę i włącz niech się na nowo ustawi i pobierze automatycznie kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Oprogramowanie po aktualizacji ma nr 0X25, identyfikator 5.1.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Od wczoraj jestem posiadaczem tej puszki. Podpowiedzcie mi czy przy przewijaniu nagranych rzeczy, jest możliwość skoku o ileś sekund od razu. Np. 3 to skok do przodu o 30 sekund, 6 o minutę, etc. Bardzo na to liczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 I tu kolego zrobiłeś głupotę bo mogłeś czekać na ultraboxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Niestety nie mogłem, umowa mi się kończyła i musiałem brać teraz, bo po okresie promocyjnym straszne pieniądze były miesięcznie. Ale fakt, żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.