Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z modułem było tak, że byłem po prostu sobą. Mniej więcej z początkiem roku zaczęli do mnie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy, a przede wszystkim z ofertą na swój STB, strasząc mnie, iż po nowym roku (2020) mogę mieć problemy z odbiorem niektórych kanałów z oferty. Więc, aby nie stracić możliwości bezproblemowego korzystania z oferty muszę (podkreślam - muszę) wziąć od nich dekoder.

 

Ja jak to, jak zawsze odpowiadałem kategorycznie nie, ponieważ nie macie dekodera, który spełniałby moje podstawowe oczekiwania, co do funkcjonalności (własna lista kanałów). Jeżeli dojdzie do tego, iż rzeczywiście nie będę mógł w pełni korzystać z opłaconej przeze mnie oferty kanałów, to po "nastu" latach rozstaniemy się. Jak wam nie żal moich blisko 200,00 złotych co miesiąc, to trudno. Wasza strata.

 

I tak wyglądała każda z nimi rozmowa (około 7). Aż przyszedł sądny dzień i kolejny telefon "przedłużeniowy" i oczywiście wynajem STB, a ja z uporem godnym tylko mojej osoby - nie, ponieważ nie mogę ułożyć własnej listy kanałów, co dla mnie jest podstawową funkcjonalnością STB.

 

Oczywiście rozmowa z kierownikiem i ... mamy dla pana ofertę z modułem za free (bez dzierżawy).

 

W skrócie tak to wyglądało.

 

Życzę cierpliwości, uporu i powodzenia w negocjacjach.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja reklamowałem sprawę i po 1.5 miesiąca udało mi się uzyskać moduł z kartą cayman za kameleona (faktycznie jeszcze nie odebrałem, ale wg ustaleń taki zestaw ma czekać na mnie w punkcie obsługi klienta). Droga to dosyć żmudna, bo w żadnym momencie nikt ze strony nc+ nie ustosunkował się do moich argumentów. Odpowiedzi były powtarzane kilkakrotnie, najpierw, że jedyna opcja to dobranie dekodera i przedstawiona lista dekoderów, później anulowanie umowy pod warunkiem, że podpiszę nową umowę, ale na znowu dłuższy czas określony niż pozostał mi w danym momencie i kwota tej umowy miała być nie mniejsza niż..., no i na końcu napisano, że mogę dobrać sprzęt i tu lista, ale w tej liście był zawarty moduł z caymanem. Specjalnie dopytywałem czy się nie pomylili i dostałem potwierdzenie.

Moje argumenty:

 

- Fakt wg mnie bardzo ważny w tej sprawie. Aktualizacja całego systemu uniemożliwia mi odbioru ich usługi na własnym dekoderze z ich kartą kameleon. Aktualizacja to działanie przemyślane, czyli z premedytacją blokowanie mojego dekodera. Motywy są oczywiste, ale fakt jest faktem.

- Podejście zdroworozsądkowe to wymiana kameleona na kartę z modułem. Podobna funkcjonalność, nc+ potrzebuje zmian, zwiększyć zabezpieczenia, ja - klient godzę się na wymianę na coś co mogę używać w podobny sposób, czyli sposób który mi odpowiadał podczas podpisywania umowy. To było za mało.

- Litera prawa: aby umożliwić mi dalsze korzystanie z usługi nc+ wymaga zawarcie dodatkowej umowy wynajmu lub sprzedaży (nawet za zero złotych), a takie działanie uznawane jest za nienależyte wykonywanie umowy, nosi cechy nieuczciwej praktyki rynkowej wprowadzającej w błąd klientów. 

- Zaproponowano mi zawarcie nowej umowy z modułem i anulowanie starej. Od razu odrzuciłem taką opcję bo to ja musiałbym szukać takiej ich oferty, która by miała zaspokoić ich minimum finansowe i być tym co ja chcę mieć w ofercie. Wg mnie to oni powinni przedstawić mi ofertę, która nie  była by droższa od tego co do tej pory płacę, a zawierała wszystko to co w mojej ofercie było. Nie rozumiem dlaczego to ja mam się 'gimnastykować'.

- w momencie podpisania umowy zobowiązałem się do czegoś, ale i nc+ jest stroną tej umowy. Jeśli nc+ nie jest w stanie wywiązać się z niej to jest ich odpowiedzialność a nie moja. Ja z warunków umowy się wywiązuje. Blokowanie mojego dekodera jest zmianą namacalną, faktyczną.

 

trochę długie, mam nadzieje, że to komuś pomoże.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Mam problem z tym modułem CAM CI+ i programem Discovery HD. Co kilka minut zawiesza się obraz i następuje restart modułu. Ktoś coś wie,dlaczego coś takiego się dzieje i co należy zrobić, żeby przestało? Mój dekoder to VU+ Duo4k. Testowałem różne softy, a teraz jestem na OpenPLI 7.2, ale ten sam efekt jest na wszystkich softach (wcześniej i Black Hole i VTI).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Odpaliłem dzisiaj moduł CAM CI+. Zakładam, że telewizor wykrył moduł ponieważ w menu odbiornika TV pojawiły się informacje o module takie jak m.in. model, producent, symbol produktu, numer seryjny, numer producenta, wersja oprogramowania itp. Jeśli natomiast chodzi o kartę to gdy wchodzę do sekcji: "Informacje o karcie" jest pusto we wszystkich rubrykach: numer seryjny karty, nc+ uprawnienia do..., wersja karty itp. Jak rozumiem do czasu gdy karta nie zostanie aktywowana tak powinno być ? Ustawiłem odbiornik TV na TVP1 HD, a za pośrednictwem internetowej Strefy Canal+ wykonałem aktualizację uprawnień karty i czekam już prawie godzinę. Kartę włożyłem do modułu w taki sposób jak pokazano w instrukcji. Czy u Was proces aktualizacji też trwał tak długo ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin_M

 U mnie trwała z pół godziny, aż dzwoniłem na infolinię i zaskoczyło. Nie sprawdzałem czy przed aktywacją były dostępne dane karty w menu modułu. Moim zdaniem aktywacja nie ma nic do rzeczy, dane karty chyba od razu powinny być widoczne. Gdy brałem moduł to Pani w APS włożyła kartę do niego, ja aby włożyłem moduł do TV. Zrób też aktualizację modułu na kanale TV Puls, u mnie przed aktualizacją moduł wariował.

 

Edytowane przez Ozzy666
literówka
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew @Ozzy666

Właśnie w tej chwili ruszyło. Zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację, że dane karty powinny być widoczne już od samego początku po uruchomieniu modułu.

Moduł nie widział karty więc zgodnie ze wskazówkami konsultanta wyciągnąłem kartę z urządzenia, przetarłem chipa i włożyłem kartę w taki sam sposób jak to uczyniłem za pierwszym razem. Następnie przeprowadziłem ponowną instalację modułu w odbiorniku TV i raz jeszcze konsultant ponowił aktualizację uprawnień karty, a kanały do 2 minut zaświeciły :-) Po prostu należało zrobić jeszcze raz to samo co zrobiłem za pierwszym razem gdy rozpakowałem moduł z blistra, ale tym razem zadziałało właściwie. Zaraz zobaczę czy jest jakaś nowa aktualizacji dostępna na kanale Plus - z tego co mi wyświetla w menu modułu to znajdująca się na module aktualizacja jest oznaczona nr 3 i jest z daty 19 sierpnia 2019 r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :-) Jestem pozytywnie zaskoczony szybkością przełączania kanałów bo z niektórych postów na forum wynikało, że trwa to zauważalnie długo, a ja nie widzę różnicy pomiędzy modułem, a Wifi Premiumboxem, którego mam podpiętego do innego odbiornika TV.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z c+ 4k - info na tv program kodowany (oczywiście wykupiony w pakiecie).

Karta cameleon i starszy moduł z szara naklejką. Na infolinii doradzają wymienić moduł.

A co z karta, zadziała? A jeżeli wymienię na caymana to jak się zachowa multiroom na drugiej karcie cameleon?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...