A&G Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Z modułem było tak, że byłem po prostu sobą. Mniej więcej z początkiem roku zaczęli do mnie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy, a przede wszystkim z ofertą na swój STB, strasząc mnie, iż po nowym roku (2020) mogę mieć problemy z odbiorem niektórych kanałów z oferty. Więc, aby nie stracić możliwości bezproblemowego korzystania z oferty muszę (podkreślam - muszę) wziąć od nich dekoder. Ja jak to, jak zawsze odpowiadałem kategorycznie nie, ponieważ nie macie dekodera, który spełniałby moje podstawowe oczekiwania, co do funkcjonalności (własna lista kanałów). Jeżeli dojdzie do tego, iż rzeczywiście nie będę mógł w pełni korzystać z opłaconej przeze mnie oferty kanałów, to po "nastu" latach rozstaniemy się. Jak wam nie żal moich blisko 200,00 złotych co miesiąc, to trudno. Wasza strata. I tak wyglądała każda z nimi rozmowa (około 7). Aż przyszedł sądny dzień i kolejny telefon "przedłużeniowy" i oczywiście wynajem STB, a ja z uporem godnym tylko mojej osoby - nie, ponieważ nie mogę ułożyć własnej listy kanałów, co dla mnie jest podstawową funkcjonalnością STB. Oczywiście rozmowa z kierownikiem i ... mamy dla pana ofertę z modułem za free (bez dzierżawy). W skrócie tak to wyglądało. Życzę cierpliwości, uporu i powodzenia w negocjacjach. 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 No i tak należy z nimi rozmawiać - kategorycznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Jak wszyscy będą tak lub podobnie cisnąć, to nie będzie problemu z modułem. Dzięki za info @A&G , bo tu już dekodery biorą, bo operator każe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMJot Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 ja reklamowałem sprawę i po 1.5 miesiąca udało mi się uzyskać moduł z kartą cayman za kameleona (faktycznie jeszcze nie odebrałem, ale wg ustaleń taki zestaw ma czekać na mnie w punkcie obsługi klienta). Droga to dosyć żmudna, bo w żadnym momencie nikt ze strony nc+ nie ustosunkował się do moich argumentów. Odpowiedzi były powtarzane kilkakrotnie, najpierw, że jedyna opcja to dobranie dekodera i przedstawiona lista dekoderów, później anulowanie umowy pod warunkiem, że podpiszę nową umowę, ale na znowu dłuższy czas określony niż pozostał mi w danym momencie i kwota tej umowy miała być nie mniejsza niż..., no i na końcu napisano, że mogę dobrać sprzęt i tu lista, ale w tej liście był zawarty moduł z caymanem. Specjalnie dopytywałem czy się nie pomylili i dostałem potwierdzenie. Moje argumenty: - Fakt wg mnie bardzo ważny w tej sprawie. Aktualizacja całego systemu uniemożliwia mi odbioru ich usługi na własnym dekoderze z ich kartą kameleon. Aktualizacja to działanie przemyślane, czyli z premedytacją blokowanie mojego dekodera. Motywy są oczywiste, ale fakt jest faktem. - Podejście zdroworozsądkowe to wymiana kameleona na kartę z modułem. Podobna funkcjonalność, nc+ potrzebuje zmian, zwiększyć zabezpieczenia, ja - klient godzę się na wymianę na coś co mogę używać w podobny sposób, czyli sposób który mi odpowiadał podczas podpisywania umowy. To było za mało. - Litera prawa: aby umożliwić mi dalsze korzystanie z usługi nc+ wymaga zawarcie dodatkowej umowy wynajmu lub sprzedaży (nawet za zero złotych), a takie działanie uznawane jest za nienależyte wykonywanie umowy, nosi cechy nieuczciwej praktyki rynkowej wprowadzającej w błąd klientów. - Zaproponowano mi zawarcie nowej umowy z modułem i anulowanie starej. Od razu odrzuciłem taką opcję bo to ja musiałbym szukać takiej ich oferty, która by miała zaspokoić ich minimum finansowe i być tym co ja chcę mieć w ofercie. Wg mnie to oni powinni przedstawić mi ofertę, która nie była by droższa od tego co do tej pory płacę, a zawierała wszystko to co w mojej ofercie było. Nie rozumiem dlaczego to ja mam się 'gimnastykować'. - w momencie podpisania umowy zobowiązałem się do czegoś, ale i nc+ jest stroną tej umowy. Jeśli nc+ nie jest w stanie wywiązać się z niej to jest ich odpowiedzialność a nie moja. Ja z warunków umowy się wywiązuje. Blokowanie mojego dekodera jest zmianą namacalną, faktyczną. trochę długie, mam nadzieje, że to komuś pomoże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Do kiedy miałeś obecną umowę?Wypowiedzenie miałeś wysłane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMJot Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 W momencie rozpoczęcia reklamacji miałem jeszcze 8 miesięcy do końca umowy - wtedy kameleon przestał działać na moim sprzęcie. Nie wysyłałem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Wystarczyło nabyć sprzęt, dla którego FEDC to żaden problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoka Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Cześć wszystkim, Mam problem z tym modułem CAM CI+ i programem Discovery HD. Co kilka minut zawiesza się obraz i następuje restart modułu. Ktoś coś wie,dlaczego coś takiego się dzieje i co należy zrobić, żeby przestało? Mój dekoder to VU+ Duo4k. Testowałem różne softy, a teraz jestem na OpenPLI 7.2, ale ten sam efekt jest na wszystkich softach (wcześniej i Black Hole i VTI). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Odpaliłem dzisiaj moduł CAM CI+. Zakładam, że telewizor wykrył moduł ponieważ w menu odbiornika TV pojawiły się informacje o module takie jak m.in. model, producent, symbol produktu, numer seryjny, numer producenta, wersja oprogramowania itp. Jeśli natomiast chodzi o kartę to gdy wchodzę do sekcji: "Informacje o karcie" jest pusto we wszystkich rubrykach: numer seryjny karty, nc+ uprawnienia do..., wersja karty itp. Jak rozumiem do czasu gdy karta nie zostanie aktywowana tak powinno być ? Ustawiłem odbiornik TV na TVP1 HD, a za pośrednictwem internetowej Strefy Canal+ wykonałem aktualizację uprawnień karty i czekam już prawie godzinę. Kartę włożyłem do modułu w taki sposób jak pokazano w instrukcji. Czy u Was proces aktualizacji też trwał tak długo ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) @Marcin_M U mnie trwała z pół godziny, aż dzwoniłem na infolinię i zaskoczyło. Nie sprawdzałem czy przed aktywacją były dostępne dane karty w menu modułu. Moim zdaniem aktywacja nie ma nic do rzeczy, dane karty chyba od razu powinny być widoczne. Gdy brałem moduł to Pani w APS włożyła kartę do niego, ja aby włożyłem moduł do TV. Zrób też aktualizację modułu na kanale TV Puls, u mnie przed aktualizacją moduł wariował. Edytowane 29 Grudnia 2019 przez Ozzy666 literówka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Dzięki za odzew @Ozzy666 Właśnie w tej chwili ruszyło. Zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację, że dane karty powinny być widoczne już od samego początku po uruchomieniu modułu. Moduł nie widział karty więc zgodnie ze wskazówkami konsultanta wyciągnąłem kartę z urządzenia, przetarłem chipa i włożyłem kartę w taki sam sposób jak to uczyniłem za pierwszym razem. Następnie przeprowadziłem ponowną instalację modułu w odbiorniku TV i raz jeszcze konsultant ponowił aktualizację uprawnień karty, a kanały do 2 minut zaświeciły Po prostu należało zrobić jeszcze raz to samo co zrobiłem za pierwszym razem gdy rozpakowałem moduł z blistra, ale tym razem zadziałało właściwie. Zaraz zobaczę czy jest jakaś nowa aktualizacji dostępna na kanale Plus - z tego co mi wyświetla w menu modułu to znajdująca się na module aktualizacja jest oznaczona nr 3 i jest z daty 19 sierpnia 2019 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 @Marcin_M To masz już aktualizację za sobą. Miłego oglądania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Dziękuję Jestem pozytywnie zaskoczony szybkością przełączania kanałów bo z niektórych postów na forum wynikało, że trwa to zauważalnie długo, a ja nie widzę różnicy pomiędzy modułem, a Wifi Premiumboxem, którego mam podpiętego do innego odbiornika TV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Mam problem z c+ 4k - info na tv program kodowany (oczywiście wykupiony w pakiecie). Karta cameleon i starszy moduł z szara naklejką. Na infolinii doradzają wymienić moduł. A co z karta, zadziała? A jeżeli wymienię na caymana to jak się zachowa multiroom na drugiej karcie cameleon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Na tym module Ci nie pójdzie. Wymiana na nowy moduł CI+ z nową kartą Cayman. Druga karta Ci pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Czy przechodząc z oferty "telewizja na kartę nc+" z modułem CI+4K na umowę abonamentową możliwe jest wybranie dowolnego pakietu z całym spectrum kanałów Canal+ z Canal+4K UltraHD włacznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kot_Sylwester Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Witam Przymierzam się do kupna TV z podwójnym tunerem sat (Philips 55OLED934) - czy korzystając z modułu Canal+ będzie możliwe jednoczesne oglądanie jednego kanału i nagrywanie innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Będziesz mógł oglądać inny kanał niekodowany ponieważ moduł jest jednostrumieniowy. Chyba, że telewizor ma funkcje dekodowania offline czyli np. w godzinach nocnych deszyfruje nagrania na dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Są takie tv?Z nowszych np jakie modele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Do tego jest potrzebny moduł 2 strumieniowy jeśli chcesz nagrywać 2 kanały kodowane z różnych TP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kot_Sylwester Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 @ircios czyli moduł NC+ odpada, a moduły innego producenta może nie działać za kilka miesięcy ... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 1 godzinę temu, czerstwy napisał: Są takie tv?Z nowszych np jakie modele? Nie wiem czy takie są. Nie miałem potrzeby zgłębiać tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Godzinę temu, ircios napisał: Do tego jest potrzebny moduł 2 strumieniowy jeśli chcesz nagrywać 2 kanały kodowane z różnych TP. Gdy moduł jest w tv to może i tak. Gdy w prywatnym boxie to idzie nagrać zakodowany materiał a następnie zostanie on zdekodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kot_Sylwester Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 No ale ja się właśnie chce się pozbyć dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Sprawa i tak Ciebie nie dotyczy bo z tego co widze masz sprzęt operatora.Więc ten prywatny sprzęt to trzeba by było najpierw zakupić.W tv to moduł będzie tylko jednostrumieniowy i raczej tego nie ominiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.