ircios Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Tyle już było pisane o ECP, że nie ma co drążyć. A jak ktoś ma jakąś wizję to trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 15 godzin temu, Inspektor napisał: Dlaczego przy przedłużeniu umowy, nie chcą dać umowy głównej na moduł CAM, tylko na dekoder. Chodzi mi o dwie niezależne umowy. Ja mam dwie niezależne umowy i główna jest na moduł CAM a druga na dekoder 4K…Tylko dzięki użytkownikowi @lukx95 dało się wywalczyć taką kombinacje.Odezwij się w wiadomości prywatnej to na pewno Ci pomoże.Mi pomógł już któryś raz z kolei, gdzie wszyscy twierdzili, że się nie da.Otrzymałem ofertę taką jaką chciałem i zamienili moduł na główną umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 (edytowane) Jeśli są dwie niezależne umowy to nie ma podziału na główną i mniej główną. Słowo "klucz" - niezależne. Edytowane 4 Września 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 A jednak nie. Jedna umowa jest główna a druga dodatkowa. Mimo, że są niezależne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Masz dokładnie racje @Inspektor ma to znacznie która umowa jest główna a która dodatkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Wczoraj wieczorem, zakodowało mi wszystkie kanały (błąd 202), żadne odświeżania nic nie dały, pomogła dopiero Pani c Chatu. Podobno rozparowała się karta z modułem. Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Bo bałagan mają w systemie? Odpowiedź znają tylko fachury z C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 Mam umowę do końca 11.2022 i dwie karty CAM+ECP do jednej umowy, dzisiaj telefon c canal+ i konsul twierdzi że tak dalej / 2 camy/ się nie da, czyli znowu wypowiedzenie i te wszystkie korowody czy faktycznie już nie przedłużają dwóch kart cam+ecp do jednej umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 Nie. 2 umowy dla byłych Cyfrowiczow z MR. Jak nie, to jena umowa z MR w sieci z dekoderami. Poczytaj kilkanaście stron w wątku z ofertami dla stałych abonentów. Będziesz wiedział co robić I ma co liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frostbite Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Kupiłem ostatnio telewizor TCL 43C735 i włożyłem do niego moduł CAM CI ECP. Jest to telewizor z Androidem. Odbiór kanałów jest poprawny, ale mam 2 problemy. Szukałem w tym wątku informacji na ten temat, ale nic nie znalazłem. Może ktoś z użytkowników ma podobne doświadczenia i podpowie coś? Telewizor nie pobiera listy kanałów Canal+. Mam tylko pełny skan tego co telewizor zobaczył na Hot Birdzie. Czy jest jakiś sposób lub konfiguracja, która pozwoli pobrać listę? Ewentualnie, w ustawieniach telewizora istnieje opcja eksportu lub importu listy z pendrive. Szukałem w Google pliku z taką listą, ale niczego nie znalazłem. Czy one w ogóle istnieją? Gdy wyłączam TV pojawia się komunikat, że moduł CAM wciąż pracuje i trzeba odczekać około minuty, żeby wyłączył się. Nie jest to może jakiś straszny problem, ale gdyby dało się umożliwić normalne wyłącznie, to byłoby fajnie. Za wszelkie informacje z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 (edytowane) Jaki sprzet taki odbiór. Poprostu taki masz sprzęt z takim, a nie innym softem, w którym to nie uwzględniono operatora. Jedyne co możesz zrobić to przy wyszukiwaniu kanałów z TP zaznaczyć,,sieć " o ile też masz to w sofcie. Dla poprawności, bo twierdzisz, że dobrze Ci moduł współpracuje z TV, sprawdź kanał dla abonentów. Swieci czy nie. Edytowane 10 Września 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 „Kupiłem ostatno” może sprawdź aktualizacje softu dla samego TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frostbite Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 (edytowane) Od razu to zrobiłem, ale przynajmniej w tym softcie, nie ma nic co zmieniłoby te rzeczy. Dzięki za wskazówkę Edytowane 10 Września 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Pytanie do posiadaczy modułów, czy w strefie Canal+, w zakładce sprzęt macie widoczne moduły CAM, bo u mnie od 2 lat, widoczny był tylko dekoder, a teraz po przedłużeniu umowy widoczna jest tylko sama karta, a modułu dalej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) powinien być widoczny Edytowane 17 Września 2022 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 U mnie jest sama karta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Inspektor napisał: Pytanie do posiadaczy modułów, czy w strefie Canal+, w zakładce sprzęt macie widoczne moduły CAM, bo u mnie od 2 lat, widoczny był tylko dekoder, a teraz po przedłużeniu umowy widoczna jest tylko sama karta, a modułu dalej nie ma. Sama karta u mnie. Edytowane 17 Września 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Ja rownież mam sama kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 W zakładce "SPRZĘT" widoczne są same karty. Przejdź do "OBECNA OFERTA" i kliknij na "SUMA PŁATNOŚCI..." i zobaczysz moduły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bifu Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Pytanie z innej beczki. A mianowicie mam VU+Zero 4K a w nim moduł ten czarny (ostatnia wersja ) i jakoś tak dopiero dziś zajażyłem, że jest Eleven sport 4K, ale jest na nim jebitna pikseloza, no nie da się oglądać. A ostatnio dodany Love nature 4k śmiga pięknie. Wiem, że to inne transpondery, ale antena jest ustawiona super, no chyba, że eleven 4k potrzebuje jakiś dodatkowych ustawień, ażeby było już całkiem śmiesznie to dzieci u siebie w pokoju mają dekoder canal + i na nim owy eleven 4 k z tego samego "talerza" działa jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) Jak masz soft VTi na tym dekoderze to na pilocie "menu" następnie - konfiguracja - moduł dostępu i masz te opcje do włączenia: W opcjach modułu włącz obsługę wysokiej szybkości przepływu. Dodatkowo możesz także włączyć PiD Filtering. Edytowane 17 Września 2022 przez tweed77 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bifu Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Dzięki za poradę Obsługę wysokiej szybkości przepływu miałem włączoną, ale PiD już nie, i po włączeniu oraz restarcie oscama eleven 4k śmiga jak należy Jeszcze raz tweed77 bardzo dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finch_wwa Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Witajcie. Zniesmaczony wyłączeniem możliwości nagrywania po czasie w dekoderze 4K zacząłem szukać rozwiązań alternatywnych. Myślę o karcie CI włożonej do LG OLED 65 cali, model sprzed około dwóch lat. W opcjach telewizora i ustawieniach kanałów satelitarnych jest opcja Unicable (w ten sposób podłączony jest jeszcze dekoder 4K). Zaprogramowanie i nagranie na HDD po timerze, np. tego samego programu informacyjnego 5 czy 7 dni w tygodniu jest możliwe. Zastanawiam się tylko, czy możliwe będzie np. jednoczesne nagrywanie na dwóch kanałach? Prośba o podpowiedź, bez karty CI fizycznie w telewizorze nie jestem w stanie tego zweryfikować. Dzięki za konstruktywne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Na module c+ nagrywać można tylko jeden kanał. Moduł jest jednostrumieniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Ale 2 nagra chyba z tej samej częstotliwości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.