Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :jupi:

Mam pytanie , czy jak wysłałam wypowiedzenie na Kłobudzką do Warszawy to też się liczy bo już sama nie wiem . Na stronie nc+ jest tylko taki adres N-ki

ja mam umowę do października 2014 i dostałam od nich telewizor 32" Samsung i czy rozwiązując umowę muszę się z niego rozliczyć tak jak z dekoderem ?

Horror nie można się dodzwonić do BOK-u , jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to byłabym wdzięczna :brawo:

Pozdrawiam Nana

 

Kłobudzka, jeśli się nie mylę, jest podawana w adresie do wpłat, natomiast wypowiedzenie powinnaś wysłać na Conrada 37. Jeśli telewizor dostałaś za free, to jego koszt jest wliczony w kwotę abonamentu do końca umowy, także na Twoim miejscu płaciłabym do końca, bo kara za przedwczesne zerwanie umowy jest wysoka- na pewno masz ją w swojej umowie. Spróbuj zadzwonić na infolinię 22 3104747, albo zadaj pytanie na ncpluspytania.pl. Co do infolinii to ostatnio nie jest tak trudno się dodzwonić, więc próbuj:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was otrzymał jakieś informacje ze strony dawnej n-ki lub obecnej nc+ co z wypowiedzeniami wysłanymi na skutek słynnego listu z nc+? Mam tu na myśli tą ofertę z przymusową migracją. Dlaczego pytam. W moim przypadku umowa normalnie kończy się z końcem maja 2013 roku i teraz jeśli odrzuciliby moje wypowiedzenie które skutkowało na koniec kwietnia to doszło by do tak chorej sytuacji, że wysyłając wypowiedzenie w maju, moja umowa przeszłaby tym samym na okres bezterminowy z okresem wypowiedzenia 3 miesiące. Boję się że tym samym będę musiał ciągnąć tą umowę jeszcze 3 miesiące licząc od czerwca do sierpnia. Co radzicie czy wysłać im jeszcze raz wypowiedzenie umowy z uwagi na zakończenie umowy w maju czy czekać na rozwój wypadków i oddać dekoder z końcem kwietnia na mocy wypowiedzenia wysłanego z uwagi na przymusową migrację. Doradźcie co zrobić bo już głupi jestem z tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji.Złożyłem wypowiedzenie na początku kwietnia dotyczące przymusowej migracji.Na dekoderze mam komunikat ze przymusowa migracja została wstrzymana i nie wiem czy moje wypowiedzenie nadal jest w mocy.Druga sprawa jest taka że chętnie pozostałbym na obecnych warunkach (miniFull za 69) do końca umowy czyli do końca maja tym samym musiałbym wycofać (jeśli z automatu nie wycofali) wypowiedzenie i złożyć nowe tym razem dotyczące końca umowy z N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@paweł najgorsze jest to że wczoraj dzwoniąc do BOK dawnej n-ki dowiedziałem się że umowa zostanie rozwiązana z końcem kwietnia. TYLKO ŻE JA IM JUŻ NIE UFAM i nosze się z zamiarem napisania nowego wypowiedzenia, w którym opiszę że cofam wypowiedzenie wysłane w dniu 03.04.2013 a w mocy utrzymuję wypowiedzenie które wyślę powiedzmy jutro. Tylko nie wiem jak Oni się do tego ustosunkują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę z n-ką na podstawie słynnego pisma sygnowanego w marcu br. podpisem monsieura Juliena. Dzwoniłem potem na party line i moje wypowiedzenie jest zarejestrowane w systemie z terminem umowy do 30 kwietnia 2013 r. Potem adieu.

Ludzie , bez przesady, ogarnijcie się trochę. Jeśli wysłaliście do ITI Neovision pismo jako list polecony, że nie zgadzacie się z ich propozycją migracji, to oni nie mają innego wyjścia tylko przyjąć wasze rezygnacje i tyle.

Gdyby tego nie zrobili, mają ponowną jazdę z UOKiK, kary i sprawy w sądzie, które z automatu są wygrane. To, że wycofali się z przymusowej migracji z ustaloną datą na 19 kwietnia, nie oznacza, że nie obowiązują ich wasze pisma z wypowiedzeniem. Macie prawo do takiej decyzji. Tam w końcu nie siedzą [beep]e. Nikt przy zdrowych zmysłach nie podpisze się pod kwitem, że nie przyjęli waszej rezygnacji w odpowiedzi na propozycję monsieura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwoniłem dziś na infolinię z pytaniem czy moje wypowiedzenie jest już w systemie.

Wysłałem e-maila 5 dni temu ale nie odpisano mi. Dziś zadzwoniłem. Poinformowano mnie że moja rezygnacja jest w systemie i z końcem kwietnia usługa przestanie być świadczona. Zapytałem czy mógłbym przejśc do nc+ i czy ewentualnie mógłbym otrzymać nowy dekoder.

Pani na infolinii odpowiedziała że może mi zaproponować Univers+ za 59 złotych i umowa będzie obowiązywać na 18 miesięcy. Zapytałem że może być umowa na 12 miesięcy, to pani powiedziała że niestety nie. Że nie mają takiej oferty już , czy jakoś tak. I jedyne co może zaproponować to ten Univers za 59 zł na 18 miesięcy. A co do dekodera to powiedziano mi że nie otrzymam nowego, Musiałbym korzystać z tego który mam teraz , tzn z e-N.

Także albo calkiem zrezygnuję z cyfrowej telewizji albo CP sobie wezmę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz obecnie pakiet z N ?Bo ja biorę jeszcze pod uwagę przejście na czas nieoznaczony.Wzrośnie mi abo do 79 zł ale będę miał dostępne 6x Canal i HBO a takiej oferty z NC nie dostanę choć z drugiej trony wolałbym zejść z abo na coś tańszego.

Ja mam WPT + npremium a po zakończeniu nadawania paczka canal+ za 69 zł. Nie mam zamiaru przechodzić z umową na czas nieoznaczony bo już zmigrowałem z dawnej cyfry+ do nc+ i tą umowę koniecznie chcę rozwiązać i to najlepiej z końcem kwietnia. Gdyby umowa przeszła mi na czas nieoznaczony to abonament mój wynosił by 102 złote

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sytuacja wygląda tak, że 4 kwietnia migrowałem na pakiet C+ platinium za 99 + 10 zł za mediabox. Wcześniej wysłałem wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów. Wczoraj natomiast zadzwoniłem do BOK-u i cofnąłem migrację. Powiedzcie mi czy mam jeszcze raz wysyłać wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów aby dostać w miare atrakcyjną ofertę? Wczesniej miałem WPT+NPremium+HBO za 79 zł. Co robić???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was złożył rozwiązanie umowy w związku z wycofaniem kanałów początkiem kwietnia i napisał, że rozwiązuje bez okresu wypowiedzenia, a mimo to wystawili rachunek za abonament za kwiecień. U mnie to miało miejsce i każą płacić mimo uboższej oferty na którą się nie zgadzałem i żądałem natychmiastowego rozwiązania umowy z dniem złożenia wypowiedzenia.

 

Co dalej z tym robicie? Ja wysłałem pismo reklamacyjne, zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oddałem ;swojego; turbacza do punktu nc+ ( rezygnację z powodu wycofania kanałów też składałem w tym punkcie) i otrzymałem dwa dokumenty

1-to zgłoszenie zwrotu sprzętu nr...........

2-to protokół zwrotu sprzętu w tym nr.dekodera .........

zwracane elementy zestawu- dekoder, karta, zasilacz, pilot (dodałem dla pewności kabel scart)

Stan zwracanego elementu

dekoder- działa poprawnie

zasilacz- jest

karta- jest

pilot- jest

Uwagi ----.

Obsługa była trochę zdziwiona że tak szybko oddaję ponieważ opłacam jeszcze kwiecień, ale jak powiedziałem że mam dość ciągłego ;korowodu; ze zmianami które moim zdaniem nie przyniesie nic dobrego to przyznali mi rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...