zico268 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Słuchajcie, czy jak mam złożone wypowiedzenie i mam prawo je anulować i zostać przy dotychczasowym pakiecie to czy mogę to zrobić np. 29 kwietnia? Żeby ich jak najdłużej przetrzymać i poczekać na lepsza ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Sprzęt można zdać przed końcem umowy z zarejestrowanym wypowiedzeniem? Trzeba oddawać kabel euro? Jest jakaś kara za nadłamaną klapkę pilota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Znając moją przygodzę z N to 3x tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Czy na protokole oddania sprzętu będzie zaznaczone że oddałem sprzęt bez uszkodzeń? Nie chcę aby za parę miesięcy przyszło pismo że coś nie działało i kara jakaś. Mógłby ktoś pokazać jak wygląda taki protokół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Masz tu dokładnie opisane co zawiera protokół Dzisiaj oddałem ;swojego; turbacza do punktu nc+ ( rezygnację z powodu wycofania kanałów też składałem w tym punkcie) i otrzymałem dwa dokumenty 1-to zgłoszenie zwrotu sprzętu nr........... 2-to protokół zwrotu sprzętu w tym nr.dekodera ......... zwracane elementy zestawu- dekoder, karta, zasilacz, pilot (dodałem dla pewności kabel scart) Stan zwracanego elementu dekoder- działa poprawnie zasilacz- jest karta- jest pilot- jest Uwagi --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Miał może ktoś z Was podobną sytuacje: otóż 2.04 złożyłem w APS wypowiedzenie umowy z N, pan zaznaczył to na moim koncie w systemie, wydrukował potwierdzenie. Kilka dni temu zadzwoniłem do NC z zapytaniem do kiedy mam oddać dekoder i tu zaczyna się najlepsze, kobieta na infolinii mówi, że nie widzi mojego wypowiedzenia i zwala na punkt. Punkt mówi, że było zaznaczone w systemie, wysłane faxem i pocztą. Dla pewności przy mnie skanowali i wysyłali jeszcze raz. Ja dodatkowo wysłałem skan tego druku z APS mailem. A oni dalej w zaparte, że nic nie składałem. Więc się pytam o co k***a chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dziwna ta sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Miał może ktoś z Was podobną sytuacje: otóż 2.04 złożyłem w APS wypowiedzenie umowy z N, pan zaznaczył to na moim koncie w systemie, wydrukował potwierdzenie. Kilka dni temu zadzwoniłem do NC z zapytaniem do kiedy mam oddać dekoder i tu zaczyna się najlepsze, kobieta na infolinii mówi, że nie widzi mojego wypowiedzenia i zwala na punkt. Punkt mówi, że było zaznaczone w systemie, wysłane faxem i pocztą. Dla pewności przy mnie skanowali i wysyłali jeszcze raz. Ja dodatkowo wysłałem skan tego druku z APS mailem. A oni dalej w zaparte, że nic nie składałem. Więc się pytam o co k***a chodzi? Ja :\ Tyle, że wypowiedzenie wysłałam pocztą, poleconym, też na początku kwietnia. Dostałam potwierdzenie odbioru dwa dni później. Dzwonię do nich już ponad tydzień i też idą w zaparte, że nie mają mojej rezygnacji w bazie. A facet z infolinii "prosi o złożenie reklamacji" pod numerem infolinii tam 801 cośtam. Tyle, że działu "reklamacje" pod żadnym z wyborów infolinii nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dzisiaj podczas kolejnej rozmowy z "konsultantem" też zapytał czy w związku z tym chcę złożyć reklamację. Odpowiedziałem, że tak. I w trakcie składania tejże reklamacji kolo na bezczela się rozłączył. No myślałem, że ch j mnie strzeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Pod jak numer telefonu dzwonicie by dowiedzieć się o przyjęciu rezygnacji? Sam składałem w punkcie nc+ 04.04 i oprucz sms ; zostań z nami zadzwoń.......... żadnej innej wiadomości nie miałem , a dekoder też już zdałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 ja dzwoniłem pod 22 310 47 47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Sam składałem w punkcie nc+ 04.04. A w którym punkcie składałeś? Bo ja też z Gda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Składałem w Satlandzie na J.Hallera, a Ty gdzie składałeś rezygnację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Pod jak numer telefonu dzwonicie by dowiedzieć się o przyjęciu rezygnacji? Sam składałem w punkcie nc+ 04.04 i oprucz sms ; zostań z nami zadzwoń.......... żadnej innej wiadomości nie miałem , a dekoder też już zdałem. I pod 801 05 55 05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 @diana ja na Kartuskiej w dawnym centrum cyfry+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ma ktoś kontakt do żywych z działu reklamacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 kontakt@info2.ncplus.com.pl napisz maila w temacie napisz reklamacja. Ewentualnie pierwszy kontakt wyślij przez formularz na stronie http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ja dzisiaj zdałem dekoder w związku z wypowiedzeniem jakie wysłałem po otrzymaniu oferty migracyjnej z nc+. Przedwczoraj dostałem odpowiedź mailem że umowa moja zostanie rozwiązana z dniem 30 kwietnia. Ale teraz wchodzę na ICA dawnej n-ki i co? W systemie nadal widnieje że mam umowę na siebie. W punkcie nc+ dostałem protokół zdania dekodera więc nie za bardzo rozumiem o co tutaj chodzi. Czy u Was też tak jest że możecie się zalogować nadal na ICA? Proszę sprawdźcie i dajcie znać jak jest u Was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 wally, nie wiem czy wiesz ale... 30 kwietnia jeszcze przed nami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Łaa, czyli mam pozamiatane, jeżeli wypowiedzenie wysłałam na adres Cyfrowego Domu? Ulica i numer ten sam, co do n... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku83 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witajcie Miałem złożone wypowiedzenie w związku z wycofaniem kanałów, postanowiłem je wycofać z racji tego że otrzymałem w zamian wszystkie Canal+ do końca umowy i odnośnie tego mam pytanie, ponieważ umowę z N-ką mam ważną do końca czerwca i prosiłbym Was o udzielenie mi informacji na jaki adres wysłać to wypowiedzenie? i czy w wypowiedzeniu wystarczy że podam numer abonenta i umowy, aktualną datę i miejscowość, w nagłówku "rezygnacja" oraz treść np "Niniejszym proszę o zakończenie umowy o świadczenie usług zawartej w dniu XX.XX.XXXX wraz z upływem okresu, na który została ona zawarta i odręczny podpis. Z góry dziękuję za pomoc obeznanych w temacie czy wszystko jest O.K ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Pytanko: czy przyjmą mi sprzęt po wypowiedzeniu umowy, jeśli mam niezapłacomy ostatni rachunek z parodniowym przekroczeniem terminu płatności, czy będą robić problemy, że system nie przyjmie i takie tam inne głupoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem n w sprawie mojej rezygnacji. Mam wszystko pozytywnie ; załatwione; i z dniem 30.04 2013r kończę moją przygodę z Nką rozpoczętą 20.10.2006r. Trochę szkoda , ale nie lubię gdy ktoś (Julianek) ze mną pogrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja moja umowę wypowiedziałem, termin do końca kwietnia. W dniu dzisiejszym wyświetliła mi się informacja na dekoderze, że abym się zastanowił, kanały z dotychczasowej oferty+ 2 kanały Canal+, będa dostępne gratis do końca maja, a termin oddania dekodera przesunięty z 15 maja do 15 czerwca. A niech się gonią. Oddaję jutro dekoder i do widzenia. Na początku nc+ dało g,... ofertę a teraz próbują za wszelką cenę zatrzymać abonentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi