Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie możesz. Każda platforma Tobie to odpisze, a jeśli chcesz chodzić po sądach droga wolna.

 

Oczywiscie ze moze a nawet powinien. Oczywiscie ze n-ka idzie w zaparte, i bedzie twierdzic co innego, ale zapewne kazdy kto zlozy takie wypowiedzenie dostanie telefonik z DUK do wycofania go i dlatego osobiscie uwazam ze dla zasady kazdy kto moze powinien dla smagnac ich bacikiem wypowiedzenia w ten desen za ta oblude. Gdyby nie fakt ze juz wypowiedzialem z racji zblizajacego sie konca umowy slalbym pisemko za ta ich bezczelna postawe i oblude. Prawo jest jasne w tej sytuacji i abonent został pozbawiony kanału w oferice na ktora podpisał umowe, bo fakt ze sa ciagle 4 kanały discovery nie zmienia stanu ze sa tylko 3 kanały, a wczeniej byly cztery z odzielnymi ramowkam. Jakby nie probowali kombinowali raczej kazdy zdeterminowany postawi na swoim i osobiscie uwazam ze powinien, bo operatorom to juz ni wiadomo co sie roi ze moga sie szarogesic i watpie zeby sad byl konieczny raczej jawne poinformowanie o swiadmosci swoich prawe wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kanał jest zastąpiony kanałem o tej samej tematyce, nie ma możliwości wypowiadania umów. Dodatkowo kanał zostaje jako hd więc wydaje mi sie że żadne żale i skargi nie maja szans powodzenia.

 

Jestem ciekaw ich uzasadnienia do UOIK na ewentualne skargi na zastąpienie kanalu ktory usuneli, kanałem ktory juz byl w ofercie., Wątpliwe żeby nawet UOIK to przełknął jak się skargi posypia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo znaleźć taką informację.

 

"Uruchomienie wersji simulcast Discovery Channel HD jest zmianą programową w naszym portfolio. Polscy widzowie mają obecnie możliwość oglądania swoich ulubionych programów z lokalnej, polskiej ramówki Discovery Channel w jakość High Definition. To oznacza, że ramówka Discovery HD Showcase nie będzie już dostępna na polskim rynku"

 

Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA

 

Poczytać regulamin i wszystko będzie jasne. Dodam tylko że HD Showcase ciągle nadaje. Pewnie wyłączą go do końca miesiąca. Oczywiście zagraniczna wersja Showcase nie zostanie wyłączona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam.Umowa konczy sie wraz z koncem miesiaca i jak do tej pory tylko jeden meil z n-ki.Oferta byle jaka,nie powala z nog :D Niewiem czy przedluzac umowe o kolejne 6 lub 12 miesiecy czy dac sobie spokoj i poczekac na nc+ Pozatym nboxa mam bzzb :evil: i raz ze nigdy nie bylo z nim dobrze to ostatnio jest jeszcze gorzej :twisted: . Czasu zostalo mi niewiele,i niewiem co zrobic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja złożyłem wypowiedzonko 5.02 czyli jakieś 2,5 tygodnia temu i do dzisiaj jak na razie cisza i spokój. Żadnych propozycji. Umowe mam do końca marca. Widze że N-ka chyba za bardzo nie dba o swoich klientów i o zatrzymanie ich u siebie. Trzeba będzie zobaczyć co słychać u konkurencji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie do końca bo ja też mam do końca marca, wymówienie wysłane dawno. Dzwonią jak najęci. Ostatnio nawet padła propozycja by włączyć testowo kanały z Cyfry+ za aż 5 zł. Odmówiłem, tłumacząc, że mi nic po nich bo mam i Cyfrę+. eNka adijos!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałem umowe z n na własnym dekoderze. Pani w punkcie n mi powiedziala, ze musze oddac dekoder mimo iz jest mój. Napisałem na nkontakt i konsultant mi odpowiedział ,,Nie ma konieczności zwracania dekodera, gdyż stanowi on Pana własność". Sonik79 miał racje, to juz nie pójde do tego punktu po zakonczeniu umowy i mam nadzieje, ze sie nie odezwa w sprawie zwrotu dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt nie ma nic do twojego dekodera.ale na twoim miejscu dobrze by było ,abyś miał rachunek lub fakturę za zakup dekodera.Znając [beep]ość operatora to przypadkiem,może starać się ci wcisnąć,że jednak nie zwróciłeś tunera i należy cię obciążyć karą 1000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda,ale również pojawiłeś się w bazie abonamentów N,i tu może być problem,bo system może żądać zwrotu dekodera,tym bardziej,że zbliża się połączenie platform i mogą różne"kwiatki" wyskoczyć.Tak,że lepiej dobrze zabezpiecz dokument zakupu dekodera. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...