Kartingowiec Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Szczerze zgłosiłem reklamację, bo logicznie nie zapłacę za coś czego nie mam w dodatku naliczyli kosmiczną kwotę. Kazałem odsłuchać rozmowy które są nagrywane wg. nich. Obstawiam że nie znajdą i odpuszczą a jak nie to walka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 To już Ci tłumaczę, pewnie miałes promocję tą hollywod czy jakoś tak, umowę na 13 miesięcy a promocja jest na 12 miesięcy i po tym 12stym miesiącu kwota już jest taka wysoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kartingowiec Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Miałem umowę na 15 miesięcy Świat HD + Nfilm były wtedy i przemianowali mi to na dwa kanały npremium 3 i 4 płaciłem za to 64zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Nie możesz. Każda platforma Tobie to odpisze, a jeśli chcesz chodzić po sądach droga wolna. Oczywiscie ze moze a nawet powinien. Oczywiscie ze n-ka idzie w zaparte, i bedzie twierdzic co innego, ale zapewne kazdy kto zlozy takie wypowiedzenie dostanie telefonik z DUK do wycofania go i dlatego osobiscie uwazam ze dla zasady kazdy kto moze powinien dla smagnac ich bacikiem wypowiedzenia w ten desen za ta oblude. Gdyby nie fakt ze juz wypowiedzialem z racji zblizajacego sie konca umowy slalbym pisemko za ta ich bezczelna postawe i oblude. Prawo jest jasne w tej sytuacji i abonent został pozbawiony kanału w oferice na ktora podpisał umowe, bo fakt ze sa ciagle 4 kanały discovery nie zmienia stanu ze sa tylko 3 kanały, a wczeniej byly cztery z odzielnymi ramowkam. Jakby nie probowali kombinowali raczej kazdy zdeterminowany postawi na swoim i osobiscie uwazam ze powinien, bo operatorom to juz ni wiadomo co sie roi ze moga sie szarogesic i watpie zeby sad byl konieczny raczej jawne poinformowanie o swiadmosci swoich prawe wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opelx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jeżeli kanał jest zastąpiony kanałem o tej samej tematyce, nie ma możliwości wypowiadania umów. Dodatkowo kanał zostaje jako hd więc wydaje mi sie że żadne żale i skargi nie maja szans powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jeżeli kanał jest zastąpiony kanałem o tej samej tematyce, nie ma możliwości wypowiadania umów. Dodatkowo kanał zostaje jako hd więc wydaje mi sie że żadne żale i skargi nie maja szans powodzenia. Jestem ciekaw ich uzasadnienia do UOIK na ewentualne skargi na zastąpienie kanalu ktory usuneli, kanałem ktory juz byl w ofercie., Wątpliwe żeby nawet UOIK to przełknął jak się skargi posypia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Łatwo znaleźć taką informację. "Uruchomienie wersji simulcast Discovery Channel HD jest zmianą programową w naszym portfolio. Polscy widzowie mają obecnie możliwość oglądania swoich ulubionych programów z lokalnej, polskiej ramówki Discovery Channel w jakość High Definition. To oznacza, że ramówka Discovery HD Showcase nie będzie już dostępna na polskim rynku" Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA Poczytać regulamin i wszystko będzie jasne. Dodam tylko że HD Showcase ciągle nadaje. Pewnie wyłączą go do końca miesiąca. Oczywiście zagraniczna wersja Showcase nie zostanie wyłączona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Czy zdając turbodekoder po zakończeniu umowy muszę usunąć wszystkie nagrania z dysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Raczej nie ma takiego obowiazku, ja poprzednio sie tym nie trudzilem i nic z tego nie wyniklo. i tak te sprzety ida do odswierzenia, wiec tam raczej wszystko przywracaja do stanu fabrycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 W jaki sposób wypowiedzieć elastyczna umowe z n na własnym dekoderze? Podobno można w każdej chwili, bez podania przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Listem poleconym albo do punktu idziesz (jeśli masz w pobliżu bo likwidują ostatnio) i tam zgłaszasz taką "wolę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 I faktycznie nie będzie problemów z rozwiazaniem? To w ence mi dadzą wniosek o rozwiazanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Rozwiązałem elastyczną umowe w n na własnym dekoderze i mi powiedzieli, że musze oddać im dekoder w ciagu 14 dni od zakonczenia umowy. Dlaczego trzeba własny dekoder oddawać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Nie trzeba. Źle powiedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 ... Dlaczego trzeba własny dekoder oddawać? Na tym polega właśnie ta nowa generacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru73 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam.Umowa konczy sie wraz z koncem miesiaca i jak do tej pory tylko jeden meil z n-ki.Oferta byle jaka,nie powala z nog Niewiem czy przedluzac umowe o kolejne 6 lub 12 miesiecy czy dac sobie spokoj i poczekac na nc+ Pozatym nboxa mam bzzb i raz ze nigdy nie bylo z nim dobrze to ostatnio jest jeszcze gorzej . Czasu zostalo mi niewiele,i niewiem co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 ja złożyłem wypowiedzonko 5.02 czyli jakieś 2,5 tygodnia temu i do dzisiaj jak na razie cisza i spokój. Żadnych propozycji. Umowe mam do końca marca. Widze że N-ka chyba za bardzo nie dba o swoich klientów i o zatrzymanie ich u siebie. Trzeba będzie zobaczyć co słychać u konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru73 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Widocznie juz im chyby to lata............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 nie do końca bo ja też mam do końca marca, wymówienie wysłane dawno. Dzwonią jak najęci. Ostatnio nawet padła propozycja by włączyć testowo kanały z Cyfry+ za aż 5 zł. Odmówiłem, tłumacząc, że mi nic po nich bo mam i Cyfrę+. eNka adijos! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 no nie pozostało mi nic innego jak czekać cierpliwie. W końcu jeszcze ponad miesiąc czasu mają aby "zadbać" o klienta który im przez kilkanaście m-cy regularnie płacił rachunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Rozwiązałem umowe z n na własnym dekoderze. Pani w punkcie n mi powiedziala, ze musze oddac dekoder mimo iz jest mój. Napisałem na nkontakt i konsultant mi odpowiedział ,,Nie ma konieczności zwracania dekodera, gdyż stanowi on Pana własność". Sonik79 miał racje, to juz nie pójde do tego punktu po zakonczeniu umowy i mam nadzieje, ze sie nie odezwa w sprawie zwrotu dekodera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Punkt nie ma nic do twojego dekodera.ale na twoim miejscu dobrze by było ,abyś miał rachunek lub fakturę za zakup dekodera.Znając [beep]ość operatora to przypadkiem,może starać się ci wcisnąć,że jednak nie zwróciłeś tunera i należy cię obciążyć karą 1000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 No ale jezeli przechodzilem z n na karte na umowe, to wiadomo ze dekoder musial byc mój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 To prawda,ale również pojawiłeś się w bazie abonamentów N,i tu może być problem,bo system może żądać zwrotu dekodera,tym bardziej,że zbliża się połączenie platform i mogą różne"kwiatki" wyskoczyć.Tak,że lepiej dobrze zabezpiecz dokument zakupu dekodera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Czy punkty nc+ będą przyjmowały dekodery n? Ten dekoder do połowy kwietnia mam oddać i kazali w punkcie n się dowiadywać gdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi