djsnake Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 No chyba nie do końca, powiedziano mi że np dziś nie mogę bo wtedy nalicza karę za przedwczesne rozwiązanie umowy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A kto Ci tak powiedział ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 @djsnake. Wpisujesz w wypowiedzeniu że z dniem podpisania umowy 02.03.2011 nie chcesz kontynuować niniejszej umowy. Idź do najbliższego punktu N-ki, gość ci wytłumaczy, pomoże tobie wypowiedzenie napisać a ty tylko na pocztę i bez bólu głowy. List polecony za potwierdzeniem odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4zd4 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam, ostatniego lutego skończyła mi się umowa z nką. Wysłałem do nich pismo z rezygnacją 31 stycznia a następnie pod koniec lutego zwróciłem dekoder. Wczoraj przyszedł od nich list a w nim rachunek za marzec na kwotę 127 zł a wcześniej płaciłem 68 zł Na infolinii powiedzieli, że przedłużyli umowę o 3 miesiące, ponieważ liczy się dzień otrzymania listu a nie wysłania... Następnie poszedł do nich email a w nim informacja, że nie mogą mi zwrócić dekodera Umowę z cyfrą podpisałem na początku lutego, więc nie mam zamiaru płacić za enkę, której na dodatek nie mogę oglądać z powodu braku dekodera. Jest jakiś sposób na rozwiązanie z nimi umowy bez konsekwencji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Masz prawo udać się z listem do Rzecznika Praw Konsumenta z listem od N, jak jeszcze wysłałeś list polecony za potwierdzeniem odbioru, to masz potwierdzenie kiedy było odebrane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4zd4 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Właśnie problem w tym, że list wysłałem 31 stycznia a oni otrzymali go 2 lutego, tak wynika z potwierdzenia. W regulaminie i widzę informacje tylko o tym, aby wysłać rezygnację 30 dni wcześniej, nie ma za to nigdzie wzmianki o tym, że liczy się dzień dostarczenia listu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 No to nie zmieściłeś się z wypowiedzeniem w terminie. 2ga sprawa z dekoderem zbyt szybko pozbyłeś się go, mogłeś na początku marca wysłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4zd4 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Wysłałem pismo 30 dni wcześniej, tak jak jest niby w regulaminie. Dekoder pałętał się po domu, więc wolałem złożyć wcześniej niż później. Nic nie da rady na to poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Ja nie widzę rozwiązania tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4zd4 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 To mnie pocieszyłeś A może da się coś zrobić, aby odzyskać dekoder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 tak jak wcześniej pisałem, udaj się do Rzecznika Praw Konsumenta i może napewno pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tayniak Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Witam! W grudniu 2011 telewizja N poinformowała Abonentów, że z ich oferty od 1 stycznia 2012 wyłączone zostanie 5 kanałów. Z ww powodu Abonenci mieli możliwość rozwiązania umowy przed terminem. Skontaktowałem się ok 15 grudnia 2011 z infolinią ww sprawie - chciałem dowiedzieć się jakie promocje są przygotowane dla Abonentów chcących rozwiązać umowę z powodu wyłączenia kanałów. ŻADNYCH! Poproszono mnie o kontakt 2 stycznia 2012 (po wyłączeniu kanałów) - również ZADNYCH. Zadzwoniłem ok 10 stycznia 2012 także bez efektu, dlatego zaproponowali złożenie reklamacji. Zaznaczyłem im, że termin na rozwiazanie umowy mam do 14 stycznia 2012roku - następnego dnia, tj 11 stycznia 2012 konsultant odpisał mi, cytuję: Cytat: W zaistniałej sytuacji proszę spodziewać się kontaktu ze strony konsultanta, który przedstawi bardzo atrakcyjną ofertę. Taka odpowiedź byłą dla mnie satysfakcjonująca. Czekałem cierpliwie do 20 stycznia 2012 - bez odzewu dlatego skontaktowałem się ponownie z nimi mailowo. Następnego dnia dostałem odpowiedź, że "korzystam z dobrej oferty i dlatego nikt się ze mną nie kontaktuje". Pozwoliłem sobie do nich zadzwonić w tej sprawie - powiedziałem co i jak zaproponowali złożenie reklamacji z opisaniem całej sytuacji. Złożyłem reklamację i czekałem 30 dni, do 21 lutego 2012 - dostałem odpowiedź, ponieważ uznali reklamację za bezzasadną (cały czas powoływałem się na zapewnienia pracownika). "Udawali ubolewanie" i zaproponowali kolejną reklamację. Tak też zrobiłem, 21 lutego 2012 złożyłem kolejną reklamację, pokazałem im moje oburzenie na niekompetencję, zaznaczyłem czego oczekuję i raz jeszcze powołałem się na zapewnienia pracownika". W dni dzisiejszym dostałem odpowiedź - uznali moją reklamację za bezpodstawną. Przyznali się do błędu pracownika, ale dlaczego ja mam cierpieć przez jego niekompetencję, przez jego błędy? Gdybym dostał zapewnienie 11 stycznia 2012, ze nikt się ze mną nie skontaktuje albo ze nic nie mogą mi zaoferować to wysłałbym rezygnację z obu umów jakie u nich posiadam i: - sami skontaktowaliby się ze mną w celu przedstawienia nowych warunków umowy - rozwiazałbym umowy i podpisałbym nowe umowy A tak zostałem z ręką w nocniku - zostałem "wydymany" i N-ka cały czas uważa, że nie mam racji! Ja tak tej sprawy nie zostawię - dostałem takie a nie inne zapewnienia dlatego uważam, że to ja mam rację! Co mogę zrobić w tej sytuacji? Proszę Was o pomoc! Cały czas jestem przez nich zwodzony! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 A kto Ci zabronił złożenia tej rezygnacji? Jak nie złożyłeś to miej pretensje do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Jak byś od razu wypowiedzenie wysłał to na pewno inaczej by rozmawiały z tobą, a tak dzwoniłeś i maile pisałeś to sam sobie zaszkodziłeś a konsultanci cię zwodzili i teraz nic nie wskórasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tayniak Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Rozumiem - czyli jednymi słowy - OSZUŚCI ? Idą na zwłokę.. UOKIK też nie pomożę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Nic nie pomoże sam sobie zaszkodziłeś nie wysyłając wypowiedzenia i moim zdaniem sprawa zamknięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tayniak Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 @up - kolega chyba z N-ki. Temat uwazam za zakończony - udało mi się dostać to czego oczekiwałem. Moja reklamacja została jednak rozpatrzona z długo oczekiwanym przeze mnie skutkiem! Mam umowę przedłużoną na kolejnych 12 miesięcy, w tym 3 miesiące za 0zł.. Uff : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Nie jestem z N-ki ani jakiekolwiek platformy w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 witam - czy szanowni forumowicze orientują się jaki jest termin odpowiedzi nkontakt na odwołanie od negatywnej decyzji w sprawie wcześniej złożonej reklamację - 30 czy 14 dni ? czy termin ten nie ulega skróceniu jeśli za kilka dni nadchodzi termin definitywnego wypowiedzenia umowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek00123 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam czy wypowiedzenie z n-ki można złożyć w punkcie czy trzeba wysłać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Można złożyć w każdym dowolnym punkcie n`ki. Nie musisz nic pisać, oni mają gotowce - Ty się jedynie podpiszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek00123 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Hej, jak uważacie, czy usunięcie po 18.00 kanału "Wojna i Pokój" byłaby przyjęta jako powód rozwiązania umowy bez płacenia haraczu? Kanał ten jest w godzinach 6.00-18.00. ale my w tych godzinach pracujemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie ma podstawy do rozwiązana umowy bez ponoszenia kary, kara za to wyniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dlaczego? Kanał wprawdzie pozostał, ale w b. ograniczonym zakresie (zob. wyżej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi