Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@djsnake. Wpisujesz w wypowiedzeniu że z dniem podpisania umowy 02.03.2011 nie chcesz kontynuować niniejszej umowy. Idź do najbliższego punktu N-ki, gość ci wytłumaczy, pomoże tobie wypowiedzenie napisać a ty tylko na pocztę i bez bólu głowy. List polecony za potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, ostatniego lutego skończyła mi się umowa z nką. Wysłałem do nich pismo z rezygnacją 31 stycznia a następnie pod koniec lutego zwróciłem dekoder. Wczoraj przyszedł od nich list a w nim rachunek za marzec na kwotę 127 zł a wcześniej płaciłem 68 zł :shock:

Na infolinii powiedzieli, że przedłużyli umowę o 3 miesiące, ponieważ liczy się dzień otrzymania listu a nie wysłania... Następnie poszedł do nich email a w nim informacja, że nie mogą mi zwrócić dekodera :brawo:

Umowę z cyfrą podpisałem na początku lutego, więc nie mam zamiaru płacić za enkę, której na dodatek nie mogę oglądać z powodu braku dekodera.

Jest jakiś sposób na rozwiązanie z nimi umowy bez konsekwencji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym, że list wysłałem 31 stycznia a oni otrzymali go 2 lutego, tak wynika z potwierdzenia.

W regulaminie i widzę informacje tylko o tym, aby wysłać rezygnację 30 dni wcześniej, nie ma za to nigdzie wzmianki o tym, że liczy się dzień dostarczenia listu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W grudniu 2011 telewizja N poinformowała Abonentów, że z ich oferty od 1 stycznia 2012 wyłączone zostanie 5 kanałów.

Z ww powodu Abonenci mieli możliwość rozwiązania umowy przed terminem.

 

Skontaktowałem się ok 15 grudnia 2011 z infolinią ww sprawie - chciałem dowiedzieć się jakie promocje są przygotowane dla Abonentów chcących rozwiązać umowę z powodu wyłączenia kanałów. ŻADNYCH!

Poproszono mnie o kontakt 2 stycznia 2012 (po wyłączeniu kanałów) - również ZADNYCH.

Zadzwoniłem ok 10 stycznia 2012 także bez efektu, dlatego zaproponowali złożenie reklamacji. Zaznaczyłem im, że termin na rozwiazanie umowy mam do 14 stycznia 2012roku - następnego dnia, tj 11 stycznia 2012 konsultant odpisał mi, cytuję:

 

Cytat:

W zaistniałej sytuacji proszę spodziewać się kontaktu ze strony konsultanta, który przedstawi bardzo atrakcyjną ofertę.

Taka odpowiedź byłą dla mnie satysfakcjonująca.

 

Czekałem cierpliwie do 20 stycznia 2012 - bez odzewu dlatego skontaktowałem się ponownie z nimi mailowo. Następnego dnia dostałem odpowiedź, że "korzystam z dobrej oferty i dlatego nikt się ze mną nie kontaktuje". Pozwoliłem sobie do nich zadzwonić w tej sprawie - powiedziałem co i jak zaproponowali złożenie reklamacji z opisaniem całej sytuacji.

Złożyłem reklamację i czekałem 30 dni, do 21 lutego 2012 - dostałem odpowiedź, ponieważ uznali reklamację za bezzasadną (cały czas powoływałem się na zapewnienia pracownika). "Udawali ubolewanie" i zaproponowali kolejną reklamację. Tak też zrobiłem, 21 lutego 2012 złożyłem kolejną reklamację, pokazałem im moje oburzenie na niekompetencję, zaznaczyłem czego oczekuję i raz jeszcze powołałem się na zapewnienia pracownika".

 

W dni dzisiejszym dostałem odpowiedź - uznali moją reklamację za bezpodstawną. Przyznali się do błędu pracownika, ale dlaczego ja mam cierpieć przez jego niekompetencję, przez jego błędy?

Gdybym dostał zapewnienie 11 stycznia 2012, ze nikt się ze mną nie skontaktuje albo ze nic nie mogą mi zaoferować to wysłałbym rezygnację z obu umów jakie u nich posiadam i:

 

- sami skontaktowaliby się ze mną w celu przedstawienia nowych warunków umowy

- rozwiazałbym umowy i podpisałbym nowe umowy

 

A tak zostałem z ręką w nocniku - zostałem "wydymany" i N-ka cały czas uważa, że nie mam racji!

Ja tak tej sprawy nie zostawię - dostałem takie a nie inne zapewnienia dlatego uważam, że to ja mam rację!

 

Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Proszę Was o pomoc!

Cały czas jestem przez nich zwodzony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - kolega chyba z N-ki.

Temat uwazam za zakończony - udało mi się dostać to czego oczekiwałem.

Moja reklamacja została jednak rozpatrzona z długo oczekiwanym przeze mnie skutkiem!

Mam umowę przedłużoną na kolejnych 12 miesięcy, w tym 3 miesiące za 0zł.. Uff : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam - czy szanowni forumowicze orientują się jaki jest termin odpowiedzi nkontakt na odwołanie od negatywnej decyzji w sprawie wcześniej złożonej reklamację - 30 czy 14 dni ?

czy termin ten nie ulega skróceniu jeśli za kilka dni nadchodzi termin definitywnego wypowiedzenia umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...