Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ktos czyta te faktury? Jeszcze bym rozumial jakby to byly papierowe ktore sie dostaje i dodatkowo oplaca w okienku. Samych elektronicznych to ja nawet nie otwieram, bo po co? Uwazam ze takie informowanie abonentow o zmianach to lekko mowiac kpina. Moze ktos podac umiejscowienie tego przepisu do zerwania z powodu wylaczenia kanalow?

 

Ps. TCM sie upielko? Ciagle swieci, czy tylko im sie zapomnielo "odpiac"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego konta co miesiąc "odpala się" automatycznie 48 zł miesięcznie, więc nie mam ani powodu, ani czasu czytać faktury. Staram się myśleć logicznie, więc do głowy mi też nie przyszło, że informacji dla nas o wycofaniu kilku kanałów powinienem szukać w zakładce poświęconej płatnościom.

Telewizję u nas ogląda najwięcej nasze dziecko i to ono włąśnie zostało z dnia na dzień wystrychnięte na dudka.

 

PS. Nie mam telewizora HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Npisalem do N listem poleconym że rozwiązuję z N umowę z dniem 31.12.2011r. Otrzymałem sms-a ze moge rozwiazać umowę z dniem 31.01.2012r. ponieważ zmiana liczby programów i oferta programowa zostanie zmieniona w dniu 31.12.2011r. (co miało miejsce)i dopiero po tej zmianie można rozwiązać umowe. W moim przekonaniu zmiana liczby programów nastapiła już 15.12.2011r. ponieważ pakiet nFilm HD (skladający się z dwóch programów) został zastąpiony pakietem nPremium (składający się z czterech programów) tak więc liczba programów zmieniła się z dwóch na cztery a więc został spełniony rozdział V ust.8 na podstawie którego abonent może rozwiazać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mam taką możliwość. Zamierzamy z niej skorzystać.

 

Natomiast nie mogę zgodzić się z twierdzeniem, że zostałem poinformowany. Dowiedziałem się o tych zmianach dopiero dzisiaj, a więc już po fakcie. Nie dostaliśmy ani maila, ani informacji na ekranie, nie mówiąc już o jakimś piśmie. Abonent nie ma obowiązku śledzić zmian na oficjalnej stronie n-ki, a w prasie nic na ten temat nie czytałem.

Jeśli jesteś abonentem Nki przez dłuższy czas to w rachunku za grudzień dostałeś info o wyłączanych kanałach. Jeśli dopiero podpisałeś umowę to info o wyłączanych kanałach miałeś razem z regulaminem i cennikiem. A jak się nie chce czytać tego co się podpisuje to później się płacze na forum.

 

W moim przekonaniu zmiana liczby programów nastapiła już 15.12.2011r. ponieważ pakiet nFilm HD (skladający się z dwóch programów) został zastąpiony pakietem nPremium (składający się z czterech programów) tak więc liczba programów zmieniła się z dwóch na cztery a więc został spełniony rozdział V ust.8 na podstawie którego abonent może rozwiazać umowę.

No to masz złe przekonanie. Liczba kanałów jest ta sama. Zamiast nFilm 1 i 2 dostałeś nPremium 3 i 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,na poczatek Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! A teraz do sprawyrano zadzwonila szwagierka ze umowe z N ma do konca stycznia i pyta czy nie jest za pozno na wypowiedzenie i jak to ma zrobic, ja nie doradzalem bo nigdy nie mialem N ,osobiscie mam Cyfre i nie wiem czy tak samo to wyglada w N. Stad moje pytanie bo Ona nie ma dostepu do netu, z gory dzieki za info i jeszcze raz pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Czy wie może ktoś z was,czy po wysłaniu rezygnacji do N dotyczącej wycofania programów,Nka informuję w jakiś sposób abonenta o zatwierdzeniu jego pisma?Np.emailem.Pytam dlatego gdyż wysłałem pismo do nich 23.12.2011,i nikt jak na razie się ze mną nie skontaktował co do mojej rezygnacji.W dodatku dzwoniąc pod nr.telefonu 122947800 nie mogę uzyskać w jakikolwiek sposób połączenia w celu uzyskania informacji.Próbowałem dodzwonić się kilkakrotnie od ubiegłego tygodnia a linia jakby zajęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Iwiczek

 

Nr abonenta :

Centrum Abonenta Telewizji Nowej Generacji N

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków

 

 

 

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z faktem zmniejszenia ilości programów w ofercie ,

polegającym na wyłączeniu z oferty kanałów

TVN HD+1, TCM, CNN, Cartoon Network oraz Boomerang

będącego integralną częścią zawartej Umowy Abonenckiej,

niniejszym oświadczam, że nie akceptuję

przedmiotowych zmian Umowy Abonenckiej

zawartej pomiędzy ITI Neovision Sp. z o.o.

z siedzibą w Krakowie Przy ul Josepha Conrada 37,

oraz wypowiadam Umowę Abonencką bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Jednocześnie informuję, że przedmiotowe wypowiedzenie Umowy Abonenckiej

wysyłam zgodnie z zapisem Regulaminu i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usługi

zgodnie z zapisami przedmiotowego Regulaminu Świadczenia Usług

ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego

w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta

o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Proszę o pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy.

 

 

Z poważaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinien dotrzeć sms że pismo zostało zarejestrowane ale ja nie mam ostatnio takiego szczęścia bo moje pisma orginalne nie docierają do nich i muszę skanować kopie. Jeśli wysłałes pismo to masz większą szanse na dotarcie. Ja bym się upewnił za jakiś czas i jeśłi nie byłoby sladu to wysłał skan kopii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Jeśli wysłałes to masz większa szanse ze tam dotrze. Do salonu ja dawałem i nie ma śladu po nim wiec musiałem wyslac kopie zeskanowac. U Ciebie moze bedzie inaczej jesli zdecydujesz sie oddac pismo do salonu to musisz na obu dac podpic pieczatka i data wplyniecia bo ona liczy sie na wypowiedzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś abonentem Nki przez dłuższy czas to w rachunku za grudzień dostałeś info o wyłączanych kanałach. Jeśli dopiero podpisałeś umowę to info o wyłączanych kanałach miałeś razem z regulaminem i cennikiem. A jak się nie chce czytać tego co się podpisuje to później się płacze na forum

 

Bzdura. Rachunek za usługę to nie jest miejsce, na którym platforma ma mnie informować o redukcji oferty. Od tego jest chociażby setup/wiadomości. Powinno to się wyświetlić samo na ekranie - tak jak co miesiąc wyświetla się info, przypominające o terminie płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś abonentem Nki przez dłuższy czas to w rachunku za grudzień dostałeś info o wyłączanych kanałach. Jeśli dopiero podpisałeś umowę to info o wyłączanych kanałach miałeś razem z regulaminem i cennikiem. A jak się nie chce czytać tego co się podpisuje to później się płacze na forum

Bzdura. Rachunek za usługę to nie jest miejsce, na którym platforma ma mnie informować o redukcji oferty. Od tego jest chociażby setup/wiadomości. Powinno to się wyświetlić samo na ekranie - tak jak co miesiąc wyświetla się info, przypominające o terminie płatności.

To leć do APSiSu i wymień dekoder bo ewidentnie masz walnięty :P. U mnie pojawił się komunikat właśnie taki jak ten przypominający o terminie płatności, w którym to komunikacie było info o ważnej wiadomości załączonej do bieżącego rachunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli nie chcę rozwiązać umowy tylko poprawić sobie przy tej okazji jej warunki to sądzicie, że da się coś ugrać?

Obecnie mam wszystko (HBO, Cinemax) oprócz XXX za 99zł i jeszcze przez jakieś 3 miesiące MultiRoom za darmo. Od kwietnia 2012 (do marca 2013) dojdzie mi opłata 20 zł za MR? Czy gdybym zagroził rezygnacją to mam szansę dostać np. ten MR do końca umowy za free albo chociażby nowy dekoder (MonsterBox) albo może dodatkowy MR? Proszę o Wasze opinie. Może ktoś jest w podobnej sytuacji i skorzystał coś przy tej okazji. Bo nie wiem czy w ogóle warto próbować. Tak jak pisałem umowę chcę kontynuować ale wolałbym na lepszych warunkach...

A ryzykować też za bardzo bym nie chciał. Bo najgorsze by było jakbym napisał rezygnacje a oni by ją przyjęli bez żadnej propozycji dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złozyłem wczoraj wypowiedzenie z powodu likwidacji kanałów jak długo muszę czekac na zakonczenie umowy?

 

Standardowo wypowiedzenie jest skuteczne na koniec miesiąca, w którym złożyłeś wypowiedzenie, czyli 31.01. Jeżeli jednak, chciałbyś wiedzieć, czy Twoje wypowiedzenie dotarło do eNki i zostało pozytywnie rozpatrzone to odczekaj, powiedzmy do piątku i zadzwoń do nich. Podobno istnieje też opcja, że eNka poinformuje Cię poprzez mail lub sms (chyba gdzieś tutaj na forum o tym czytałem, ale może poprawi mnie ktoś, kto się lepiej w tej sprawie orientuje). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...