pjacek Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Nieczytelną? Albo masz bardzo mały telewizor, albo koniecznie musisz udać się do okulisty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Wystarczy że ma Telewizor SD. To by tłumaczyło nieczytelną czcionkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A ktos czyta te faktury? Jeszcze bym rozumial jakby to byly papierowe ktore sie dostaje i dodatkowo oplaca w okienku. Samych elektronicznych to ja nawet nie otwieram, bo po co? Uwazam ze takie informowanie abonentow o zmianach to lekko mowiac kpina. Moze ktos podac umiejscowienie tego przepisu do zerwania z powodu wylaczenia kanalow? Ps. TCM sie upielko? Ciagle swieci, czy tylko im sie zapomnielo "odpiac"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Z mojego konta co miesiąc "odpala się" automatycznie 48 zł miesięcznie, więc nie mam ani powodu, ani czasu czytać faktury. Staram się myśleć logicznie, więc do głowy mi też nie przyszło, że informacji dla nas o wycofaniu kilku kanałów powinienem szukać w zakładce poświęconej płatnościom. Telewizję u nas ogląda najwięcej nasze dziecko i to ono włąśnie zostało z dnia na dzień wystrychnięte na dudka. PS. Nie mam telewizora HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fruktus200 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Npisalem do N listem poleconym że rozwiązuję z N umowę z dniem 31.12.2011r. Otrzymałem sms-a ze moge rozwiazać umowę z dniem 31.01.2012r. ponieważ zmiana liczby programów i oferta programowa zostanie zmieniona w dniu 31.12.2011r. (co miało miejsce)i dopiero po tej zmianie można rozwiązać umowe. W moim przekonaniu zmiana liczby programów nastapiła już 15.12.2011r. ponieważ pakiet nFilm HD (skladający się z dwóch programów) został zastąpiony pakietem nPremium (składający się z czterech programów) tak więc liczba programów zmieniła się z dwóch na cztery a więc został spełniony rozdział V ust.8 na podstawie którego abonent może rozwiazać umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Wiem, że mam taką możliwość. Zamierzamy z niej skorzystać. Natomiast nie mogę zgodzić się z twierdzeniem, że zostałem poinformowany. Dowiedziałem się o tych zmianach dopiero dzisiaj, a więc już po fakcie. Nie dostaliśmy ani maila, ani informacji na ekranie, nie mówiąc już o jakimś piśmie. Abonent nie ma obowiązku śledzić zmian na oficjalnej stronie n-ki, a w prasie nic na ten temat nie czytałem. Jeśli jesteś abonentem Nki przez dłuższy czas to w rachunku za grudzień dostałeś info o wyłączanych kanałach. Jeśli dopiero podpisałeś umowę to info o wyłączanych kanałach miałeś razem z regulaminem i cennikiem. A jak się nie chce czytać tego co się podpisuje to później się płacze na forum. W moim przekonaniu zmiana liczby programów nastapiła już 15.12.2011r. ponieważ pakiet nFilm HD (skladający się z dwóch programów) został zastąpiony pakietem nPremium (składający się z czterech programów) tak więc liczba programów zmieniła się z dwóch na cztery a więc został spełniony rozdział V ust.8 na podstawie którego abonent może rozwiazać umowę. No to masz złe przekonanie. Liczba kanałów jest ta sama. Zamiast nFilm 1 i 2 dostałeś nPremium 3 i 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam,na poczatek Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! A teraz do sprawyrano zadzwonila szwagierka ze umowe z N ma do konca stycznia i pyta czy nie jest za pozno na wypowiedzenie i jak to ma zrobic, ja nie doradzalem bo nigdy nie mialem N ,osobiscie mam Cyfre i nie wiem czy tak samo to wyglada w N. Stad moje pytanie bo Ona nie ma dostepu do netu, z gory dzieki za info i jeszcze raz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axe Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 W tej chwili mozna wypowiedzenie. Wyslac list polecony za potwierdzeniem odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Mógłby się ktoś podzielić wzorem wypowiedzienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam!Czy wie może ktoś z was,czy po wysłaniu rezygnacji do N dotyczącej wycofania programów,Nka informuję w jakiś sposób abonenta o zatwierdzeniu jego pisma?Np.emailem.Pytam dlatego gdyż wysłałem pismo do nich 23.12.2011,i nikt jak na razie się ze mną nie skontaktował co do mojej rezygnacji.W dodatku dzwoniąc pod nr.telefonu 122947800 nie mogę uzyskać w jakikolwiek sposób połączenia w celu uzyskania informacji.Próbowałem dodzwonić się kilkakrotnie od ubiegłego tygodnia a linia jakby zajęta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek7545 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 do Iwiczek Nr abonenta : Centrum Abonenta Telewizji Nowej Generacji N ul. Josepha Conrada 37 31-357 Kraków WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ Szanowni Państwo, W związku z faktem zmniejszenia ilości programów w ofercie , polegającym na wyłączeniu z oferty kanałów TVN HD+1, TCM, CNN, Cartoon Network oraz Boomerang będącego integralną częścią zawartej Umowy Abonenckiej, niniejszym oświadczam, że nie akceptuję przedmiotowych zmian Umowy Abonenckiej zawartej pomiędzy ITI Neovision Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie Przy ul Josepha Conrada 37, oraz wypowiadam Umowę Abonencką bez zachowania okresu wypowiedzenia. Jednocześnie informuję, że przedmiotowe wypowiedzenie Umowy Abonenckiej wysyłam zgodnie z zapisem Regulaminu i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usługi zgodnie z zapisami przedmiotowego Regulaminu Świadczenia Usług ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Proszę o pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy. Z poważaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Teoretycznie powinien dotrzeć sms że pismo zostało zarejestrowane ale ja nie mam ostatnio takiego szczęścia bo moje pisma orginalne nie docierają do nich i muszę skanować kopie. Jeśli wysłałes pismo to masz większą szanse na dotarcie. Ja bym się upewnił za jakiś czas i jeśłi nie byłoby sladu to wysłał skan kopii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 @tomek, dzięki @DejwidBDG, czyli pewniejsza opcja to dwie kopie w salonie i na obu pieczątka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Nie. Jeśli wysłałes to masz większa szanse ze tam dotrze. Do salonu ja dawałem i nie ma śladu po nim wiec musiałem wyslac kopie zeskanowac. U Ciebie moze bedzie inaczej jesli zdecydujesz sie oddac pismo do salonu to musisz na obu dac podpic pieczatka i data wplyniecia bo ona liczy sie na wypowiedzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 @Iwiczek można krócej: "W związku z wycofaniem z dniem 31.12.2011r. z oferty programowej kanałów TVN+1 HD, CN , Boomerang , (TCM i CNN) na podstawie Rozdz.V ust.8 Regulaminu Świadczenia Usług wypowiadam Umowę Abonencką." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fruktus200 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 do Paweł85 Z N sami mailem potwierdzili że liczba kanałów w dniu 15.12.2011r. zmieniła sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jeśli jesteś abonentem Nki przez dłuższy czas to w rachunku za grudzień dostałeś info o wyłączanych kanałach. Jeśli dopiero podpisałeś umowę to info o wyłączanych kanałach miałeś razem z regulaminem i cennikiem. A jak się nie chce czytać tego co się podpisuje to później się płacze na forum Bzdura. Rachunek za usługę to nie jest miejsce, na którym platforma ma mnie informować o redukcji oferty. Od tego jest chociażby setup/wiadomości. Powinno to się wyświetlić samo na ekranie - tak jak co miesiąc wyświetla się info, przypominające o terminie płatności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Ja dekoder dzisiaj zdałem i mam spokój. Kurzył się i tak spakowany od października bo mieli wycofać TVN HD+1 wtedy ale kanał został a ja mając już cyfre nie podłaczałem go.Umowa się rozwiąze 31 stycznia 2012. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jeśli jesteś abonentem Nki przez dłuższy czas to w rachunku za grudzień dostałeś info o wyłączanych kanałach. Jeśli dopiero podpisałeś umowę to info o wyłączanych kanałach miałeś razem z regulaminem i cennikiem. A jak się nie chce czytać tego co się podpisuje to później się płacze na forum Bzdura. Rachunek za usługę to nie jest miejsce, na którym platforma ma mnie informować o redukcji oferty. Od tego jest chociażby setup/wiadomości. Powinno to się wyświetlić samo na ekranie - tak jak co miesiąc wyświetla się info, przypominające o terminie płatności. To leć do APSiSu i wymień dekoder bo ewidentnie masz walnięty . U mnie pojawił się komunikat właśnie taki jak ten przypominający o terminie płatności, w którym to komunikacie było info o ważnej wiadomości załączonej do bieżącego rachunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlesniew Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 A jeśli nie chcę rozwiązać umowy tylko poprawić sobie przy tej okazji jej warunki to sądzicie, że da się coś ugrać? Obecnie mam wszystko (HBO, Cinemax) oprócz XXX za 99zł i jeszcze przez jakieś 3 miesiące MultiRoom za darmo. Od kwietnia 2012 (do marca 2013) dojdzie mi opłata 20 zł za MR? Czy gdybym zagroził rezygnacją to mam szansę dostać np. ten MR do końca umowy za free albo chociażby nowy dekoder (MonsterBox) albo może dodatkowy MR? Proszę o Wasze opinie. Może ktoś jest w podobnej sytuacji i skorzystał coś przy tej okazji. Bo nie wiem czy w ogóle warto próbować. Tak jak pisałem umowę chcę kontynuować ale wolałbym na lepszych warunkach... A ryzykować też za bardzo bym nie chciał. Bo najgorsze by było jakbym napisał rezygnacje a oni by ją przyjęli bez żadnej propozycji dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Wątpię abyś dostał Monsterboxa , jest tylko dla nowych abonentów a wypowiedzenie można zawsze wycofać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Złozyłem wczoraj wypowiedzenie z powodu likwidacji kanałów jak długo muszę czekac na zakonczenie umowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamoliok Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zakończenie umowy nastąpi z dniem 31.01.2012r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Złozyłem wczoraj wypowiedzenie z powodu likwidacji kanałów jak długo muszę czekac na zakonczenie umowy? Standardowo wypowiedzenie jest skuteczne na koniec miesiąca, w którym złożyłeś wypowiedzenie, czyli 31.01. Jeżeli jednak, chciałbyś wiedzieć, czy Twoje wypowiedzenie dotarło do eNki i zostało pozytywnie rozpatrzone to odczekaj, powiedzmy do piątku i zadzwoń do nich. Podobno istnieje też opcja, że eNka poinformuje Cię poprzez mail lub sms (chyba gdzieś tutaj na forum o tym czytałem, ale może poprawi mnie ktoś, kto się lepiej w tej sprawie orientuje). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ok zadzownie do nich w poniedziałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi