Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale oni sa od tego tam. Oni dostaja wytyczne od szefostwa i oni mają płacone za informowanie ludzi. Więc jeśli ktoś wprowadza świadomie ludzi w błąd nie powinien pracować w takich miejscach. Pod numerem infolinii powinna być pomoc ale uczciwa i dobrze informowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ludzie jak to jest z tym wypowiedzeniem. Składałem w APS w Krakowie 15 grudnia więc teoretycznie powinno w ramach tego samego miasta dojść szybko. Do dziś nie ma w n-ce zarejestrowanego. Oczywiście mam ksero potwierdzenie z pieczątką i datą. W jakiej formie APS wysyła do n-ki to wypowiedzenie, poleconym, faksem, mailem? Jak długo Wy czekaliście nie rejestrację wypowiedzenia po złożeniu w APS-ie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a ja dostałem dziś maila gdzie konsultant BOK zakwestionował złożone w grudniu wypowiedzenie twierdząc że składać można dopiero po wprowadzeniu zmian (usunięciu kanałów).

Tak że trzeb będzie prawdopodobnie jeszcze raz składać wypowiedzenie po 1 stycznia 2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ok dostałem ponowną informację mailową od innego konsultanta popołudniem że wypowiedzenie zarejestrowane z datą kończącą umowę na 31 stycznia 2012r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam umowę z "n"-ka do 31.05. 2011 (była to chyba "wielka rewolucja"-potem umowę telefonicznie przedłużyłem). Wczoraj wysyłałem zapytanie czy mogę zakończyć umowę oto jaka odpowiedz uzyskałem:

 

"Uprzejmie informuję, iż Pana umowa zawarta jest na czas oznaczony do

31.05.2012r. Wcześniejsze zakończenie umowy wiązać się będzie z karą

za zerwanie."

 

Wychodzi na to że nie mogę wcześniej wypowiedzieć umowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem możesz zerwać umowę bez konsekwencji masz na to od sywlka 14 dni jako powód podaj wycofanie kanału Boomerang z oferty n ale co do terminu dokładnego na wysłanie pisma zadzwoń 12 291 5555 a się dowiesz od kiedy n liczy te dwa tygodnie na pismo i z tego co się orientuje jest prawdopodobnie możliwość składanie rezygnacji w sklepach n ale oto też spytaj bo ja nie mam osobiście n ale wiem co nie co od znajomych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy n-ka nie powinna mnie, jako abonenta, poinformować o planowanym usunięciu tych trzech (chyba trzech, może więcej?) kanałów? Jeszcze wczoraj oglądaliśmy tvn+1, a dziś - już tego nie ma.

 

O zmianach dowiedzieliśmy się od naszego dziecka, który przyszedł rano rozżalony usunięciem dwóch jego ulubionych kanałów. Owszem, doszły dwa nowe, ale - jak mówi nasze dziecko - są one przeznaczone dla maluchów bardzo małych. Nasze dziecko nie chce tych nowych kanałów oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mam taką możliwość. Zamierzamy z niej skorzystać.

 

Natomiast nie mogę zgodzić się z twierdzeniem, że zostałem poinformowany. Dowiedziałem się o tych zmianach dopiero dzisiaj, a więc już po fakcie. Nie dostaliśmy ani maila, ani informacji na ekranie, nie mówiąc już o jakimś piśmie. Abonent nie ma obowiązku śledzić zmian na oficjalnej stronie n-ki, a w prasie nic na ten temat nie czytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja o wyłączeniu kanałów pojawiła się na bannerze nad dokumentami sprzedaży - włącz w SETUP/PŁATNOŚCI ostatni rachunek i u góry wyświetli Ci się ta wiadomość. Jest ona tam od połowy grudnia.

Chyba, że ktoś faktur nie dostaje, a jest to przypadłość częsta w n-ce, niektórzy nie dostają faktur nawet przez kilka miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja o wyłączeniu kanałów pojawiła się na bannerze nad dokumentami sprzedaży - włącz w SETUP/PŁATNOŚCI ostatni rachunek i u góry wyświetli Ci się ta wiadomość. Jest ona tam od połowy grudnia.

 

Dziękuję, znalazłem - wielkimi literami napisano, że dochodzą dwa nowe, a na dole, niewielką prawie nieczytalną czcionką, że znacznie więcej kanałów wywalają.

 

Poza tym to jest chore, aby akurat takie informacje zamieszczać w SETUP/PŁATNOŚCI. Powinno być przecież w SETUP/Wiadomości, bo tak nakazywałaby logika. Chyba, że chodziło wyłącznie o to, by jak najmniej ludzi się o tym dowiedziało.

 

Ale widzę, że w Cyfrowym Polsacie świąteczna promocja: pół roku za darmo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...