Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Nka cos kreci w moim przypadku... jakiś tydzień temu dostałem telefon w związku z wypowiedzeniem umowy po wycofaniu kanałów (m.in TVN+1). Nie miałem czasu wiec zbyłem konsultanta... Dziś zadzwoniłem do n-ki w sprawie oferty, a konsultant mi mówi ze moje wypowiedzenie wpłynęło po terminie(wysłałem 11.01) listem poleconym. Więc jak jest w końcu liczy się data nadania czy odbioru??

 

Liczy się data otrzymania wypowiedzenia.

Wypowiedzenie najlepiej wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Data odebrania listu przez adresata widnieje wówczas na "zwrotce" , którą poczta odsyła do nadawcy.

Jeśli nie masz "zwrotki" to trudno będzie udowodnić kiedy to wypowiedzenie dotarło do adresata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.W sprawie usunięcia kanałów z oferty wysłałem rezygnację do N 23grudnia listem poleconym.Dodatkowo 4stycznia poprzez punkt(APS)wysłałem dla pewności drugą rezygnację.Ok10 stycznia zadzwonili do mnie z Nki,że w takim razie moja umowa się kończy z dniem:31stycznia,a co do sprzętu to należy go zdać w punkcie w ciągu 14dni(o czym wspomniałem kilka postów wcześniej),tj.do 14luty.W związku z tym pomyślałem,iż dzisiaj czyli 1lutego wyłączą mi uprawnienia,ale po uruchomieniu odbiornika nadal mam aktywną usługę.Nic nie jest zakodowane.Czy może ktoś się orientuje,co do faktu zablokowania mi dostępu do odbioru,czy może to w takim razie powinno nastąpić z jakimś przesunięciem kilku dniowym?Ma ktoś z was tą samą sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pozwolę sobie zacytować moje pismo wysłane e-mailem do "n"ki w sprawie niemożności zdania dekodera po rozwiązaniu umowy:

"Witam.31 stycznia b.r. skończyła mi się umowa abonencka w związku z czym,dzisiaj (zgodnie z regulaminem) pojechałem do 56-400 Oleśnicy:STARTEL Kilińskiego 4/III tel. 713149048 zdać dekoder wraz z wyposażeniem.Mam przygotowane wydrukowane dwa egzemplarze protokołów-zdawczo odbiorczych z wypisanym wszystkim potrzebnymi danymi.Była godzina 10-rano,ja musiałem jechać ok.20 km do tego punku ( w jedna stronę).Od młodej Pani dowiedziałem się,że ona mi sprzętu zwracanego nie przyjmie bo nie ma łączności z internetem. W arogancki,niespotykany sposób kazała mi wracać do domu nie reagując na moja prośbę o przyjecie sprzętu na podstawie wydrukowanego przeze mnie protokołu.Ani Ona ani inny pracownik nie potrafili powiedzieć,kiedy znów mogę przyjechać z dekoderem,jedyne stwierdzenie to takie,że pewnie dzisiaj dostępu do internetu nie usuną.W żaden sposób nie konsultowano się z pracownikiem "n".Nie udzielono mi tez żadnych innych informacji jak inaczej i gdzie jeszcze najbliżej Oleśnicy mogę zwrócić ten dekoder.Ja dochowuję umowy a Wy poprzez Waszego przedstawiciela nie! Kazano mi dzwonić (!) do nich i dowiadywać się kiedy mogę przyjechać.Niesłychane!!! Pani bardziej była zainteresowana sprzedażą telefonów (maja tam stoisko) niż mną.Po prostu zgroza i skandal.Bylem tyle lat z Wami,być może bym do Was powrócił ale po takiej "przygodzie" z takimi Waszymi przedstawicielami już nigdy nie zamierzam korzystać z Waszych usług.Będę długo pamiętał poziom usługi jaka Wasza przedstawicielka mi wyświadczyła.Na pewno na forach społecznościowych podzielę się moimi uwagami dotyczącymi tej sprawy.Gdybym to ja był na miejscu tej aroganckiej pani,z uśmiechem przeprosił bym klienta za zaistniałą sytuację,przyjąłbym za pokwitowaniem zdany sprzęt,a po uruchomieniu internetu wpisałbym potrzebne dane,zadzwoniłbym do klienta i poprosiłbym go żeby by przy okazji przyjechał do punktu i podpisał

potrzebny dokument (o ile jest taka potrzeba).Czyli reasumując,brak łączności z internetem rozkłada całkowicie działalność tego punku serwisowego.Wasz przedstawiciel gdyby chciał działać przyjaźnie pod klienta mógłby np. przewidując takie w/w sytuacje (brak dostępu do sieci) skonfigurować swój telefon jako modem do komputera łączący go z internetem w takich właśnie sytuacjach.Jednak jak widać niektórzy Wasi przedstawiciele poprzez brak szacunku dla klientów i niemożność podejmowania przyjaznych klientowi decyzji (normy ISO) niszczą Wasza markę i dają świadectwo niezrozumiałej arogancji.Ja osobiście jestem rozgoryczony i pełen żalu,że takie zdarzenie miało miejsce w chwili,gdy operatorzy "biją" się o nowych klientów.Po prostu wstyd!!!

Oczekuję od Was:

-przeprosin

-skontaktowania się z Waszym przedstawicielem w w/w punkcie serwisowym i spowodowanie,aby i ta Pani mnie przeprosiła i powiadomiła o gotowości przyjęcia sprzętu

-rozwiązania umowy z tym przedstawicielem dla Waszego dobra.Byłem też u innej osoby w innym punkcie "n"ki w Oleśnicy (nie serwisowym,próbowałem zdać tam sprzęt)) i tam usłyszałem,że klienci mają wiele zastrzeżeń co do pracownicy w STARTELu.

Imię i nazwisko (moje),numer abonenta,adres,telefon"

Ciekaw jestem czy odpowiedzialni za wizerunek "n"ki odpiszą do mnie i zareagują.Mam raczej pewność,że tak się nie stanie.Nie będzie pewnie żadnej reakcji.

Publikuję to pismo aby przestrzec innych użytkowników co może ich spotkać w punktach serwisowych!!! Mam tez nadzieję,że admin mojego przydługiego postu nie wyrzuci.Ponadto pytanie:co by się stało,gdyby klient zgodnie z umową próbował zdać dekoder w ostatnim dniu terminu 14 dni? Tę w/w treść opublikuję na innych portalach społecznościowych.

Mój e-mail:stejan48@gmail.com

PS.Otrzymałem potwierdzenie od "n"ki:"Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy od Pani/Pana wiadomość nadesłaną na adres mailowy nkontakt@n.pl. Odpowiedź zostanie wysłana najszybciej jak to będzie możliwe."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za długo się rozpisałeś.

Z takich żali to się śmieją. Oczywiście odpiszą z przeprosinami.

Skargi pisze się opisując sytuację w faktach, krótkimi zdaniami aby było czytelnie i łatwo.

 

Na babę i punkt złóż oficjalnym pismem zażalenie o zaistniałej sytuacji (bez własnych przemyśleń).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie pisze w imieniu kolegi.

 

Czy jest możliwe odstąpienie od umowy która została przedłużona 1.02.2012 na kolejne 12 miesięcy? Przedłużenie zawarte podczas rozmowy telefonicznej. Usługa jest już świadczona.

Czy może powołać się na zapis o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w terminie do 10dni bez konsekwencji?

Nadmieniam, że nie dostał nic żadnego aneksu pocztą przynajmniej do dziś.

 

Z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za długo się rozpisałeś.

Z takich żali to się śmieją. Oczywiście odpiszą z przeprosinami.

Skargi pisze się opisując sytuację w faktach, krótkimi zdaniami aby było czytelnie i łatwo.

 

Na babę i punkt złóż oficjalnym pismem zażalenie o zaistniałej sytuacji (bez własnych przemyśleń).

Pozdrawiam.

 

Dzisiaj 6 lutego 2012 r. o g.9:30 kurier z "siódemki" nieodpłatnie odebrał kompletny dekoder do zwrotu w ITI BOK 'n'. A zatem konsultant dotrzymał słowa i sprawa wydaje się mieć szczęśliwy finał.Czekam na potwierdzenie o zwrocie z BOK.Wtedy też wyrażę swoją pozytywna opinię.Na koniec:należałoby wprowadzić wewnętrzne procedury które przewidziałby takie prozaiczne sytuacje jak niemożność zwrotu sprzętu w czasie braku połączenia z siecią.Być może takie procedury są lecz przedstawiciel punktu serwisowego ich nie zastosował.

P.S. Jeśli opisałem też własne przemyślenia to po to,aby moje sugestie odniosły pożądany skutek dla dobra "n"ki i klientów.Jak widać odniosły sądząc po działaniach jakie podjęła "n" ka t.j.postępowanie sprawdzające i możliwość rozwiązania umowy z przedstawicielem punktu serwisowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie pisze w imieniu kolegi.

 

Czy jest możliwe odstąpienie od umowy która została przedłużona 1.02.2012 na kolejne 12 miesięcy? Przedłużenie zawarte podczas rozmowy telefonicznej. Usługa jest już świadczona.

Czy może powołać się na zapis o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w terminie do 10dni bez konsekwencji?

Nadmieniam, że nie dostał nic żadnego aneksu pocztą przynajmniej do dziś.

 

Z góry dzięki za info

Nie ma możliwości odstąpienia od tej umowy, przepis o rezygnacji z umowy zawartej na odległość nie ma w tym wypadku zastosowania, bo nie jest to zawarcie nowej umowy, tylko przedłużenie starej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy dodanie nowego kanału może(Disney Junior) być pretekstem zerwania umowy?? Próbowałem to zrobić już w styczniu, ale po otrzymaniu błędnej informacji od pracownika infolinii wysłałem "zażalenie" na adres mailowy jako reklamację i aktualnie prosto to ujmując zostałem zrobiony w "ch..ja"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam moja umowa zawarta została 01.03.2011, podpisana 02.03.2011, zawarta na 24 mieś + miesiąc aktywacyjny. Chciałem rozwiązać tą umowę zgodnie z przysługującym mi prawem po 12 mies powołując się na ustawę dot. zawierania umów na odległość. Problem w tym że każdy konsultant mówi coś innego: jeden że wypowiedzenie mogę złożyć dopiero 1.04. z dniem 31.04., drugi że 3.03. z 30 dniowym okresem liczonym od pełnego cyklu czyli również z dniem 31.04. a trzeci że 3.03. z dniem 31.03. Proszę o pomoc w tej sprawie, która wersja jest zgodna z prawem lub poradę. Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...