Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, PawelTSW napisał(a):

Bzdura, jeśli inflacja jest 16% a drugie pół roku 17% to dostaniesz podwyżkę o 1% wyższą, a nie 16 + 17

No ale to do kogo masz pretensje? :D

To nie włączaj sobie tych opcji to nie będziesz musiał płacić :D

 

A masz to jasno napisane ze bedzie pozniej tylko róznica?  NO własnie. Nie jest nic pewne. Dlaczego teraz podpisujac umowę w kwietniu mam zaraz miec podniesiona cene o 15 procent? przeciez umowa powinna brac pod uwagę inflacje. A ludzie dostawali do umów podpisanych w styczniu 2023 w kwietniu podwyzke o 14.4 procenta. Tu nie ma zadnej logiki. Jest [beep]osc.

 

Pretensje? do tego ze jakbym miał stała cene jak wczesniej to bym zdecydował sie dopłacic 25 zł by miec netflixa i hbomax i tidala bo miałbym siwadomosc ze to bedzie te 95 zł miesiecznie. A obecnie nie mam pojecia ile bede płacił za rok czy półtora. taka róznica.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pln napisał(a):

A masz to jasno napisane ze bedzie pozniej tylko róznica?  NO własnie. Nie jest nic pewne. Dlaczego teraz podpisujac umowę w kwietniu mam zaraz miec podniesiona cene o 15 procent? przeciez umowa powinna brac pod uwagę inflacje. A ludzie dostawali do umów podpisanych w styczniu 2023 w kwietniu podwyzke o 14.4 procenta. Tu nie ma zadnej logiki. Jest [beep]osc.

I do tego w regulaminie jest napisane, że zarząd decyduje, czy uwzględnić inflację/deflację w okresach półrocznych.

Dlatego może zdecydować, aby uwzględniać jedynie inflację, a nie uwzględniać deflacji i to jest też zgodne z tym, co podpisaliśmy.

Edytowane przez aquarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

 

Gdzie jest taki zapis? I jakie to nowe opłaty abonamentowe? :)

Dodane zostały następujące punkty:

 

§8.1. Niezależnie od §8.11, w odniesieniu do wszystkich Umów z Abonentami, w tym umów w trakcie trwania minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, Operator uprawniony jest do podniesienia istniejących lub wprowadzenia nowych Opłat Abonamentowych określonych w Umowie, Cenniku lub Regulaminie z następujących obiektywnych przyczyn, na które Operator nie ma wpływu,a wpływających na podwyższenie kosztów świadczenia Usług i działalności Operatora:

a. siły wyższej, zmiany przepisów prawa, zmiany interpretacji przepisów lub wytycznych przez organy władzy publicznej, decyzji organów władzy publicznej, prawomocnych orzeczeń sądowych,

b. utraty prawa do wykorzystywania określonych częstotliwości lub urządzeń telekomunikacyjnych,

c. wzrostu obciążeń publicznoprawnych, w szczególności wzrostu stawek podatków i opłat, nałożenia nowych podatków lub zmiany sposobu ich naliczania,

d. jednostronnego zakończenia lub zmiany zasad świadczenia usługi dostarczanej na rzecz Operatora przez podmiot trzeci,

e. jednostronnego zakończenia lub zmiany warunków umowy wiążącej Operatora z podmiotem trzecim, w szczególności w odniesieniu do umów zawartych z podmiotami, które udzielają Operatorowi licencji na treści audiowizualne, udostępniają Operatorowi swoje sieci telekomunikacyjne lub usługi telewizyjne, video lub streamingu,

f. wzrostu kosztów lub nakładów związanych ze świadczoną Usługą, które mają bezpośredni wpływ na zakres, jakość i zawartość Usług, m.in.kosztów reemisji Programów i powiązanych z nimi opłat licencyjnych, kosztów dostępu i utrzymania infrastruktury, kosztów międzyoperatorskich, kosztów pracy, kosztów nabywania urządzeń lub oprogramowania niezbędnych do świadczenia Usług, kosztów ponoszonych na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa i porządku publicznego lub kosztów energii elektrycznej, zmian kursów walut obcych wobec złotego,

g. wzrostu cen towarów i usług potwierdzonego wzrostem Rocznego Wskaźnika Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych (CPI), publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w stosunku do podstawy roku poprzedniego wynoszącej „100”, lub

h. znaczącego rozszerzenia lub polepszenia funkcjonalności świadczonych Abonentowi Usług, w tym poprzez stworzenie Abonentom możliwości skorzystania z nowych produktów, Usług bądź aplikacji wprowadzanych do oferty Operatora, o ile taka zmiana wynika z konieczności wycofywania, zmiany technologii lub ujednolicenia standardów świadczenia Usług Abonentom uwarunkowanych aktualnym stanem rozwoju techniki, ograniczeniami dostępności usług bądź sprzętu lub innymi istotnymi uwarunkowaniami technologicznymi, powodującymi konieczność wprowadzania takich zmian.

§8.2. Ponadto, w odniesieniu do Umów z minimalnym okresem wymaganym do skorzystania z warunków promocyjnych po zakończeniu tego okresu, a także Umów bez minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, Operator uprawniony jest do podniesienia istniejących lub wprowadzenia nowych Opłat Abonamentowych określonych w Umowie, Cenniku lub Regulaminie, z powodu podwyższenia kosztów świadczenia Usług i działalności Operatora wynikającego z następujących okoliczności:

a. znaczącego rozszerzenia lub polepszenia funkcjonalności świadczonych Abonentowi Usług, w tym poprzez dodanie nowych Programów telewizyjnych lub stworzenie Abonentom możliwości skorzystania z nowych produktów, urządzeń, Usług bądź aplikacji wprowadzanych do oferty Operatora;

b. zakończenia lub zmiany zasad świadczenia usługi dostarczanej na rzecz Operatora przez podmiot trzeci, lub

c. zakończenia lub zmiany warunków umowy wiążącej Operatora z podmiotem trzecim, w szczególności w odniesieniu do umów zawartych z podmiotami, które udzielają Operatorowi licencji na treści audiowizualne, udostępniają Operatorowi swoje sieci telekomunikacyjne lub usługi telewizyjne, video lub streamingu.

§8.3. Podwyższenie istniejących, jak również wprowadzenie nowych Opłat Abonamentowych może nastąpić raz nasz sześć miesięcy.

§8.4. Podwyższenie istniejących, jak również wprowadzenie nowych Opłat Abonamentowych może zostać wykonane oddzielnie, niezależnie od siebie. Podwyższenie Opłaty Abonamentowej nie wyklucza możliwości wprowadzenia nowej Opłaty Abonamentowej w okresie sześciu miesięcy.

§8.5. Podwyższenie istniejących lub wprowadzanie nowych Opłat Abonamentowych zgodnie z §8.2 w czasie trwania minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych będzie jednak możliwe, ale wyłącznie w przypadku, jeżeli nie będzie się to wiązałoz automatycznym podwyższeniem uiszczanej przez Abonenta opłaty w trakcie trwania minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych lub wprowadzeniem nowej Opłaty Abonamentowej w trakcie trwania minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, tj. zmiany wejdą w życie po zakończeniu minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych. Ograniczenie zawarte w niniejszym §8.5 nie dotyczy zmian lub wprowadzenia nowych Opłat Abonamentowych

w czasie trwania minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych na podstawie i z przyczyn wskazanych w §8.1.

§8.6. Wprowadzane przez Operatora zmiany w zakresie podwyższenia istniejących lub wprowadzenia nowych Opłat Abonamentowych muszą pozostawać w związku z co najmniej jedną z przyczyn, wskazanych w §8.1-8.2, a zakres zmian powinien być adekwatny do rodzaju i skali tych przyczyn. Ponadto, w przypadku, gdy w danym roku kalendarzowym Operator dokonał indeksacji istniejącej Opłaty Abonamentowej na podstawie §8.11, wówczas podwyższenie tej Opłaty Abonamentowej w tym roku kalendarzowym na podstawie postanowień §8.1 lit. g powyżej może

zostać dokonane w takim zakresie, w jakim okoliczności tam wskazane uzasadniają podwyższenie Opłaty Abonamentowej ponad jej zmianędokonaną w danym roku kalendarzowym na podstawie §8.1

Edytowane przez levybydg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a mi za sam net 600 i max box chce 71. Chciwa baba. 

nie wiem jak łaczyc posty wiec prosze nie gniewac sie.

 

Dzwoniła Pani z DUK. Umowa podpisana. NIgdy nie zrozumiem tego ich działania:D

 

Wczesniej: nie da sie  taniej, nie da sie taniej.

Teraz po paru dniach nie odbierania i przeczekaniu troche rozmowa wygladała tak:

 

Ja: no tak zdecydowałem sie, chce tylko internet i telewizje.

Pani: no to tam było za 600 i maxbox 72 zł propozycja.

ja: No tak. wie pani co teraz bez tego hbo mam za 300 mb neta i maxbox za 62 zł wiec jak da mi pani za powiedzmy 65 zł 600 mb neta i max boxa to podpisujemy dzis i z głowy.

Pani: wycieczka do kierownika.

Pani wróciła: Rozmawiałam z kierownikiem, chcąc docenic nasza długoletnia współpracę, chce zaproponowac...

 

i tu sie zgodziłem.

I teraz ich logika. Zamiast odrazu zaproponować takie coś to głupie gadanie ze sie nie da.

 

podpisałem:

Internet 600 mb za 15.01 zł / wczesniej 300 mb za 27zł

telewizja MaxBox za 20 zł i 10 zł dostęp/ wczesniej 25 i 10

Hbo  za 19.99 i hbo max za 0 zł.

za utrzymanie łącza rabat z 20 na 0 zł.

wszystko to na 12 miesięcy.

Łącznie biorąc pod uwagę rabaty 65 zł. wczesniej było 83 zł

 

Także logika, dac wiecej niz klient chce, za ta sama cene. logika:D

 

Teraz troche gorsza wiadomosc. Dopytałem o waloryzacje. Pani powiedziała ze to nie działa tak ze inflacja wzrosnie o 2 % to podwyzka 2 %. podwyzka bedzie o srednioroczny wskaznik czyli jak 15% to o 15%. także ten. Dobrze ze umowa na rok.

 

 

 

 

wow same sie łączą posty. fajny bajer:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pln napisał(a):

...

 

Teraz troche gorsza wiadomosc. Dopytałem o waloryzacje. Pani powiedziała ze to nie działa tak ze inflacja wzrosnie o 2 % to podwyzka 2 %. podwyzka bedzie o srednioroczny wskaznik czyli jak 15% to o 15%. także ten. ...

Co ten ?Przecież powyżej zostało wyjaśnione jak ma to "teoretycznie" wyglądać. Niczego nowego nie napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2023 o 10:58, pln napisał(a):

podpisałem:

Internet 600 mb za 15.01 zł / wczesniej 300 mb za 27zł

Mi pani tłumaczyła wiele razy, że nie da się taniej niż 31 zł za 300 Mb/s (oczywiście podpisując umowę łącznie z innymi usługami).

I że nikt nie ma mniej w nowych umowach.

No i tak niestety mam w umowie.

Edytowane przez aquarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aquarius napisał(a):

Mi pani tłumaczyła wiele razy, że nie da się taniej niż 31 zł za 300 Mb/s (oczywiście podpisując umowę łącznie z innymi usługami).

 

Niestety standard. Dlatego napisałem o braku logiki. Nie da sie nie da sie, a nagle się da. Widocznie trafiłem na dobry dzien Pani konsultantki, albo juz tyle razy nie mogłem sie zdecydowac ze miała mnie dosyc:D

 

 

Pytanie inne: w czasie czytania mi zasad umowy były zgody marketingowe. I wśród nich była zgoda na dostęp do urzadzenia, miejsca jego uzytkowania itd. Pani tłumaczyła ze bedzie to dostep do ilosci pakietów czy tego jak dziala łącze. Kiedy zapytałem czy beda sprawdzac co ogladam i wysyłam to powiedziała ze nie ze do tego nie maja prawa.

 

Jak jest na prawde? co ta zgoda oznacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycja 140 to kanały lokalne, nie są dostępne w każdej lokalizacji/miejscowości,  nie mają EPG.

U mnie to stacja LOKALNA.NEWS dostępna w Bełchatowie i Radomsku prezentująca wiadomości z regionu.

@mirolop  i pewnie jest niekodowany, u mnie kanał lokalny 140 jest bez kodowania na tv bez modułu CAM wystarczy wyszukać kanały w paśmie DVB-C czyli telewizji kablowej cyfrowej wybierając opcję w menu "tylko niekodowane" aby nie zapisał kanałów kodowanych jeśli to tv bez modułu a znajdziesz kilkanaście kanałów bez płacenia za multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Najlepiej po prostu wtedy abonować HBO Max.  Doświadczenie uczy, że przy takich rebrandingach (podwyżkach cen za usługi streamingowe)  tak jest najkorzystniej.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiejś stronie widziałem że klienci hbo max mają być przeniesieni do max z listami filmów i seriali ulubionych. Wynika z tego że po prostu zmiana nazwy i systemu abonamentu.

 

Inna sprawa że hbo max jest w umowie za 0 zł wiec mogą wyłączyć  z racji zmian i cena nie spadnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużona z datą obowiązywania od 01.04.2023. Ustalone w marcu w DUK 49,99. Na pierwszej fakturze dotyczącej przedłużonej umowy otrzymanej dziś kwota 53,49. Cwaniaczki, podniosły opłaty. Poszła reklamacja. Ciekawe co napiszą. Na fakturze ani śladu informacji o jakiejś podwyżce inflacyjnej.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...