piotreksuchy90 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Jaki jest numer do Duk - 244244333. Bo ten nie działa. Złożyłem rezygnację i nie wiem czy jest sens walczyć mam 600 Mbit/3x cam / maxbox/ canal plus prestige/ eleven/ HD/ HBO Max/ Cinemax/ Filmbox za 135 proponują 137 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Powalczyć zawsze można, ale ta cena na dzisiaj dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Za to samo co Ty bez filmoxa i cinemaxa ale za to z numerem komórkowym no limit od tego miesiąca płace 104 złote więc jest z czego zejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 W dniu 1.12.2022 o 15:43, Seth napisał(a): Cena zawsze mogła być zmieniona. Tylko, że wtedy przysługuje prawo do wypowiedzenia bez kar umownych. Vectra liczy (i słusznie zresztą, czego nie pochwalam, ale takie jest życie), że ludzie się nie znają i uwierzą, że u niej nie wolno wypowiedzieć bez kar. Może uokik ich szybko postawi do pionu. Te zapisy moim zdaniem są próbą przyzwyczajenia ludzi do tego, że może się zdarzyć zmiana cen i zmiękczenia ich (ludzi). Prawnie nic się nie zmienia. skoro prawnie się nic nie zmienia,to po co te zmiany w umowie? Sugerujesz że są one bezprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 16 godzin temu, leszek234 napisał(a): Za to samo co Ty bez filmoxa i cinemaxa ale za to z numerem komórkowym no limit od tego miesiąca płace 104 złote więc jest z czego zejść. 122 zł to co miałem z multiscreen. Myślę że okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 6 godzin temu, levybydg napisał(a): skoro prawnie się nic nie zmienia,to po co te zmiany w umowie? Sugerujesz że są one bezprawne? Sugeruję dokładnie to samo co prawnicy wszystkich firm, poza Vectrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 (edytowane) Dzisiaj dostałem telefon od Multimedi z informacją iż w życie ma wejść opłata za "Utrzymanie Łącza Telekomunikacyjnego" cena 20 zł miesięcznie. Słyszeliście o tym ? Chciała mi zrobić za 0 zł jeśli zwiększę internet plus netlix za dodatkowe 40 parę złotych. Edytowane 8 Grudnia 2022 przez Wojtasekole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 Dzięki za pomoc. Zgodziłem się na 122 zł. Do kolegi wyżej myślę że to jakiś chwyt konsultanta z telemarketingu. Zadzwoń do DOK i zapytaj. Niestety często przy połączeniach wychodzących dochodzi do manipulacji ze strony konsultanta który dostaje prowizje za podwyższenie abonamentu 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 (edytowane) Kanały niekodowane na dzień 08-12-2022 r.: 1) Canal +Domo 2) Freedom - j. ukr. 3) Ukraine 1 - j.ukr. 4) MusicBox Polska 5) 13 Ulica 6) Epic Drama 7) TV Okazje. Plus kanały z naziemnych MUX, poza Wydarzenia 24. W ofercie pojawił się kolejny kanał w j. ukraińskim - Espreso Edytowane 8 Grudnia 2022 przez tomekjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasiak Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 Piszecie, że otrzymaliście na emial informację od Multimedii o zmianach w regulaminie. Ja do tej pory nic nie dostałem a mam jeszcze umowę ważną rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Też nie otrzymałem żadnej informacji od MM odnośnie zmian w regulaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoos Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Też straciłem publiczny adres IP, który miałem parę lat. W BOK twierdzą że taka usługa nigdy nie była aktywna na moim koncie... Aktywowałem jeszcze raz, koszt 4,99 zł jednorazowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Jeśli nigdy nie aktywowałeś to jej nie miałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Nie do końca, ja też nie miałem aktywowanej a zawsze miałem publiczny IP. Zmieniło się to dopiero przy przejściu rok temu na 300Mbit/s i wymianie modemu na arrisa. Wtedy telefon do BOK i za 5 zł załatwione właściwie od ręki i trwa do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Czyli nie miałeś tej usługi włączonej, działała, ale nie była aktywna jako usługa publicznego ip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Wypowiedziałem umowę (pakiet Max Box+ Eleven Sport, Internet 120mb/s, telefon stacjonarny [dla picu dawali go aby było taniej] płaciłem 60,01zł). Dziś dostałem telefon (nr 58 763 34 04 dla informacji). Ten sam pakiet obecnie ma kosztować 75zł a jeżeli chcę przyśpieszyć internet do 300mb/s to koszt 78zł. Ale przestudiowałem z czego korzystam więc będę renegocjował pakiety (Max Box jest bez sensu dla mnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoos Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 8 godzin temu, PawelTSW napisał(a): Jeśli nigdy nie aktywowałeś to jej nie miałeś Może niezbyt precyzyjnie napisałem. Aktywowałem usługę wtedy w BOK i płaciłem te 5 zł. Nie wiem czemu wyskoczyło im że nigdy nie miałem jej aktywnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 7 godzin temu, dawidoos napisał(a): Aktywowałem usługę wtedy w BOK i płaciłem te 5 zł. Czyli jednak miałeś, dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 W eBok można sprawdzić czy się ma to aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Od listopada przedłużyłem umowę i na fakturze za listopad pojawiła się wynegocjowana wcześniej kwota. Natomiast za grudzień kwota do zapłaty jest o ok. 10zł wyższa. Dzisiaj pojawiła się faktura do pobrania i tam zaskoczenie. Są 2 dodatkowe pozycje(po jednej dla internetu i tv) o wartości 4,99zł każda z opisem "Opłata za przedłużenie świadczenia/zmianę usługi". Spotkaliście się z czymś takim? Edytowane 15 Grudnia 2022 przez strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Tak. Za przedłużenie umowy jest jednorazowa opłata 4,99.Masz dwie usługi więc razy 2. Uprzedzała mnie Konsultantka, że pojawi się taka opłata na pierwszej fakturze. Pierwsza faktura na koncie ale opłaty brak Pewnie dolicza jak Tobie na drugiej fakturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 To chyba niedawno wprowadzili tą opłatę? Przedłużyłem umowę we wrześniu i nic takiego nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Dwa late temu przedłużałem umowę Teściowej i już wtedy była opłata za przedłużenie. Na fakturze tak to wyglądało: Opłata za przedłużenie świadczenia/zmianę usługi 4,06 23% 4,99 Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 17 godzin temu, Pawel napisał(a): Tak. Za przedłużenie umowy jest jednorazowa opłata 4,99.Masz dwie usługi więc razy 2. Uprzedzała mnie Konsultantka, że pojawi się taka opłata na pierwszej fakturze. Pierwsza faktura na koncie ale opłaty brak Pewnie dolicza jak Tobie na drugiej fakturze. To bardzo ciekawe. Przedłużałem umowę jakieś 3 tygodnie temu i słowa na ten temat nie usłyszałem. Pierwsza nowa faktura jest jak trzeba. Jeśli dorzucą coś przy następnej to pójdzie reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Pamiętam ta opłatę jak wspomniałem z przedłużania umowy Teściowej. Wtedy też zaskoczyła mnie dodatkowa kwota i składałem reklamację. Oczywiście nie uznana. Teraz jak przedłużałem Konsultantka wyraźnie zaznaczyła, że pierwsza faktura będzie powiększona o 4,99. Mimo wszystko nie ma tej kwoty na pierwszej fakturze. Zobaczymy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.