Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj spotkałem się z dziwna sytuacja przy wypowiedzeniu. Umowe mam do 30.06 więc postanowiłem złożyć wypowiedzenie zaznaczając, że ma wejść w życie zgodnie z regulaminem czyli miesiąc przed końcem umowy....i nie chcieli mi przyjąć gdyż płaciłbym karę, kazali zadzwonić w maju. Nigdy wcześniej nie robili problemów a teraz trzech konsultantów odmówiło. 

Edytowane przez Wojtasekole
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałoby "wejść w życie miesiąc przed końcem" to płaciłbyś karę ;) Wypowiedzenie składa się w dowolnym momencie umowy (minimum miesiąc przed jej końcem), z zastrzeżeniem, że wypowiadasz umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania - być może dlatego straszyli Cię karami, bo źle się wyraziłeś ;) Trzeba było powiedzieć "wypowiadam umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania" (w Twoim przypadku 30 czerwca). Nikt Ci kary nie ma wówczas prawa naliczyć, bo przecież jesteś nią związany do ostatniego jej dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, marivsh napisał:

Trzeba było powiedzieć "wypowiadam umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania".

Dokładnie tak.

 

Ja przedłużyłem telefonicznie umowę na wszystkie usługi na dokładnie rok, ale i tak po miesiącu wskoczyły trzy różne terminy.

 

Dlatego zawsze piszę, że wypowiadam wszystkie usługi z dniem końca ich okresu promocyjnego i wtedy oni się głowią, co mają kiedy ewentualnie wyłączyć.

 

Kiedyś, dawno temu, chciałem nawet zrobić im psikus, aby przy podpisywaniu nowej umowy w biurze, od razu zostawić im pisemne wypowiedzenie na za rok, ale pani ze strachem w oczach, powiedziała, że je zgubią (sic!).

 

To taki sposób odwetu, za to co robią.

 

Ale chyba i tak już EU zakazała automatycznego przedłużania umowy po okresie promocji, tym bardziej z olbrzymi cenami regularnymi.

Edytowane przez aquarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie składałeś wypowiedzenia, to dzwoń natychmiast, bo za maj policzą Ci ceny niepromocyjne i dostaniesz 2x wyższą fakturę. A jeśli składałeś, to nie wiem czy czasem nie ma karencji na nowe umowy pod tym samym adresem, gdy rozwiązanie było z woli abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, dawidoos napisał:

Ciekawe, dzisiaj mam ostatni dzień obowiązywania umowy, ale ani jednego telefonu nie miałem o przedłużenie oferty. Myślę, czy dzwonić do nich, czy po prostu wziąć nową umowę po zakończeniu tej?

Wystarczy, że nie masz zgód marketingowych i nie zadzwonią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, andyp napisał:

Ciekawe kiedy będzie u nas  oferta 4K? Oby zdążyli na Euro 2020 gdy uruchomią TVP 4K.

 

Jeśli nadal będzie sygnał z muxów to wiadomo że dostęp będziemy mieli wystarczy tylko odbiornik z DVB-T2 i sygnał. Tylko jestem ciekawy ja mam LG z 2017 roku czy tam będzie jakiś upgrade do DVB-T2 chyba że to już tam było ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotreksuchy90 napisał:

Jeśli nadal będzie sygnał z muxów to wiadomo że dostęp będziemy mieli wystarczy tylko odbiornik z DVB-T2 i sygnał. Tylko jestem ciekawy ja mam LG z 2017 roku czy tam będzie jakiś upgrade do DVB-T2 chyba że to już tam było ...

To niestety tak nie działa. Jeśli pojawia się nowy mux, to oni muszą go dodać, bo z automatu go nie będzie tak jak z anteny naziemnej. Np. we Wrocławiu działa mux lokalny, ale w Multimedii go nie ma. Tak samo w wielu lokalizacjach mux4 pojawiał się z opóźnieniem, a z nadajników już działał wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w niektórych lokalizacjach nie ma żadnych kanałów z TV naziemnej...

piotreksuchy90

Sprawdź swój model 

https://www.displayspecifications.com/en/brand/a1025

Od 2017r. modele TV powinny posiadać kodek h265/hevc

 

Edytowane przez marciniozo
Poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak jak w mojej lokalizacji. Nie ma i nie było.

No ale jak ma być TVP 4K w naziemnej na mistrzostwa i to z HDR i dźwiękiem Dolby Atmos, to trzeba będzie kupić antenę i na balkonie zamontować.

Edytowane przez marciniozo
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnał DVB T mam w Multimedii od kilku lat.  Jest to o tyle fajne, że jest też sygnał HBBTV. I tak w muxie 8 mam np. TVP Kultura2 HD który jest tylko w telewizji hybrydowej i internecie.Będzie też TVP Historia2 .  Inny przykład to domowe przedszkole lub zdalne lekcje szkolne + wiele dodatkowych informacji. Szkoda że w kanałach kablowych nie ma tej funkcji (HbBTV).

Aby to oglądać , to telewizor musi mieć funkcję telewizji hybrydowej i być oczywiście przyłączony do internetu. W telewizorach Samsung trzeba dodatkowo wgrać i uaktywnić aplikację HBBTV ze sklepu APSS.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, marciniozo napisał:

A w niektórych lokalizacjach nie ma żadnych kanałów z TV naziemnej...

piotreksuchy90

Sprawdź swój model 

https://www.displayspecifications.com/en/brand/a1025

Od 2017r. modele TV powinny posiadać kodek h265/hevc

 

Ma dzięki wielkie. No to na ME trzeba kupić antenę jak nie dołączą muxa. Ja piszę z Łodzi ogólnie od lat te muxy były. Zmieniając temat fozumiem że te nasze moduły cam nie odbierają 4k jeśli Vectra puściła TVP 4K?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, marivsh napisał:

Jeśli nie składałeś wypowiedzenia, to dzwoń natychmiast, bo za maj policzą Ci ceny niepromocyjne i dostaniesz 2x wyższą fakturę. A jeśli składałeś, to nie wiem czy czasem nie ma karencji na nowe umowy pod tym samym adresem, gdy rozwiązanie było z woli abonenta.

 

Zadzwoniłem na infolinie zapytać o karencję i nie mają żadnej na szczęście, dzięki za info :) Kolega @maxio miał rację:

 

4 godziny temu, maxio napisał:

Wystarczy, że nie masz zgód marketingowych i nie zadzwonią. 

sprawdziłem na umowie zawieranej w lokalu i wszystkie zgody są wyłączone.

 

Zadzwoniłem ja, obecnie płacę 97 zł, pani zaproponowała 108 zł bez pakietu HD za to samo :) Internet kończy mi się dzisiaj, telewizja 30.05. 
Jakieś rady, czy na tym etapie mogę jeszcze jakiś manewr wykonać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, dawidoos napisał:

 

Zadzwoniłem na infolinie zapytać o karencję i nie mają żadnej na szczęście, dzięki za info :) Kolega @maxio miał rację:

 

sprawdziłem na umowie zawieranej w lokalu i wszystkie zgody są wyłączone.

 

Zadzwoniłem ja, obecnie płacę 97 zł, pani zaproponowała 108 zł bez pakietu HD za to samo :) Internet kończy mi się dzisiaj, telewizja 30.05. 
Jakieś rady, czy na tym etapie mogę jeszcze jakiś manewr wykonać?

Złóż wypowiedzenie, wiadomo będą Cię straszyć i od razu po rozmowę dzwoń do DUK i negocjuj cenę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotreksuchy90 kiedyś pytałem technika czy moduł da radę obsłużyć 4K i potwierdził. Mam moduł w TV 4K i na liście Eleven 4K.  My klienci MM i tak będziemy mieli go zakodowanego nawet po wykupieniu pakietu Eleven więc trudno potwierdzić czy technicznie da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dajcie znać, czy jestem naiwny czy nie, bo przedłużyem umowę na internet na tej ich promocji "za dychę więcej". Mianowicie miałem internet GPON 300 Mb/s za 45 zł a teraz będę miał 600 Mb/s za 55 zł. Przepłaciłem?

Edytowane przez killerów dwóch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...