Zenek Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 (edytowane) 18 godzin temu, Wojtasekole napisał: Zrobiłem kiedyś listę w tym programie, ustawiłem i mam zgrana na pendrive. W chwili kiedy kablówka zmieni częstotliwość kanałów wystarczy wgrać ponownie listę z pendrive ? Czy co innego trzeba zrobić ? A jak pojawia się nowy kanał ? Powinniśmy domagać się podawania f przy listach kanałów dla poszczególnych regionów. Edytowane 21 Stycznia 2021 przez Zenek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 (edytowane) 16 hours ago, Wojtasekole said: Zrobiłem kiedyś listę w tym programie, ustawiłem i mam zgrana na pendrive. W chwili kiedy kablówka zmieni częstotliwość kanałów wystarczy wgrać ponownie listę z pendrive ? Czy co innego trzeba zrobić ? Nie ma ogólnej odpowiedzi na to pytanie - zależy jak producent telewizora to zaimplementował. W Samsungu przywróci ci poprzednie częstotliwości kanałów (przed ponownym skanowaniem) i ich listę więc przy takich zmianach po stronie operatora ta opcja jest nieprzydatna. Generalnie Samsungi są mega-nieprzyjazne takim zmianom. Konieczne jest ponowne skanowanie i ponowne układanie list od nowa. Backup na pendrive się przydaje na wypadek przypadkowej utraty listy kanałów (omyłkowe skanowanie ?). O ile pamiętam nie da się nawet użyć tego backupu gdyby utrata nastąpiła wskutek aktualizacji oprogramowania TV - listy zgrane w starszej wersji nie dają się odtworzyć w nowszej wersji. Edytowane 21 Stycznia 2021 przez klosz007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Jak masz notoryczne problemy z uprawnieniami to sprawdź jakie splittery masz po drodze. Być może jakieś archaiczne. Teraz wymieniają nawet na takie co mają zakres do 1218Mhz.A jaki powinien być prawidłowy splitter ,do zastosowania przy rozdzieleniu sygnału w MM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Marki Telmor lub Teleste działają bardzo dobrze. Trzeba też patrzeć by miały raczej wyższe częstotliwości początkowe. W przypadku rozdzielacza 5 - 1000 MHz będzie pobierał odbiornik częstotliwości, na których jest sygnał internetowy. W niektórych przypadkach może to zakłócać odbiór TV. Unikaj tanich rozdzielaczy opisanych jako rozdzielacz sygnału satelitarnego. Rozdzielacz winien być przeznaczony do sieci kablowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Może być taki ?https://allegro.pl/oferta/rozdzielacz-splitter-antenowy-na-2-tv-rozgaleznik-7857731715?utm_medium=app_share&utm_source=facebookBo w tej chwili mam taki https://allegro.pl/oferta/rozgaleznik-2-tv-antenowy-metalowy-spliter-trojnik-9268566777?utm_medium=app_share&utm_source=facebookI zastanawiam się ,czy to nie on jest powodem zakłóceń w obrazie tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Rozdzielacz jest dobrej jakości. Sprawdź same kable, wtyczkę po stronie telewizora. Odkręć wszystkie kable od tego rozdzielacza i przeczyść złącza na przykład alkoholem izopropylowym. Może złącza zasniedziały i są zakłócenia lub uszkodzony kabel lub wtyk do telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus29 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Godzinę temu, Grigorios Quedin napisał: Może być taki ?https://allegro.pl/oferta/rozdzielacz-splitter-antenowy-na-2-tv-rozgaleznik-7857731715?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Bo w tej chwili mam takihttps://allegro.pl/oferta/rozgaleznik-2-tv-antenowy-metalowy-spliter-trojnik-9268566777?utm_medium=app_share&utm_source=facebook I zastanawiam się ,czy to nie on jest powodem zakłóceń w obrazie tv. Witam. U mnie było podobnie i pomógł rozgałęźnik z izolatorem galwanicznym. Taki. https://skleptt.pl/produkt/gmf-352-data-rtv-rtv-2-2/ Nie wpuszcza zakłóceń z zewnątrz sieci. Dodatkowo zabezpiecza sprzęt przed przepięciami. Ten ma wyjście na modem (data) i na telewizor z wyciętym kanałem zwrotnym. Są też takie dwa wyjścia data na modem i dekoder i jedno rtv na telewizor. Kiedyś miałem zwykły rozgałęźnik. Troszkę kosztuje, ale myślę, że warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Mam taki rozgałęźnik bezpośrednio z gniazda tech ,od niego mam jeden przewód na internet i podpięty splitter na tv w dwóch pokojach.I mam problem z zakłóceniami.Był technik poprawił połączenie w skrzynce głównej ,ale to dalej nie to.Chociaż uciążliwość tych zakłóceń od tej wizyty jest diametralnie mniejsza ,to jednak dalej zdążają się.No i szukam przyczyny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Podłącz jeden TV bezpośrednio do gniazda z pominięciem rozgałęźnika. TV ma być wpięty w gniazdo, które masz na kablu, który wchodzi do lokalu - żadnych innych rozgałęźników. Jeżeli zakłóceń nie będzie to masz odpowiedź gdzie jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 U mnie nie ma w ogóle gniazda abonenckiego tylko jest zwrotnica marki Tratec. Gniazdo abonenckie kompresuje sygnał i zabiera jakieś 4 - 5 decybeli na mocy sygnału. Co do Twoich problemów to sprawdź czy internet również przerywa ? Czy zakłócenia dotyczą tylko jednego telewizora czy wszystkich ? Jeśli tylko 1 telewizor zakłóca to sprawdzaj kabel / wtyk w danym telewizorze. Z innej beczki, właśnie dzwoniła Pani z DUK. Z nienormalną dla mnie ofertą - firma próbuje mi sprzedać pakiet MaxBox, gdzie będzie trzeba płacić za bajki, których u mnie nikt nie ogląda. Pakiety sportowe i Eleven próbuje mi się sprzedać tylko na 7 miesięcy. Cena za wszystko miała być 95 zł / miesiąc, czyli o 14 zł. więcej niż do tej pory. W ofercie miałyby być programy, których nie oglądam, a te co bym chciał mieć miałyby być tylko na 7 miesięcy. To jest nieakceptowalne dla mnie. Współpraca z tą firmą układa się co rok to gorzej. Oczywiście na początku pani mnie pyta dlaczego złożyłem rezygnację... Niestety w tym przypadku innego rozwiązania nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Z netem nie ma problemów.Osiaga gwarantowane prędkości w umowie.Problem wystepuje tylko z tv na dwóch różnych odbiornikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Czy zakłócenia masz również jak podepniesz TV z pominięciem rozgałęźnika? Kabel wchodzi do mieszkania, dalej masz zapewne jakiś GMF lub gniazdo, podpinasz tak jeden TV i sprawdzasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Macie w ebok faktury za styczen normalnie podglad? Wystawiona mam 7.01 a nadal nie mam podglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Tak, jest fakturka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 U mnie również faktura dostępna, można pobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Jest dostępna i termin płatności 2 lutego prze opóźnienie w wystawieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Telewizor jakiej marki jest , Waszym zdaniem , najbardziej przyjazny jest do współpracy z modułem CAM od Multimedii ? Mam na myśli automatyczne aktualizacje listy programów i łatwe układanie kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Plazma Panasonic nie miała z tym problemów. Miałem ułożoną swoją listę. Wszelkie zmiany pojawiały się na liście głównej. Nowy kanał przerzucałem do swojej listy na odpowiadające mi miejsce. Szybko, łatwo i przyjemnie. Nie wiem czy w obecnych TV Panasonic też tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Batalia o aneks do umowy trwa w moim przypadku nadal. Pierwszy raz spotkałem się z przypadkiem gdzie DUK przedstawia oferty dużo droższe i gorsze od obecnych. W chwili obecnej mam to co w podpisie za 81 PLN. Jeśliby podpisać pakiet taki jaki mam i paczka Elevenów na 7 miesięcy (rzekomo za darmo) to cena rośnie do 91 zł. (10 więcej na miesiącu). Jeśli paczka kanałów tematycznych C+Prestige, SportHD, HD, Eleven na 7 miesięcy (rzekomo za darmo) + MaxBox to cena wynosi już 95 zł. Według Pani z DUK korzystniejsza oferta jest z MaxBoxem, ale to już jest cena +14 na miesiącu, więc słabo. Internet mam 150mbit i tu też przyspieszenia by nie było. Ogółem nie akceptowałem tego, miałem pytanie co właściwie bym chciał. Odparłem, że taką samą paczkę jak mam, Eleven zamiast na 7 miesięcy to na 12. Pani odparła, że w takim razie cena to 101 PLN... Dalej konwersacja poszła w kierunku takim, że uważam, iż paczki tematyczne nie ulegają zmianie a do głównego pakietu dostałem kanały BBC i jeden NatGeo więc dopłacam im 5 - 6 PLN za te kilka kanałów, a reszta bez zmian. Pani stwierdziła, że w takim razie najtańszy pakiet dla mnie to ten po 91 z Superboxem + paczki tematyczne i Eleven na 7 miesięcy. Ostatecznie na nic się nie zgodziłem stwierdzając, że skoro więcej chcą za abonament muszą dać coś więcej niż mam do tej pory. Pani polecała by się deklarować bo będzie jeszcze drożej. Rozmowa zeszła na Polsaty za 2 grosze, będzie mógł Pan sobie wybrać 2 polsaty i cena + 2 grosze. Zapytałem się gdzie jest regulamin takiej oferty - Pani odparła, że nie ma... Podsumowując - dla mnie to się zrobiła taka firma "kogucik", Nie dają nic ponadto co mam de facto i żądają wyższego abonamentu, pakietem Eleven na 7 miesięcy chcą zamieszanie wprowadzić, bo wtedy nie wszystkie paczki będą się kończyły w jednym terminie, więc w umowie będzie bałagan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Panie, to jeszcze nic. Od 1 stycznia mam aneksowaną umowę, której ani nie podpisałem (papierów nie otrzymałem), ani de facto nie potwierdziłem (nie wysłałem SMS-a o treści "tak"). Do dziś technik się nie zjawił by wymienić sprzęt, a moje telefony do BOK to tylko zwalanie odpowiedzialności i - co najciekawsze - nie rejestrowanie ich przez MM. W tym tygodniu trzy razy się kontaktowałem z konsultantem telefonicznie, oni do mnie dzwonili dwa razy i tylko jedna z tych rozmów była zarejestrowana - inne się wg nich nie odbyły. Technik umówiony na dany przedział czasowy ani się nie pojawił, ani nawet kontaktu w tej sprawie z żadnej z ich stron nie było. Szkoda słów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 No to się porobiło. Ciekawe kiedy to się wszystko unormuje. Niech już może Vectra faktycznie przejmie konkretne MM i niech zrobią porządek. O jakości to już nawet nie ma co wspominać, zmniejszyli bitrate i jest kiepsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 12 godzin temu, thommy18 napisał: Batalia o aneks do umowy trwa w moim przypadku nadal. (...) Pani polecała by się deklarować bo będzie jeszcze drożej. Rozmowa zeszła na Polsaty za 2 grosze, będzie mógł Pan sobie wybrać 2 polsaty i cena + 2 grosze. Zapytałem się gdzie jest regulamin takiej oferty - Pani odparła, że nie ma... Może chodzi o tzw. "porozumienie dżentelmeńskie" (ang. gentlemen`s agreement). Taki rodzaj umowy zawierają miedzy sobą dwie strony, które są wobec siebie honorowe i uczciwe. https://pl.wikipedia.org/wiki/Porozumienie_dżentelmeńskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grobel Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 5 godzin temu, marivsh napisał: Panie, to jeszcze nic. Od 1 stycznia mam aneksowaną umowę, której ani nie podpisałem (papierów nie otrzymałem), ani de facto nie potwierdziłem (nie wysłałem SMS-a o treści "tak") No widzisz. A ja z kolei potwierdziłem nową umowę, bo zaproponowali mi kilka złotych taniej. I nie dostałem aneksu, w systemie widzę nadal starą cenę i starą date trwania umowy. I dobrze, bo po przemyśleniu wcale nie chcę kontynuować tej umowy. Przez dwa tygodnie były problemy z netem, który przez większość czasu po prostu nie działał. Dostałem za ten czas fakturę korektę na....kilkadziesiąt groszy xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Chciałem w BOKu uzyskać listę programów MM wraz z częstotliwościami i zawartością wszystkich multipleksów. Powiedziano mi że nie udostępnia się takich informacji klientom. Ciekawe dlaczego ? To jakaś wiedza tajemna ? Zakazana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 @zerojedynkaX może dlatego że tym zajmuje się teraz Vectra, w końcu mamy teraz jej sygnał. Spróbuj w biurze Vectry może się uda jeśli masz blisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.