Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Treść maila od Ipli.

 

"Szanowni Państwo

Zwracamy uwagę, że dostęp do poszczególnych materiałów i kanałów  w serwisie może się różnić w zależności od urządzenia, na którym korzystają Państwo z IPLI.

Z przyczyn technicznych zmuszeni byliśmy do ograniczenia dostępu do treści z wybranych kanałów na urządzeniach smartTV. Jednocześnie pragniemy zachęcić do korzystania z kanałów na innych platformach, gdzie dostęp pozostaje bez zmian."

 

Wprawdzie pytałem o Filmy i Seriale na LG, to odpowiedź sugeruje., że brakujące kanały nie muszą wrócić na Smart TV.

Edytowane przez tomekjot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wiadomość od Ipla:

 

Witamy! Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie http://www.ipla.tv/pomoc/tabela-dostepnosci-pakietow materiały filmowe nie są dostępne obecnie na telewizorach LG.

 

Czyli filmy i seriale nie, sport w najlepszym wydaniu nie. CP nie idźcie tą drogą :(

Zamiast rozwijać ofertę, to zwijają się

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez tomekjot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku we wrześniu wszystko ładnie działało. Po którejś aktualizacji coś się zepsuło i kanały TV w Ipli działały z 15 sekund i się zawieszały. Miesiąc ponad im zajęła naprawa problemu. Po kilku dniach zniknęła zakładka TV, pisałem do Ipli, kazali czekać na aktualizację, ale do dzisiaj nic się nie zmieniło. Czytając Wasze komentarze wygląda na to, że to może się nie zmienić.

Edytowane przez Barti
Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeszcze ma ostatnio problemy z Iplą na dekoderach Cyfrowego Polsatu? Czwarty dzień z rzędu przy próbach odtworzenia jakiegokolwiek materiału kończy się na widoku kręcącego się w nieskończoność kółeczka buforowania. Takie usterki już zdarzały mi się kilkukrotnie, ale następnego dnia wszystko już wracało do normy. Obecnie wygląda mi to na jakąś poważniejszą sprawę.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie jakości video na Ipli. Otóż na urządzeniach przenośnych wszystko jest ok obraz jest bardzo płynny i w rozdzielczości hd (ma się wrażenie jakby było 50-60 fps), natomiast np. na telewizorze wyraźnie są gubione klatki (szczególnie jest to widoczne przy transmisjach z meczów piłki nożnej czy też tenisa) wydaje się że jest poniżej 15 fps. Czy to kwestia odświeżania i czy można to jakoś poprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 problemy:

1. Na telewizorze Samsung UE40J6200 nie można zmienić proporcji ekranu.

2. Po zalogowaniu za pomocą konta CP na UE40EH5300 mogę oglądać np. Polsat News, a na UE40J6200 nie. Wyskakuje prośba o wykupienie pakietu. O co chodzi?

Edytowane przez Mr. Music
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wykupieniu pakietu Rozrywka działał kanał Super Polsat, dziś już nie jest dostępny.

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...