PawelTSW Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 @ircios upewniałem się, czy na pewno ma czarny. Pozostaje wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Wymiana modułu i karty, czy jednego elementu składanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 (edytowane) Najlepiej to i to. Edytowane 22 Września 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 1 godzinę temu, Inspektor napisał: Wymiana modułu i karty, czy jednego elementu składanki. W punkcie sprawdzisz, co jest problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 W moim punkcie niestety nie sprawdzę, bo nawet telewizora nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 To weź nowy zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Dodam tylko, że wczoraj w ciągu dnia po przełączeniu na C+ 4K wyskakiwał ekran braku uprawnień i informacja, żeby przełączyć na TVP HD i poczekać na aktywację. Może były jakieś ogólnopolskie problemy z tym brakiem uprawnień? Dodam, że nie korzystam z modułu, tylko dekodera 4K Ultrabox (Technicolor). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Pamiętaj, że restart wtyczkowy czyni cuda. Najlepiej wyłączyć zasilacz, wyłączenie samego dekodera czasami nie wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobwoj Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) Panowie mam problem z najnowszym dekoderem 4K od Cyfry. Mianowicie dekoder podłączony jest HDMI z TV oraz przez złączę optyczne do zestawu Audio (nie bezpośrednio tylko przez konwerter optyk na chinch). Lubie słuchać radia nie włączając TV. Gdy po kliku godzinach odsłuchu włączę TV nie ma dźwięku na TV, jest tylko na wieży. Żeby przywrócić dźwięk na na TV muszę resetować dekoder poprzez odłączenie go od prądu. Przywracałem ustawienia fabryczne na dekoderze i TV i nic to nie dało. Edytowane 23 Września 2020 przez bobwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Sprawdzałeś czy problem występuje tez na innych wejściach HDMI telewizora ?Nie masz możliwości podpięcia dekodera po HDMI do amlitunera i dalej do telewizora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Ostatnio jakość sygnału na tvn24 spadła mi z 73 na 66% nie ma się jeszcze czym przejmować ale dziwne jest to że parametry wszystkich innych kanałów zostały takie jak były miał ktoś kiedyś taką sytuacje? ( nie było żadnej burzy itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 U mnie podobnie. Pogorszyły się parametry tego transpondera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 W dniu 22.09.2020 o 11:31, ircios napisał: W dniu 22.09.2020 o 08:43, Inspektor napisał: Wracając do tematu braku odbioru kanału Canal+ 4K ultra hd na czarnym module cam, po korespondencji z pomocą techniczną, i doradach typu reaktywacja karty, pozostawienie telewizora na kanale TVP 1, nic z tego nie wyszło i ostatnia dorada to aby udać się do punktu i wymienić sprzęt bo jest wadliwy. Dziwne wadliwy sprzęt a nie chodzi tylko jeden kanał 4K a pozostałe śmigają? W dniu 22.09.2020 o 11:19, PawelTSW napisał: Jaką masz kartę? Caymana? Moduł z ecp? Sorki @PawelTSW , ale zacznij w końcu czytać.. @Inspektor idź i wymień. Co Ci szkodzi. Okaże się ile racji mają konsule. Być może obecny moduł będziesz mógł sprawdzić w APS. Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 11 minut temu, mikoko napisał: U mnie podobnie. Pogorszyły się parametry tego transpondera Dzięki bo myślałem że to coś tylko u mnie na szczęście c+sport nadal ma 75% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 24 minuty temu, Inspektor napisał: Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie. Może napisz do kolegi @Mikizncplus żeby sprawdził czy na koncie abonenckim jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 @Inspektor kartę też wymieniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Tak, wymieniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 57 minut temu, _Artek_ napisał: Ostatnio jakość sygnału na tvn24 spadła mi z 73 na 66% nie ma się jeszcze czym przejmować ale dziwne jest to że parametry wszystkich innych kanałów zostały takie jak były miał ktoś kiedyś taką sytuacje? ( nie było żadnej burzy itp) Sprawdziłem z ciekawości u mnie i... Transponder 11508 V 27500 3/4 Sygnał: 13,8 dB SNR: 86% AGC: 91% BER: 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 to nie istotne ile masz teraz pytam czy spadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Mając punkt odniesienia odpowiem Ci jutro lub pojutrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 @_Artek_ weź pod uwagę, że słońce schodzi w dół w związku ze zmianą pory roku. W pewnym momencie bodajże w październiku po południu sygnału może nie być wcale, gdy słońce równo będzie ustawione za satelitą. Efekt występuje wiosną i jesienią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Też chciałem o tym napisać tylko chciałem znaleźć stronkę, która pozwala wyliczyć kiedy takie zakłócenia wystąpią. Można sprawdzić TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 37 minut temu, ircios napisał: @_Artek_ weź pod uwagę, że słońce schodzi w dół w związku ze zmianą pory roku. W pewnym momencie bodajże w październiku po południu sygnału może nie być wcale, gdy słońce równo będzie ustawione za satelitą. Efekt występuje wiosną i jesienią. no tak nie pomyślałem..... ale na jednym kanale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Najbardziej ten TP to odczuwa, bo jest słaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Nie zauwazylem zadnego spadku sygnalu z tego transpondera. U mnie wartosc od zawsze pokazuje 14dB na antenie o srednicy 90 cm. Teraz, kedar1 napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.