Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam tylko, że wczoraj w ciągu dnia po przełączeniu na C+ 4K wyskakiwał ekran braku uprawnień i informacja, żeby przełączyć na TVP HD i poczekać na aktywację. Może były jakieś ogólnopolskie problemy z tym brakiem uprawnień? Dodam, że nie korzystam z modułu, tylko dekodera 4K Ultrabox (Technicolor).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z najnowszym dekoderem 4K od Cyfry. Mianowicie dekoder podłączony jest HDMI z TV oraz przez złączę optyczne do zestawu Audio (nie bezpośrednio tylko przez konwerter optyk na chinch). Lubie słuchać radia nie włączając TV. Gdy po kliku godzinach odsłuchu włączę TV nie ma dźwięku na TV,  jest tylko na wieży. Żeby przywrócić dźwięk na na TV muszę resetować dekoder poprzez odłączenie go od prądu. Przywracałem  ustawienia fabryczne na dekoderze i TV i nic to nie dało. 

Edytowane przez bobwoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2020 o 11:31, ircios napisał:
W dniu 22.09.2020 o 08:43, Inspektor napisał:

Wracając do tematu braku odbioru kanału Canal+ 4K ultra hd na czarnym module cam, po korespondencji z pomocą techniczną, i doradach typu reaktywacja karty, pozostawienie telewizora na kanale TVP 1, nic z tego nie wyszło i ostatnia dorada to aby udać się do punktu i wymienić sprzęt bo jest wadliwy. Dziwne wadliwy sprzęt a nie chodzi tylko jeden kanał 4K a pozostałe śmigają?

 

W dniu 22.09.2020 o 11:19, PawelTSW napisał:

Jaką masz kartę? Caymana? 

Moduł z ecp? 

Sorki @PawelTSW , ale zacznij w końcu czytać..

@Inspektor idź i wymień.  Co Ci szkodzi. Okaże się ile racji mają konsule. Być może obecny moduł będziesz mógł sprawdzić w APS.

Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Inspektor napisał:

Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie.

Może napisz do kolegi @Mikizncplus żeby sprawdził czy na koncie abonenckim jest wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, _Artek_ napisał:

Ostatnio jakość sygnału na tvn24 spadła mi z 73 na 66% nie ma się jeszcze czym przejmować ale dziwne jest to że parametry wszystkich innych kanałów zostały takie jak były miał ktoś kiedyś taką sytuacje? ( nie było żadnej burzy itp)

 

Sprawdziłem z ciekawości u mnie i...

Transponder 11508 V 27500 3/4

Sygnał: 13,8 dB

SNR: 86%

AGC: 91%

BER: 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ weź pod uwagę, że słońce schodzi w dół w związku ze zmianą pory roku. W pewnym momencie bodajże w październiku po południu sygnału może nie być wcale, gdy słońce równo będzie ustawione za satelitą. Efekt występuje wiosną i jesienią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, ircios napisał:

@_Artek_ weź pod uwagę, że słońce schodzi w dół w związku ze zmianą pory roku. W pewnym momencie bodajże w październiku po południu sygnału może nie być wcale, gdy słońce równo będzie ustawione za satelitą. Efekt występuje wiosną i jesienią. 


no tak nie pomyślałem..... ale na jednym kanale :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...