roberttosat Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Jaki to moduł? Jeśli operatora i się uszkodził to istnieje możliwość zamówienia dla Ciebie pod wymianę takiego samego modułu w punkcie serwisowym nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regulus Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 18.03.2019 o 14:49, Villemo666H napisał: Właśnie czekam na pana z miernikiem, jak posprawdza wszystkiego to dam znać. Mam nadzieję, że to konwerter się lekko przesunął przez ostatnie anomalie pogodowe. No chyba, że to wina nc+... Tak w ogóle to zrobiłam test : włączyłam nagrywanie na canal + i przełączyłam na tvn. Nic się nie zacina... I bądź tu człowieku mądry... EDIT. Instalacja antenowa sprawdzona - jest ok. Trzeba się przejść z dekoderem do serwisu.... Cześć Mam ten sam problem z tym samym dekoderem może od miesiąca. Proszę o info czy udało Ci się i jak z tym uporać? Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez regulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebraheat Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam Od niedawna posiadam dekoder mediabox wcześniej miałem Pace. Jak narazie nie było problemu do momentu, kiedy chciałem posłuchać muzyki z dekodera na moim amplitunerze. Do tv mam podłączony kabel hdmi, do amplitunera mam kabel optyczny. I teraz po wyłączeniu tv i pozostawieniu włączonego dekodera + włączony amplituner, na wyświetlaczu dekodera pojawia się napis hdmi off i muzyka brak w głośnikach, mogę słuchać muzyki, jeżeli odłączę kabel hdmi od dekodera. Czy jest jakieś inne rozwiązanie, żeby nie odłączać kabla hdmi??? W bok-u nc+ powiedzieli że ten dekoder ma takie zabezpieczenie, że nie będę słuchał jeżeli tv będzie wyłączony. Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez zebraheat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Kiedyś podobnie miał turbobox.Poprawiono ten błąd w jednej z aktualizacji.Jeśli masz gniazdo HDMI w amplitunerze możesz do niego podłączyć dekoder.Wtedy nie powinno być problemu.Innym wyjściem jest zakup kabla iHDMI.Niestety to dodatkowe koszty. Zamiast wyjmowania kabla HDMI spróbuj wyłączyć telewizor wyłącznikiem.Jeśli telewizor posiada takowy, bo nie wszystkie mają takie wyłączniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariozdr Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 20 godzin temu, zebraheat napisał: Witam Od niedawna posiadam dekoder mediabox wcześniej miałem Pace. Jak narazie nie było problemu do momentu, kiedy chciałem posłuchać muzyki z dekodera na moim amplitunerze. Do tv mam podłączony kabel hdmi, do amplitunera mam kabel optyczny. I teraz po wyłączeniu tv i pozostawieniu włączonego dekodera + włączony amplituner, na wyświetlaczu dekodera pojawia się napis hdmi off i muzyka brak w głośnikach, mogę słuchać muzyki, jeżeli odłączę kabel hdmi od dekodera. Czy jest jakieś inne rozwiązanie, żeby nie odłączać kabla hdmi??? W bok-u nc+ powiedzieli że ten dekoder ma takie zabezpieczenie, że nie będę słuchał jeżeli tv będzie wyłączony. A w tym dekoderze w menu i opcjach sterowania HDMI nie ma ustawienia , żeby dekoder się nie wyłączał jeżeli wyłączysz telewizor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebraheat Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Przerobiłem całe menu i nie ma nic, a tak jak pisalem wyżej, dzwoniłem na infolinię i babka powiedziała że ten dekoder ma blokadę na hdmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariozdr Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) ja w swoim WiFipremium box w ustawieniach mam opcje w ustawieniach HD: sterowanie telewizorem i tu jest sugerowane w podpowiedzi żeby ustawiać ją na Nie jeżeli chce się słuchać muzyki przy wyłączonym tv Trochę się pobawilem. Zmiana tej funkcji w dekoderze nie powodowała wyłączania dekodera po wyłączeniu tv. W telewizorze też jest takie coś jak ustawienia sterowaniem przez hdmi i to było włączone. I teraz najśmieszniejsze. Zmieniłem tą funkcję w menu telewizora na wyłączone i odpaliłem z menu dekodera muzykę z media Playera. Po wyłączeniu tv pojawił się na wyświetlaczu napis hoff i muzyka przestała grać. Ustawiłem więc spowrotem tą funkcję w tv na włączona ale teraz już niezależnie od tego ustawienia po wyłączeniu tv muzyka przestaje grać I jeszcze jedno. Jak wyłącze tv z pilota do trybu standby dekoder od razu się nie wyłącza i muzyka gra dłużej niż przy wyłączeniu przyciskiem ale niestety po czasie również przestaje grać. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez mariozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 W dniu 26.04.2019 o 18:29, mariozdr napisał: Jak wyłącze tv z pilota do trybu standby dekoder od razu się nie wyłącza i muzyka gra dłużej niż przy wyłączeniu przyciskiem ale niestety po czasie również przestaje grać. Było o tym wiele razy na forum n-ki/nc+. Jak wyłączasz telewizor, to jego rejestry HDCP przestają pracować. W różnych telewizorach i przy różnych ustawieniach funkcji oszczędzania energii wyłączają się one po różnym czasie od zgaszenia telewizora. Od pojedynczych sekund do 2 - 3 minut. Gdy rejestry telewizora przestają się zgłaszać to dekoder uznaje, że do wyjścia HDMI ma podłączone urządzenie bez obsługi HDCP i blokuje wszystkie posiadane wyjścia (wizyjne: HDMI, YPbPr, SCART i dźwiękowe: AUDIO OUT, COAXIAL, OPTICAL) wyrzucając na wyświetlacz komunikaty typu "HDMI OFF", "problem HDCP", dekodery bez wyświetlacza (np. ITI-2850) zmieniają kolor świecenia się diody na przednim panelu. Rozwiązaniem jest wyjmowanie wtyczki kabla HDMI z dekodera lub telewizora albo użycie kabla iHDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 W dniu 15.04.2019 o 16:26, regulus napisał: Właśnie czekam na pana z miernikiem, jak posprawdza wszystkiego to dam znać. Mam nadzieję, że to konwerter się lekko przesunął przez ostatnie anomalie pogodowe. No chyba, że to wina nc+... Tak w ogóle to zrobiłam test : włączyłam nagrywanie na canal + i przełączyłam na tvn. Nic się nie zacina... I bądź tu człowieku mądry... EDIT. Instalacja antenowa sprawdzona - jest ok. Trzeba się przejść z dekoderem do serwisu.... Cześć Mam ten sam problem z tym samym dekoderem może od miesiąca. Proszę o info czy udało Ci się i jak z tym uporać? Wymieniłem wczoraj w punkcie kartę z cameleona na caymana w Pejsie. Chyba pomogło, w czasie nagrywania odtwarzałem inny zapis i nie było przerw. Wcześniej przy nagrywaniu, systematycznie , co kilka minut czarny ekran na 2-3 sekundy. (karta zgłasza brak sparowania przez jakiś czas, trzeba zstawić na tvn i się sparuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtuss87 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 W zeszłym tygodniu straciłem sygnał. Nie wiem co się stało, być może robotnicy na dachu przesunęli mi antenę. Kabel antenowy działa, przetestowałem na innej antenie, dekoder teoretycznie też, ale zauważyłem że zaczął się zawieszać, nie włącza się od razu. Próbowałem ustawić antenę miernikiem sygnału, mimo wskazywania właściwych ustawień poziom sygnału w ustawieniach dekodera zawsze był taki sam na zerowym poziomie. Wiem jak powinna być ustawiona antena i kilka godzin próbowałem ją dostroić, niestety żadnych jakichkolwiek zmian. Podłączyłem z ciekawości mój dekoder pod inną antenę i poziom sygnału po kilkunastu sekundach wskoczył na 4,5. Odłączyłem kabel i podłączyłem jeszcze raz i poziom sygnału już był na poziomie zerowym, mimo że absolutnie nic nie zmieniałem. Wobec czego zastanawiam się, czy to jednak nie jest wina ustawień anteny tylko błędnych odczytów przez mój dekoder, który przy właściwych ustawieniach dopiero po dłuższym czasie wskazał odpowiedni poziom sygnału ale już za drugim razem odkręcając i przykręcając sam kabel nie pokazuje nic. Wygląda na to, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo że antenę ustawiałem poprawnie a dekoder mimo to nie wskazywał poprawnych parametrów sygnału. Dodam że cały czas na bieżąco sprawdzałem poziom sygnału na kamerze. Mam w posiadaniu dwie karty cameleon. Wiem że ostatnio jest z tym dużo zamieszania i być może należy wymienić dekoder. Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Sprawdź dekoder u znajomego co ma sat. Jeśli objawy będą nadal, to wymiana. Albo w APS sprawdź. Odrazu wymienisz jak coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 (edytowane) 23 godziny temu, wojtuss87 napisał: W zeszłym tygodniu straciłem sygnał. Nie wiem co się stało, być może robotnicy na dachu przesunęli mi antenę. Kabel antenowy działa, przetestowałem na innej antenie, dekoder teoretycznie też, ale zauważyłem że zaczął się zawieszać, nie włącza się od razu. Próbowałem ustawić antenę miernikiem sygnału, mimo wskazywania właściwych ustawień poziom sygnału w ustawieniach dekodera zawsze był taki sam na zerowym poziomie. Wiem jak powinna być ustawiona antena i kilka godzin próbowałem ją dostroić, niestety żadnych jakichkolwiek zmian. Podłączyłem z ciekawości mój dekoder pod inną antenę i poziom sygnału po kilkunastu sekundach wskoczył na 4,5. Odłączyłem kabel i podłączyłem jeszcze raz i poziom sygnału już był na poziomie zerowym, mimo że absolutnie nic nie zmieniałem. Wobec czego zastanawiam się, czy to jednak nie jest wina ustawień anteny tylko błędnych odczytów przez mój dekoder, który przy właściwych ustawieniach dopiero po dłuższym czasie wskazał odpowiedni poziom sygnału ale już za drugim razem odkręcając i przykręcając sam kabel nie pokazuje nic. Wygląda na to, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo że antenę ustawiałem poprawnie a dekoder mimo to nie wskazywał poprawnych parametrów sygnału. Dodam że cały czas na bieżąco sprawdzałem poziom sygnału na kamerze. Mam w posiadaniu dwie karty cameleon. Wiem że ostatnio jest z tym dużo zamieszania i być może należy wymienić dekoder. Co sądzicie? Ustawiałeś miernikiem więc podaj proszę wartość sygnału dla np. 11508V to naświetli sytuację czy aby na pewno antena jest dobrze ustawiona. Tylko błagam nie w %. Edytowane 18 Maja 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Witam. Mam problem z odbiorem sygnału, mianowicie posiadam dekoder wifibox+ i problem polega na tym i wskaźnik poziom nie jest stabilny, mam tu na myśli iż wskazuje np 95% i nagle skacze do 0% i tak cały czas co powoduje zacięcie obrazu. Podkreślę iż wcześniej wszystko działało idealnie bez żadnych problemów. Dzieje się tak mniej więcej od tygodnia. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 A nie masz przed anteną jakiegoś wysokiego drzewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Nie. Przed antena pusta przestrzeń bez jakichkolwiek przeszkód. Parametry sygnału odkąd pamiętam zawsze były bardzo dobre, nie miałem wcześniej problemów z odbiorem tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 47 minut temu, 19lukasz89 napisał: Witam. Mam problem z odbiorem sygnału, mianowicie posiadam dekoder wifibox+ i problem polega na tym i wskaźnik poziom nie jest stabilny, mam tu na myśli iż wskazuje np 95% i nagle skacze do 0% i tak cały czas co powoduje zacięcie obrazu. Podkreślę iż wcześniej wszystko działało idealnie bez żadnych problemów. Dzieje się tak mniej więcej od tygodnia. Proszę o pomoc Jeśli w pobliżu stoi router z WiFi wyłącz router i sprawdź. Ten problem również może się pojawiać jak blisko dekodera jest odkładany telefon komórkowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Dzięki za podpowiedź. Wieczorem zweryfikuje bo fakt router znajduje się w pobliżu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Router postawiłeś w pobliżu kilka dni temu? Jeśli nie, i stoi tam cały czas to raczej nie router. Nigdy nie wiesz co sąsiad za ścianà podłączył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 (edytowane) Router zmieniłem dwa miesiące temu, a sąsiad najbliższy w mojej miejscowości to ok 100m od mojego domu Edytowane 20 Maja 2019 przez 19lukasz89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 I od 2 miesięcy masz problem z sygnałem. Nie napisałeś wcześniej jak mieszkasz, wiec sąsiad wye[beep]owany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Problem jest tak jak wcześniej pisałem mam od około tygodnia i nie wiem od czego tak jest i gdzie szukać problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Może w nadajniku GSM zmienili pasmo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Dziwne, teraz na wieczór jakby wszystko wróciło do normy. A co do GSM mogę prosić o objaśnienie zależności? Dodam że nadajniki BTS mam dość daleko od siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Sprawdź, czy kabel nie jest gdzieś uszkodzony oraz złącza F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Od dziś rana walczę bo już całkiem nie mam nic. Poziom i jakość po 0% , wymieniłem końcówki f na nowe, zarobione prawidłowo do tego kupiłem nową czaszę 80cm. Został stary konwerter quad ( roczny ) i przewód. Przewód znajduje się pod elewacją w peszlu. Mógł się uszkodzić ?jeżeli tak to jak mogę to sprawdzić " domowym sposobem" czy przewodzi sygnał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.