Jump to content

Jacek3

Users
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Jacek3

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona
  1. Jaką aplikację na smartfona masz na myśli? Ja korzystam z aplikacji Pilot enka, ale ona obsługuje tylko dekodery turboBOX+, mediaBOX+, wifi Premiumbox+. Jest jeszcze druga nc+ GO pilot, ale o ile się nie mylę ona też nie obsługuje Ultraboxa.
  2. Polemizowałbym czy za darmo byłoby warto. Moim zdaniem wifi premiumbox ma wiele wad w stosunku do turbo. Główna to fatalny pilot ze znacznie mniejszą ilością przycisków niż na pilocie od turbo. Poza tym brak wyjścia YPbPr, brak wyjścia optycznego, bardzo okrojony wyświetlacz.
  3. Nigdy nie zdarzyło Ci się, że musiałaś wyjść na czas gdy leciała jakaś ciekawa audycja, którą miałabyś ochotę oglądnąć? Jak dla mnie dyski w dekoderach powinny mieć po 2TB. Może wtedy nie musiałbym kasować audycji, których jeszcze nie oglądnąłem, aby zrobić miejsce dla nowych, które potrzebuję nagrać.
  4. O.K. czyli zamiast ok. 1,8 mld z nc+ mają 1,8 x 0,32 = ok. 0,576 mld. Do tego dochodzi 1,42 mld z reklamy, 0,2 ze sponsoringu, 0,23 za licencje od kablówek. Razem to ponad 2,4 mld. Sporo więcej niż 1,97 mld. Rozumiem, że można wirtualnie liczyć zyski, ale żeby wielkość przychodów tak się rozjeżdżała?
  5. Jak to możliwe, że przychody całej grupy kapitałowej TVN wyniosły 1,97 mld zł za 2018 (jak piszą w zalinkowanym powyżej artykule), skoro same przychody od abonentów nc+ jakie wpłynęły do ITI Neovision w 2018, to ok. 1,8 (3,09 x 12/21) mld zł, a wpływy z reklamy to 1,42 mld? Mógłby to ktoś z was wyjaśnić?
  6. SDD w takim zastosowaniu może się nie sprawdzić. Szczególnie może być problem z dyskami SSD o niewielkich pojemnościach. Chodzi o to, że dyski SSD mają ograniczoną ilość możliwych zapisów, a sam zapis danych do bufora timeshiftingu to do ok. 240 GB na dobę. Do tego dochodzi zapis VoD i rejestrowanych audycji.
  7. Obawiam się, że to nie kwestia odblokowania, ale napisania softu obsługującego diseqc dla unicable. ADB chce za to zapewne dodatkowej kasy, a ITI rozważa czy przez brak tej obsługi traci jakichś klientów, czy nie. Gdyby CP zaoferował swoim klientom dekoder 4k z tą funkcją lub gdyby właściciele ultraboxów gremialnie narzekali na brak tej funkcji, to nie mieliby wyjścia, musieliby zamówić ją w ADB. Póki co czekają.
  8. Cały czas, to znaczy od kiedy? Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi - do czasu gdy w piątek nie przysłali mi newslettera z informacją o tej opcji. Niedostępne, to znaczy, że nie jest odbierane, czy też, że w ICA w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT nic o HBO nie ma?
  9. W serwisie https://moje.ncplus.pl uruchomili opcję samodzielnego odnawiania uprawnień. W menu SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / MÓJ SPRZĘT / AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ. Tak więc sam możesz wymusić aktualizację uprawnień, nie musisz dzwonić do BOK. Z tym, że wcześniej zaglądnij do SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT, czy masz już zatwierdzone to HBO.
  10. Oczywiście, że uznają. Tyle tylko, że jeszcze kilka dni Cię przetrzymają. Muszą mieć pewność, że nie wysłałeś im odstąpienia od umowy zanim włączą Ci HBO...
  11. W przypadku nc+ chodzi głównie o umowy zawierane przez stronę internetową, podpisywane przy dostawie dekodera w obecności kuriera.
  12. Masz Nowy Comfort+ z Canal+, czyli tę ofertę: https://sklep.ncplus.pl/oferta/comfortplus-premium-12m?dllist=zco Przy opcji HBO na stronie, z której składa się zamówienie, jest taki dopisek: 3 X HBO i HBO GO (usługa jest aktywowana w ciągu 14 dni od podpisania umowy) - dobierz na warunkach opisanych w kolejnym kroku Skoro 25.04 podpisałeś umowę, to najwcześniej powinni Ci włączyć HBO w czwartek w ubiegłym tygodniu. Być może mają to jednak tak zorganizowane, że 14 dni jest odliczane od momentu gdy w systemie pojawia się, że podpisałeś umowę, a to następuje najwcześniej gdy papiery od kuriera docierają do ich siedziby. Tak czy siak, dziś już powinni Ci to włączyć. Jeśli nadal nie działa - dzwoń do nich raz jeszcze. Teraz już powinni mieć w systemie, że masz tę opcję i wyślą Ci aktywację od ręki. == Przyglądnąłem się aktualnym ofertom nc+ i ze zdziwieniem zauważyłem, że wszędzie, gdzie ktoś wybiera pakiety HBO nie włączają się one od razu, tylko po 14 dniach. Obawiam się, że jest to reakcja nc+ na odstąpienia od umowy. Zapewne coraz więcej było takich, którzy zamawiali dekodery tylko po to, by oglądnąć wszystkie odcinki "Gry o tron" po czym rozwiązywali umowę wysyłając im odstąpienie od umowy. Jeśli o to chodzi, to by nc+ faktycznie wyeliminowało takie przypadki nie może włączać HBO wcześniej niż po ok. 20 - 25 dniach od dostarczenia klientowi dekodera. Gdybyś wysłał im listem poleconym ekonomicznym odstąpienie od umowy w 14 dniu od otrzymania dekodera (czyli w ubiegły czwartek), to i tak by o tym jeszcze nie wiedzieli (poczta takie listy dostarcza w ok. 5 - 7 dni). Tak więc mógłbyś oglądnąć wszystkie odcinki aktualnego sezonu przed oddaniem im dekodera - na oddanie którego miałbyś 14 dni od zarejestrowania Twojego wypowiedzenia w ich systemie. Jeśli faktycznie chodzi o odstąpienia od umowy, to przy zawieraniu umów w punktach nc+ pakiety HBO nie miałyby tego 14-dniowego okresu karencji. Czy tak jest? Może ktoś sprawdzić i dać znać?
  13. A z dokumentów, które ci przysłali wynika, że HBO powinno być włączone? Podpisywałeś umowę w punkcie czy u siebie?
  14. Skoro to samo nagranie następnym razem się odtwarza, to problemem nie są błędy na dysku. W jaki sposób masz usytuowany ten dysk? Nie jest na tyle przysłonięty lub dogrzewany z zewnątrz, że się przegrzewa? Niektóre dyski przy zbyt wysokiej temperaturze mogą wchodzić w tryb rekalibracji, co może objawiać się kilkudzisięciosekundowym brakiem dostępu do danych. Jeśli to nie problem z temperaturą dysku to może problemem jest zasilanie? Uszkodzony lub zbyt przysłonięty, przez co przegrzewający się zasilacz lub zły kontakt w gnieździe dekodera, do którego podłącza się dysk?
  15. Chodzi o to, że zmiana (załączenie nowego kanału lub wyłączenie kanału) wymaga od użytkownika określonego ustawienia dekodera. Dekoder w czasie wysyłania zmiany uprawnień musi mieć przynajmniej jeden z tunerów nastawiony na odbiór z dekodera podstawowego. W przypadku instalacji dwuantenowej jest prosto, bo jeśli nic nie nagrywasz, tuner podpięty do drugiej anteny samoczynnie przełącza się na ten transponder. Jeśli nie spełnisz tego warunku w czasie wysyłania uprawnień, to one nie dotrą. W kolejnych dniach nikt ich ponawiać nie będzie. Trzeba zadzwonić do BOK by ponowili wysłanie uprawnień. Z reguły lecą one już w kilka mint od telefonu.
×
×
  • Create New...