k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Przecież przed zakupem usługi masz możliwość zapoznania się z jakimi urządzeniami usługa działa. Więc możesz podjąć decyzję czy odpowiada Ci tylko 540 czy jednak nie kupujesz wcale, bo nie masz warunków do odbioru usługi ze względu na brak odpowiedniego sprzętu. W czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Jak masz urządzenie, które spełnia warunki by uzyskać wyższą jakość to pisz reklamację. A jeżeli takiego nie masz, to sobie kup odpowiednie skoro wykupiłeś subskrypcję. Jakościowo Viaplay nie jest lepsze niż Canal+ i już nigdy będzie, bo dogorywa. To dla smartfona i też miałem 540pJak mam przez Play wykupioną usługę, to gdzie napisać reklamację? Jaki jest adres email? Przecież przed zakupem usługi masz możliwość zapoznania się z jakimi urządzeniami usługa działa. Więc możesz podjąć decyzję czy odpowiada Ci tylko 540 czy jednak nie kupujesz wcale, bo nie masz warunków do odbioru usługi ze względu na brak odpowiedniego sprzętu. W czym problem?Nie można podjąć decyzji, bo wykaz delikatnie mówiąc mija się z rzeczywistością. Mam sprzęt z Android TV bez żadnego Widevine i działa tam w Full HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 18 minut temu, kisiel95 napisał(a): Jak mam przez Play wykupioną usługę, to gdzie napisać reklamację? Jaki jest adres email? Nie czytałam Twojej umowy, ale zdaje się, że Viaplay też masz przez Play i reklamacje do Play pisałeś, nawet rekompensaty Tobie dawali za szwankujące Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Mam napisać do PLAY, jak to było z Viaplay?Ktoś powie, jak napisać reklamację, wyszedłem z wprawy przez mgłę covidową. Nie czytałam Twojej umowy, ale zdaje się, że Viaplay też masz przez Play i reklamacje do Play pisałeś, nawet rekompensaty Tobie dawali za szwankujące Viaplay.Mam to jako usługę usprawniającą korzystanie z CANAL+.Ok, miła Pani z CANAL+ zrobiła zgłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Splawik Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Full HD to 1920x1080 pikseli, z tego co widzę masz telefon, który ma ekran o rozdzielczości 1600x720. Jak chcesz na nim uzyskać 1080p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia To niech będzie to 720p Pomyliło mi się z tabletem, ale tam wiem jaki jest problem (L3) i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia U mnie to, co ma działać w 1080p działa na moim proletariacko-chińskim smartfonie Infinix Note 30. Maksymalną jakość, w jakiej mogę oglądać filmy i seriale, czy niektóre kanały TV to 1080p 6 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia @Crossiktóre kanały TV masz w 1080p w przeglądarce? bo ten John Wick 4 jest z biblioteki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius010 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 10 godzin temu, kisiel95 napisał(a): Premier League praktycznie nie było w 4K w ramach hitu (tylko zimą, bo miejsce zajmowała Ekstraklapa) Poza tym w tym dziale nie dyskutujemy o Viaplay tylko o bolączkach CANAL+ Były prawie cały czas, chyba że kolidowało z Ekstraklasą. 1-2 mecze, jak nie było kolizji to 2, jak były to 1, a czasem retransmisja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia @Gizior89 Na przykład TVP 1 jest w 1080p: jak i TVP 2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia No, muszę pochwalić, zrobili żeby było w 720p.Jest teraz dobrze. Były prawie cały czas, chyba że kolidowało z Ekstraklasą. 1-2 mecze, jak nie było kolizji to 2, jak były to 1, a czasem retransmisja. Właśnie hit Premier League kolidował z hitem Ekstraklasy Radość przedwczesna, ponieważ nie na sportowych.Według CANAL+ wszyscy kibicują UEFAlonie? Straciłem szacunek do tego klubu, jak oszukano kiedyś Chelsea. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia @Crossi no rzeczywiście te kanały mają 1080p - nawet w apce na fonie, ale chyba na tym koniec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia (edytowane) Z tego co mi wiadomo to TVP1 i TVP2 idą bezpośrednio z serwerów tvp a nie C+, stąd brak ograniczeń na tych kanałach. C+ pewnie mógł by je ogaraniczać ale być może w umowie z tvp nie mają zapisów o ograniczeniach stąd tego nie egzekwują. Edytowane 5 Kwietnia przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia Na zrzutach @Crossi widać z jakiego CDN to idzie. TVP 1 i TVP 2 od dawna jest w 1080p i nawet na maszynach z Linuksem są w tej jakości. Problem w pozostałych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia CANAL+ obcina jakość na samym sporcie, mimo posiadania Widevine Level 1 na smartfonie. Parodia. Jak ktoś poleci konkretny sprzęt, aby działał CANAL+ Online, to może napisać.Tutaj w 720p co innego.Jakość zdjęć taka, bo nie mam premium na Tapatalk.Co do zbitego ekranu, dotyk działa, najbardziej i tak interesuje mnie zrzucanie, jak nie ma mnie w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia @kisiel95kisiel95 o jaki sprzęt Ci chodzi? Bo jak widać we wcześniejszych postach różnie to bywa na smartfonach, tabletach, laptopach, PC i przystawkach. 4k na pewno działa na wielu TV, np. na samsungach od tizena 4.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) Warto zwrócić uwagę, że Canal+ Online sprzedaje tylko pakiety, które różnią się treścią (pakiet pełny ze sportem lub tylko z serialami i filmami). Nie ma pakietów, w których płacisz więcej za 4K (jak np. Netflix, a za chwilę Max) a mniej za samo HD. Więc mniej emocji, jeśli chodzi o reklamacje Obecnie Canal+ Online są tak skonstruowane, że płacisz za treść. A jakoś tej treści zależy już od klienta, czyli z urządzenia na jakim korzysta z jakimi urządzeniami serwis współpracuje (można się zapoznać przed zakupem). U mnie na Samsung Smart TV (Tizen) Canal+ Online działa całkiem OK, także treści 4K. Nie narzekam Edytowane 6 Kwietnia przez muza_tv 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Nie rozumiecie, że na moim sprzęcie według tego, co jest napisane na stronie (smartfon ma Widevine Level 1) powinno działać w takiej rozdzielczości, jaką obsługuje smartfon 720p. Czyli CANAL+ łamie to, co ustala.Motorola Moto E7 Power Warto zwrócić uwagę, że Canal+ Online sprzedaje tylko pakiety, które różnią się treścią (pakiet pełny ze sportem lub tylko z serialami i filmami). Nie ma pakietów, w których płacisz więcej za 4K (jak np. Netflix, a za chwilę Max) a mniej za samo HD. Więc mniej emocji, jeśli chodzi o reklamacje Obecnie Canal+ Online są tak skonstruowane, że płacisz za treść. A jakoś tej treści zależy już od klienta, czyli z urządzenia na jakim korzysta z jakimi urządzeniami serwis współpracuje (można się zapoznać przed zakupem). U mnie na Samsung Smart TV (Tizen) Canal+ Online działa całkiem OK, także treści 4K. Nie narzekam Nie zależy od klienta, wykaz delikatnie mówiąc w większości przypadków mija się z prawdą. @kisiel95kisiel95 o jaki sprzęt Ci chodzi? Bo jak widać we wcześniejszych postach różnie to bywa na smartfonach, tabletach, laptopach, PC i przystawkach. 4k na pewno działa na wielu TV, np. na samsungach od tizena 4.0. Potrzebuję jechać w jedno miejsce i czasem sobie zrzucać będąc większość czasu w domu, jaki polecacie sprzęt na to? Jak widzicie, mam już zbitą szybkę to i tak pora na zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia @kisiel95wg forumowiczów 1080p na pewno jest na samsungach A13, A35 i A55 Poza tym zawsze można zrobić myk przez przeglądarkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Nie po to mam aplikację, żeby robić myk przez przeglądarkę bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) @kisiel95 zrezygnuj, nie będziesz miał dramatów, mniej stresów Edytowane 6 Kwietnia przez muza_tv 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Samsung A53. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peja88 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia A laptopa jakiego ktoś poleci żeby oglądać Canal plus online w 1080 p? Na Apple mnie nie stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 3 godziny temu, muza_tv napisał(a): Warto zwrócić uwagę, że Canal+ Online sprzedaje tylko pakiety, które różnią się treścią (pakiet pełny ze sportem lub tylko z serialami i filmami). Nie ma pakietów, w których płacisz więcej za 4K (jak np. Netflix, a za chwilę Max) a mniej za samo HD. Więc mniej emocji, jeśli chodzi o reklamacje Obecnie Canal+ Online są tak skonstruowane, że płacisz za treść. A jakoś tej treści zależy już od klienta, czyli z urządzenia na jakim korzysta z jakimi urządzeniami serwis współpracuje (można się zapoznać przed zakupem). U mnie na Samsung Smart TV (Tizen) Canal+ Online działa całkiem OK, także treści 4K. Nie narzekam Ale bełkot. Jak widać w tym wątku, jakość nie zależy od urządzenia, tylko od widzimisię Canal+, które losowo obcina jakość na urządzeniach, które WSPIERAJĄ pełną jakość. Co innego, gdyby ktoś narzekał, że ma 540p na Windowsie XP na Internecie Explorerze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Problem w tym, że osoby, które mają przyciętą jakość, nie zgłaszają reklamacji tylko smedzą na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.