igal Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Dziś wymieniłem w punkcie dekoder multiroom WiFibox na WiFi Premium, bez zmian warunków dotyczących opłat za sprzęt. Nie płacę za wynajem głównego dekodera 4K Ultrabox jak i dysku do niego, drugi dekoder jak i usługę multiroom też mam bez opłat. Promocja na bezpłatną wymianę została aktywowana po telefonicznym kontakcie agenta z infolinią. Opcja wymiany na 4K DualBox kosztowałaby 49 zł jednorazowo oraz 20 zł wiecej, do miesięcznego rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 Przy przedłużeniu będą chcieli wcisnąć drożej. Musisz negocjować. Wszystko masz w odpowiednim temacie dla stałych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1998 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2023 Mediabox+ jest w obowiązkowej wymianie, więc mu wymienią zależnie od oferty na Dualbox+. A multiroom Standard, jak brałeś na starych zasadach musisz zdać, a następnie wydają dekoder. Jak APS jest spoko to uda się załatwic bez nowej opłaty aktywacyjnej. I wtedy dostanie WiFi Premiumbox+ za 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Moze ktos mi podpowie, co zrobic. Zrobilem przywracanie ustawien fabrycznych i znikly mi "kolorowe loga kanałów" wyświetlające się nad nazwą kanału. Podlaczylem się z siecią przez wifi i nic nie pobral. Może jakies rady , co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Też tak miałem, po jakimś czasie loga "załadowały się " ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 31 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 Macie EPG na tym dekoderze? U mnie nie ma na większości kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mss Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Witam, Wymieniłem dzisiaj dekoder wifibox+/SagecomDSIW74 na 4KDual Box+ w punkcie. Odbierają oba w ten sam sposób, choć mam tylko 1 telewizor 4K. Pozdrawiam noworocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkosol Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Dziś dzwoniłem na infolinię w sprawie wyłączenia nc+go na wifibox. Mam go w multiroom do Dualboxa. Konsul powiedział że mogę wymienić go na Wifi Premiumboxa, lub Dualboxa, bez opłat. Załatwił tylko z przełożonym jakiś kupon na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Czy można to badziewie wymienić na coś, co nie będzie się zacinało i działało z prędkością żółwia ? Co za [beep]. Mam multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia @terracan1929 DualBox+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia @andrzejgratis A ile musiałbym dopłacać do drugiego dualboxa ? Ten pierwszy kosztuje mnie 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkosol Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 15zł. bez dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) 2 godziny temu, arkosol napisał(a): 15zł Dodatkowo do płaconych przeze mnie 10 zł za multiroom ? Edytowane 26 Stycznia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkosol Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Jeśli wcześniej płaciłeś, to w tym zakresie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 31 minut temu, arkosol napisał(a): to w tym zakresie bez zmian. W tym zakresie tzn. w multiroomie bez zmian ? Czyli 10 zł multi + 15 dualbox ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia @terracan1929 Nie znam Twojej umowy… więc mogę sądzić, że tylko 15 zł będziesz płacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia ok, dziękuję. Poprzez strefę canal+ dostałem informację jak mam resetować dekoder.......... Oraz kolejną, że mam iść do punktu c+, albo zadzwonić na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Kolejna atrakcja w tym dekoderze. To już chyba 4 takie samo zgłoszenie od klienta w tym tygodniu, że ma komunikat niedostępny sygnał sat na wszystkich kanałach. Po przyjeździe okazuje się, że z anteną wszystko ok, wystarcza reset dekodera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Na infolinii otrzymałem informację, że od dnia 01.02.2024 aby wymienić dekoder trzeba złożyć reklamacje z powodu braku nc go. Dopiero po rozpatrzeniu można się udać do punktu po nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Złożyłem reklamację na brak nc+Go Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziś wymieniłem te dwa szroty na wifi premiumboxy bez dysków i bez opłat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJ26 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Czy w tym dekoderze można dodać sobie nowe transpondery na Hot Birdzie jak i na Astrze czy jest to jakoś zblokowane. Niby jest możliwość wpisania częstotliwości, ale dekoder nie znajduje nowychj kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Ten dekoder pobiera gotową listę kanałów przygotowaną przez operatora. To on dba by na liście pojawiały się kanały z "nowych" transponderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasel Opublikowano 11 Marca Udostępnij Opublikowano 11 Marca Mój egzemplarz zaczął się dziwnie zachowywać, mianowicie po wyłączeniu go wieczorem, następnego dnia uruchamiał się w trybie 576p mimo ustawienia 1080p/i w menu dekodera i nie reagował na zmiany ustawień rozdzielczości. Pomaga jedynie odpięcie go od prądu i ponowne włączenie, wtedy po koszmarnie długim uruchomieniu znów poprawnie wyświetla obraz w 1080p/i jakby nigdy nic. Można go wyłączać i włączać wielokrotnie i pozostaje w 1080p, jednak kiedy postoi przez jakiś czas, kilku, kilkunastu godzin - znów odpala się w 576p i nie działa nic poza odcięciem zasilania. Problem występuje niezależnie od wejścia HDMI, użytego kabla oraz telewizora, zatem wszystko wskazuje na dekoder. Zadzwoniłem na infolinię żeby ustalić wymianę i przy okazji wspomniałem o niedziałającej usłudze nc+ go TV, wtedy konsultant podpowiedział złożenie reklamacji z tego powodu i wtedy po jej rozpatrzeniu pojawi się możliwość bezpłatnej wymiany na inny sprzęt, obsługujący już canal+ online. Potwierdził, że przyjmuje zgłoszenie i przekazuje do działu reklamacji oraz że taka jest wewnętrzna dyspozycja, by za pomocą reklamacji z powodu wyłączenia usługi nc+ go umożliwiać klientom bezpłatną wymianę na nowszy sprzęt. Zgłoszenie przyjęte, mam czekać na maila od działu reklamacji i wtedy udać się do punktu w celu jego wymiany. Mail ma dotrzeć w około 7 dni, jednak formalnie mają 30 dni. Wychodzi więc na to, że wymiana tego dekodera na wifipremium lub dualbox to tylko formalność i wystarczy zgłosić reklamację na brak nc+ go i tyle. Dodam, że umowę na tym dekoderze mam już na czasie nieokreślonym i nie było konieczności przedłużenia jej żeby skorzystać z wymiany sprzętu na nowy. Zgłoszenie było w piątek i teraz czekam na odpowiedz na reklamację, która powinna być do końca tygodnia, ale zobaczymy ile to zajmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arras74 Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca W dniu 11.03.2024 o 10:08, arasel napisał(a): Mój egzemplarz zaczął się dziwnie zachowywać, mianowicie po wyłączeniu go wieczorem, następnego dnia uruchamiał się w trybie 576p mimo ustawienia 1080p/i w menu dekodera i nie reagował na zmiany ustawień rozdzielczości. Pomaga jedynie odpięcie go od prądu i ponowne włączenie, wtedy po koszmarnie długim uruchomieniu znów poprawnie wyświetla obraz w 1080p/i jakby nigdy nic. Można go wyłączać i włączać wielokrotnie i pozostaje w 1080p, jednak kiedy postoi przez jakiś czas, kilku, kilkunastu godzin - znów odpala się w 576p i nie działa nic poza odcięciem zasilania. Problem występuje niezależnie od wejścia HDMI, użytego kabla oraz telewizora, zatem wszystko wskazuje na dekoder. Zadzwoniłem na infolinię żeby ustalić wymianę i przy okazji wspomniałem o niedziałającej usłudze nc+ go TV, wtedy konsultant podpowiedział złożenie reklamacji z tego powodu i wtedy po jej rozpatrzeniu pojawi się możliwość bezpłatnej wymiany na inny sprzęt, obsługujący już canal+ online. Potwierdził, że przyjmuje zgłoszenie i przekazuje do działu reklamacji oraz że taka jest wewnętrzna dyspozycja, by za pomocą reklamacji z powodu wyłączenia usługi nc+ go umożliwiać klientom bezpłatną wymianę na nowszy sprzęt. Zgłoszenie przyjęte, mam czekać na maila od działu reklamacji i wtedy udać się do punktu w celu jego wymiany. Mail ma dotrzeć w około 7 dni, jednak formalnie mają 30 dni. Wychodzi więc na to, że wymiana tego dekodera na wifipremium lub dualbox to tylko formalność i wystarczy zgłosić reklamację na brak nc+ go i tyle. Dodam, że umowę na tym dekoderze mam już na czasie nieokreślonym i nie było konieczności przedłużenia jej żeby skorzystać z wymiany sprzętu na nowy. Zgłoszenie było w piątek i teraz czekam na odpowiedz na reklamację, która powinna być do końca tygodnia, ale zobaczymy ile to zajmie. Tak jak kolega wyzej napisal wyslij reklamacje lub zadzwon (ja tak zrobilem) i powiedz ze chcesz wymiany dek z powodu braku dostepu do nc+ po 2 dniach dostalem odp ze moge udac sie do salonu w celu wymiany dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca I na jaki dekoder Tobie wymienili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.