asterix Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Witam, Moj ojciec zablokowal sobie ICOK, wyskoczylo my bledne haslo probowal kilka razy i teraz ma ZABLOKOWANE KONTO. Co mozna z tym zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Witam. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Kiedy w ICOK będzie przywrócona możliwość modyfikacji pakietów dodatkowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Witam. Proszę skorzystać z innej przeglądarki oraz wejść w zakładkę Usługi -> Telewizja -> odpowiedni numer karty -> modyfikuj usługę -> włącznie/wyłączenie odpowiedniego pakietu. Proszę zweryfikować, czekam na wiadomość zwrotną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 (edytowane) Podczas logowania do ICOKa trzeba potwierdzić ze nie jest się robotem. Potwierdź, że nie jesteś robotem. Rozwiąż proste zadanie matematyczne. Edytowane 5 Lipca 2021 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Czy wiadomo chociaż, kiedy ta usterka będzie naprawiona? Od lat mam abonament w CP i mówiąc szczerze, takiego... obrotu spraw nigdy się nie spodziewałem. W dodatku abonenci nie zostali poinformowani, np poprzez sms, że dostęp do ICOKU wymaga nowego hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 13 godzin temu, Marko 345 napisał: Podczas logowania do ICOKa trzeba potwierdzić ze nie jest się robotem. Potwierdź, że nie jesteś robotem. Rozwiąż proste zadanie matematyczne. Trzeba być eugeniuszem z matematyki. Albo mieć komputer pod ręką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 @Solderowy123 Witam. Opisana sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających dla kont Klientów w Cyfrowym Polsacie. W tym przypadku wystarczy zresetować hasło za pomocą opcji "Nie pamiętam hasła". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Rozwiąż proste zadanie matematyczne czasami są takie proste że trzeba kalkulatora użyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 Jak prawidłowo jest po polsku: 3x3 to jest sześć czy będzie sześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Znowu musiałem resetować hasło. To już tak zostanie że co jakiś czas będzie trzeba zmieniać hasło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 W dniu 10.07.2021 o 10:49, OlafS napisał: Jak prawidłowo jest po polsku: 3x3 to jest sześć czy będzie sześć 3x3 w wyniku mnożenia wychodzi 9. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 41 minut temu, G2000 napisał: Znowu musiałem resetować hasło. To już tak zostanie że co jakiś czas będzie trzeba zmieniać hasło? Wynika to z mechanizmów zabezpieczających konta Klientów. Po prawidłowej zmianie będzie możliwość logowania. Nie jest to sytuacja, że za każdym razem system będzie wymuszał zmianę hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Poprzednio musiałem odzyskiwać hasło w okolicach 20 czerwca. Przez ten czas działało nowe. Dzisiaj włączam CP GO i dostałem komunikat o błędnym haśle. I znowu musiałem odzyskiwać hasło i zmieniać na nowe. Za miesiąc będzie powtórka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Może są jakieś próby włamu na Twoje konto. U mnie od czerwca działa bez resetu hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 To może niech CP wprowadzi możliwość logowania się za pomocą wymyślonego loginu zamiast maila/numeru karty. Bo jak mniemam ktoś próbuje się logować na mój mail/numer karty wielokrotnie podając błędne hasło i system odbiera to jako próbę włamania. Maila czy numer karty ktoś mógł w jakiś sposób zdobyć. Jak wymyślę login to raczej nikt poza CP nie będzie go znał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 3 godziny temu, tweed77 napisał: 3x3 w wyniku mnożenia wychodzi 9. Ale pytanie było: jest czy będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Salut Czy mając moduł Polsatu mogę się zarejestrować na ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Jak masz na nim aktywna umowę i znasz dane osobowe to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrok Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Witam... Nie mogę się zalogować na swoje konto w ICOK... Nie wiem czemu, wszystko było ok...Teraz wyskakuje błąd, login, hasło nie takie. Nie jestem w stanie zresetować hasła, bo stary meil na którym niby robiłem rejestrację nie używam.. Koło się zamyka, bo jak chcę utworzyć na nowo konto, nr karty jest używany... Czy jest jakiś problem z przejściem (zmianą nazwy) i trzeba coś zrobić w tym kierunku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Zadzwoń na infolinię Polsatu - w rozmowie z konsultantem poproś o całkowite usunięcie konta. Po tym będziesz mógł sobie utworzyć dostęp na nowe dane czyli e-mail i tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrok Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 23 minuty temu, tweed77 napisał: Zadzwoń na infolinię Polsatu - w rozmowie z konsultantem poproś o całkowite usunięcie konta. Po tym będziesz mógł sobie utworzyć dostęp na nowe dane czyli e-mail i tak dalej. Dzięki...tak też zrobię, jak na meila mi nie odpowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Nigdy nie bawiłem się w dodatkowe pakiety w PB. Jak w ICOK włączę pakiet Eleven to mogę go wyłączyć po miesiącu czy zostaje on już do końca umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Możesz wyłączyć pod koniec miesiąca rozliczeniowego czyli miesiąc rozliczeniowy masz np. 10.09.2021 - 10.10.2021 to: 1. Zlecasz aktywację pakietu dziś. 2. Zostanie włączony 10.09.2021 3. Zlecić wyłączenie pakietu musisz w ICOK do 8.10.2021 4. Pakiet wyłączy się automatycznie 10.10.2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Wkrótce zostanie udostępniona aplikacja mobilna iPolsat Box do zarządzania kontem w smartfonie tablecie , Apple Android HarmonyOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.