Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Marko 345 napisał:

Podczas logowania do ICOKa trzeba potwierdzić ze nie jest się robotem.

Potwierdź, że nie jesteś robotem. Rozwiąż proste zadanie matematyczne.

Trzeba być eugeniuszem 😁 z matematyki. Albo mieć komputer pod ręką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, G2000 napisał:

Znowu musiałem resetować hasło. To już tak zostanie że co jakiś czas będzie trzeba zmieniać hasło?

Wynika to z mechanizmów zabezpieczających konta Klientów. Po prawidłowej zmianie będzie możliwość logowania. Nie jest to sytuacja, że za każdym razem system będzie wymuszał zmianę hasła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może niech CP wprowadzi możliwość logowania się za pomocą wymyślonego loginu zamiast maila/numeru karty. Bo jak mniemam ktoś próbuje się logować na mój mail/numer karty wielokrotnie podając błędne hasło i system odbiera to jako próbę włamania. Maila czy numer karty ktoś mógł w jakiś sposób zdobyć. Jak wymyślę login to raczej nikt poza CP nie będzie go znał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam... Nie mogę się zalogować na swoje konto w ICOK... Nie wiem czemu, wszystko było ok...Teraz wyskakuje błąd, login, hasło nie takie. Nie jestem w stanie zresetować hasła, bo stary meil na którym niby robiłem rejestrację nie używam.. Koło się zamyka, bo jak chcę utworzyć na nowo konto, nr karty jest używany... Czy jest jakiś problem z przejściem (zmianą nazwy) i trzeba coś zrobić w tym kierunku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, tweed77 napisał:

Zadzwoń na infolinię Polsatu - w rozmowie z konsultantem poproś o całkowite usunięcie konta.

Po tym będziesz mógł sobie utworzyć dostęp na nowe dane czyli e-mail i tak dalej.

Dzięki...tak też zrobię, jak na meila mi nie odpowiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Możesz wyłączyć pod koniec miesiąca rozliczeniowego czyli miesiąc rozliczeniowy masz np. 10.09.2021 - 10.10.2021 to:

 

1. Zlecasz aktywację pakietu dziś.

2. Zostanie włączony 10.09.2021

3. Zlecić wyłączenie pakietu musisz w ICOK do 8.10.2021

4. Pakiet wyłączy się automatycznie 10.10.2021

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...