Skocz do zawartości

mrok

Użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mrok

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. Gdzie by to było w umowie w której części?..(który to paragraf) nie mogę odnaleźć..
  2. Tak moduł jest mój. Po ostatniej rozmowie z konsultantem, przed wygaśnięciem umowy, ten powiedział, że będę mógł opłacać prepaid po zakończeniu umowy. Gdy okazało się, że konto mam nie aktywne na icok, zadzwoniłem i inny konsultant poinformował mnie, że prepaidu nie ma dla mnie. Co telefon to inna informacja. Chyba, żeby próbować zarejestrować moduł i kartę na inny pesel...
  3. Tylko, że tej autoryzacji już nie przejdę...bo pesel już jest w systemie...
  4. Tak wejdę i pojawia się strona Konto polsat - Do której aplikacji chcesz przejść ... i chcę do iPolsat Box ...pojawia się wtedy Jednorazowa autoryzacja z podaniem numeru karty i pesela....
  5. Zakończył mi się umowa, i chcę opłacać prepaid.. Tylko już nie mogę się zalogować na konto icok (wyłączyli). Jest w ogóle możliwość, ponownego założenia konta z numerem karty już będącej u nich w systemie ? System prosi o jednorazową weryfikację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...