Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Kike96 napisał:

Witam.

Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ?

I jeśli tak, jak to zrobić ?

Przejrzyj  wstecz 20-30 podstron tego tematu. "Umowa z CP" i "Promocje dla stałych abonentów". Było w którymś z nich dokładnie opisane co i jak zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2019 o 18:33, Kike96 napisał:

Witam.

Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ?

I jeśli tak, jak to zrobić ?

Witaj. Pismo dotyczące rozwiązania Umowy należy wysłać najlepiej listem poleconym na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.  
ul. Łubinowa 4A      
03-878 Warszawa
Wypowiedzenie może zostać również złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. 
Dokument powinien zawierać takie dane jak:
- dane personalne właściciela.
- dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty).
- powód rozwiązania umowy.
- jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze).
- czytelny i własnoręczny podpis właściciela.
Po zarejestrowaniu wypowiedzenia Umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej warunkami. Dlaczego chcesz tego dokonać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Burito napisał:

Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ?

U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów:

 

1930262800_1564500458_thumb.jpg

 

W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD.

 

 

W tych kontraktach umowę masz terminową czy bezterminową ? U mnie po przekształceniu w bezterminową,występuje takie coś jak u Ciebie, reszta działa poprawnie.  Masz tych umów w CP :-D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Burito napisał:

Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ?

U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów:

 

1930262800_1564500458_thumb.jpg

 

W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD.

 

 

Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. 

Zgłoszenie zrobione, odpisali, że pracują nad tym.

 

12 godzin temu, maks27 napisał:

Też mam puste pole na Rodzinnym HD, umowa bezterminowa na co zwrócił uwagę @wuzel.

 

Nie jest to do końca prawda, bo ten mój kontrakt z widocznym pakietem Rodzinnym HD jest także z umową na czas nieoznaczony, zresztą te z Darmowym HD także.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, Tv Mobilną mam na czas nieokreślony i jest prawidłowo oznaczona w  ICOK. Zgłoszenia nie robiłem, póki co działa,  odnośnie  umowy tej umowy Rodzinny HD jedynie mi pokazuje   przewidywaną płatność na lipiec 2020 (nadpłata 50 zł.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2019 o 18:35, wuzel napisał:

W tych kontraktach umowę masz terminową czy bezterminową ? U mnie po przekształceniu w bezterminową,występuje takie coś jak u Ciebie, reszta działa poprawnie.  Masz tych umów w CP :-D.

 

Coś się dzieje w interesie, bo widzę, że przywrócili w zakładce Usługi jeden mój pakiet Rodzinny HD, pozostaje jeszcze jeden do dodania. Oczywiście po mojej interwencji.

Tak to teraz wygląda:

6855838300_1564731706_thumb.jpg

 

Zatem piszcie do Cyfrowego Polsatu jak macie takie błędy serwisie poprzez ICOK to wam je naprawią.

 

P.S: Odnośnie moich umów w CP i tak zredukowałem do 7, a w przeszłości miałem 11-12 :)

 

 

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...