MariuszW-ielki Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 A jak można dostać tą ofertę, bo w Toruniu wszystkie APSy twierdzą, że nie wiedzą nic o tej ofercie. Zostawiłem kontakt na stronie, oddzwonili i Pan mi grzecznie kazał kupić sobie na forum skoro wiem o tej ofercie z forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Nie jestem tutaj od szkolenia pracowników APS-ów, gdzie mają szukać informacji o ofertach, bo oni najlepiej powinni to wiedzieć. A jeśli nie znają ofert "Ostatnia Szansa" dla takich klientów jak Ty, to chyba centrala CP musi w końcu wyciągnąć smutne wnioski, bo ostatnia szansa utrzymania klienta w bazie nie działa. Przynajmniej w Toruniu. PS. Tak jak zaznaczyłem w rozpisce. Są to oferty tylko i wyłącznie dostępne w APS-ach i nie muszą one być znane konsultantom infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Może prowizja za te oferty jest tak słaba, że nie opłaca się im głowy zawracać. Nie bronię pracowników APS, wręcz przeciwnie bo ich niekompetencja jak tu czytamy jest ogromna. Za moich czasów były oferty, których też "nie było", bo za takie grosze też mi się nie chciało tracić czasu na wypisywanie umowy, szczególnie jak ktoś w kolejce czekał. To akurat wina CP, nie wiem jak teraz ale kiedyś ten system premii był chory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszW-ielki Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dzięki za pomoc. Po kilku ładnych latach z CP chyba zmienię dostawcę tv. No może dam szansę jeszcze jednemu ostatniemu punktowi, niekoniecznie w Toruniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dzięki za pomoc. Po kilku ładnych latach z CP chyba zmienię dostawcę tv. No może dam szansę jeszcze jednemu ostatniemu punktowi, niekoniecznie w Toruniu. Musisz być dzielny i wytrwały. W Bydgoszczy też wielu rzeczy nie wiedzą. A to, że jest oferta 24/7 oferując 36/7 a to, że można kupić w promocyjnej cenie zestaw satelitarny. Będąc na miejscu proś sprzedawcę o konsultację z ich linią dla sprzedawców. Tak uczyniłem i zadziałało, zresztą radziła mi tak infolinia dla klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Familijny HD+ HBO i HBO GO do tego pvr hd 7000 i multiroom. Czy jest taka oferta dla nowych abonentów? I ile by to kosztowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 A jest w rozpisce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozek Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Witam, pilnie potrzebuję regulamin promocji "Telewizja Satelitarna dla Nowych Klientów ST-D2D". Taką mam zapisaną w umowie, ale nie mogę znaleźć regulamiu. To oferta, w której umowa była na 24 miesiące z czego 6 miesięcy za 0 zł. Z ICOK przysłali mi zupełnie inne warunki z inną nazwą. Może ktoś z Was ma kopię? Pozdrawiam, PM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Jako nowy klient CP, lepiej brać ten full pakiet w promocji teraz czy czekać do stycznia? Czy może to nie ma znaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Im dłużej czekasz, tym krótszy gratis dostaniesz. W listopadzie było 8, w grudniu jest 7, a w styczniu będzie 6, zgodnie z zasadą tej promocji świątecznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Równie dobrze ta promocja świąteczna w styczniu może zniknąć. Bierz póki jest bo lepszej oferty pewnie długo nie będzie. Zwłaszcza, że jeszcze na początku roku umowy 24/6 to była oczywistość, a później zmieniało się tylko na gorsze aż się pojawiła ta konkretna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Bierz śmiało, złapałem tą ofertę 30 listopada więc w ostatnim dni gdy było 8 miesięcy, po początkowych problemach teraz jest ok. Nic lepszego zapewne jeszcze długo nie będzie, a im szybciej się zdecydujesz tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Czyli jak wezmę w grudniu to dopiero za sierpień będę płacił? Czy moze grudzień mi sie już wilczy jako pierwszy miesiąc bezpłatny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 W CP dzień podpisania umowy jest pierwszym dniem cyklu rozliczeniowego, czyli w ofercie świątecznej Premium Max pierwszy rachunek masz wymagany do zapłaty (zakładając, że dzisiaj podpiszesz umowę), na 14 lipca 2018r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Ok, ale czy nie jest tak, że aktywacja (i możliwość oglądania) następuje dopiero jak kurier dostarczy podpisane dokumenty do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Umowa jest ważna od dnia, kiedy Ty ją podpiszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 W jaki sposób się liczy darmowe miesiące w Polsacie? Cały czas mam nc+, tutaj np 3 miesiące za darmo liczone są jako pełne miesiące,czyli podpisując umowę w grudniu, ten miesiąc za darmo bo niepełny i kolejne 3 pełne miesiące gratis,czyli styczeń luty marzec. Umowa trwa do końca miesiąca a nie do dnia podpisania. W Polsacie też tak jest czy inaczej? Nie mogę znaleźć nigdzie informacji. Zastanawiam się czy np zamówienie na początku miesiąca nie jest bardziej opłacalne niż no dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Początek umowy to dzień podpisania, np. podpisana dziś to 16-12-2017. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszW-ielki Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Dziękuję za pomoc. Postanowiłem dać szansę punktowi CP w CH Kometa w Toruniu. Akurat miałem godzinkę czasu i jakoś tak mi się przypomniało o nim. Trafiłem na Kierownika. Generalnie człowiek był bardzo zdziwiony, że w innych punktach nie potrafili znaleźć. Usiadł do komputera i po kilku minutach miałem umowę z interesującą mnie ofertą. Da się? Da, tylko trzeba chcieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tachus Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Witam,aktualnie dostępne są na infolinii promocje 6 miesięcy gratis nawet dla pakietów family.Mówią ,że to promocja świąteczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Dzisiaj byłem w APS, żeby podpisać umowę z CP.Trochę się zawiodłem, gdyż oferta, którą oni oferują różni się od internetowej Gdy zamawia się przez internet nie ma dzierżawy za EVOBOX, natomiast w APS wynosi 5 zł/mc. (Pakiet za 69 zł/mc)Trochę słabo, że nie są to równe oferty. Edytowane 27 Grudnia 2017 przez Mihalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Wystarczyło poprosić o ofertę ze strony www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Poprosiłem, ale Pani z APS powiedziała, że takiej oferty nie posiada w systemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Pytanie, jak bardzo jesteś zdeterminowany, więc albo zmień punkt, albo zamów przez www. Możesz też poprosić, aby osoba taka zadzwoniła do swojego koordynatora. Wytłumaczy jej gdzie powinna szukać tych ofert w systemie. Edytowane 27 Grudnia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 już zamówiłem przez www na przyszłość będę wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.