Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, pavl6 napisał:

Nazywanie instytucją charytatywną usługi, za której oglądanie widz płaci konkretne pieniądze, to jakiś absurd. Z zasady za oglądanie tv płacimy albo wykupując płatny pakiet, albo w przypadku kanałów darmowych - oglądając reklamy. Niestety wielu od tej zasady odeszło.

 

I co z tego, że płaci? To jest tylko kropla w morzu potrzeb, a nie realne pieniądze dla stacji telewizyjnej. Reklamy były, są i będą w każdej możliwej telewizji, czy przestrzeni internetowej. Po prostu dają one znaczne przychody, których nie jesteś w stanie zapewnić w żaden inny sposób. Zabierając reklamy z płatnych telewizji skazujesz je w zasadzie na upadek, bo nikt normalny nie przeniesie takich opłat na konsumenta.

Zresztą w Polsce i tak nie mamy na co narzekać pod kątem reklam, nie mamy jeszcze totalnej przesady. W tym względzie prym wiodą amerykanie, którzy reklamy w swojej telewizji mają dosłownie co dwie minuty... dodatkowo jak ktoś ogląda sport to widzi nawet ile jest lokowania produktu w każdym transmitowanym przez nich wydarzeniu. "Najlepsze podanie lewą ręką, przez prawe ramię sponsorowane przez XXX", "Najlepszy doping z sektorów od A do C sponsorowany przez XYZ", "Najlepsze wycieranie parkietu podczas meczu sponsorowane przez YYY" itd. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2022 o 13:54, Pawop napisał:
 
 

Zawsze kanały kablowe miały reklamy. Nie twórz alternatywnej rzeczywistości.

Zawsze też była bieda, choroby i wojny. No i?

21 godzin temu, Vinni napisał:
 
 

 

I co z tego, że płaci? To jest tylko kropla w morzu potrzeb, a nie realne pieniądze dla stacji telewizyjnej. Reklamy były, są i będą w każdej możliwej telewizji, czy przestrzeni internetowej. Po prostu dają one znaczne przychody, których nie jesteś w stanie zapewnić w żaden inny sposób. Zabierając reklamy z płatnych telewizji skazujesz je w zasadzie na upadek, bo nikt normalny nie przeniesie takich opłat na konsumenta.

Zresztą w Polsce i tak nie mamy na co narzekać pod kątem reklam, nie mamy jeszcze totalnej przesady. W tym względzie prym wiodą amerykanie, którzy reklamy w swojej telewizji mają dosłownie co dwie minuty... dodatkowo jak ktoś ogląda sport to widzi nawet ile jest lokowania produktu w każdym transmitowanym przez nich wydarzeniu. "Najlepsze podanie lewą ręką, przez prawe ramię sponsorowane przez XXX", "Najlepszy doping z sektorów od A do C sponsorowany przez XYZ", "Najlepsze wycieranie parkietu podczas meczu sponsorowane przez YYY" itd. itd.

Jako widzowie powinniśmy raczej patrzeć z perspektywy widzów, a nie martwić się o budżety telewizji. Nielogiczne jest, żeby za usługę płacić podwójnie (w opłacie za dostęp do kanału i w reklamach). Nawet, jeżeli większość nadawców obrałaby taką metodę. Zresztą, zrobią wszystko, żeby mieć jak największy zysk, na co pozwolą im widzowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, pavl6 napisał:

Jako widzowie powinniśmy raczej patrzeć z perspektywy widzów, a nie martwić się o budżety telewizji. Nielogiczne jest, żeby za usługę płacić podwójnie (w opłacie za dostęp do kanału i w reklamach). Nawet, jeżeli większość nadawców obrałaby taką metodę. Zresztą, zrobią wszystko, żeby mieć jak największy zysk, na co pozwolą im widzowie. 

Żeby nie było reklam to chyba dostęp do tego kanału musiałby wynosić z 30zł - biorąc pod uwagę i tak wysokie koszty funkcjonowania tv informacyjnej.

 

Bardziej bym się za to zastanowił nad mediami publicznymi. Dlaczego Jedynka, Dwójka czy TVP Info emitują reklamy skoro składamy się wszyscy na nie w postaci corocznej "kroplówki" z budżetu państwa i zrzucając się na abonament? Do tego jeszcze reklamy. W końcu cytując Ciebie: "Nielogiczne jest, żeby za usługę płacić podwójnie" (w tym przypadku to chyba nawet potrójnie). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pavl6 napisał:

Jako widzowie powinniśmy raczej patrzeć z perspektywy widzów, a nie martwić się o budżety telewizji. Nielogiczne jest, żeby za usługę płacić podwójnie (w opłacie za dostęp do kanału i w reklamach). Nawet, jeżeli większość nadawców obrałaby taką metodę. Zresztą, zrobią wszystko, żeby mieć jak największy zysk, na co pozwolą im widzowie. 

 

Mnie jako widza interesuje to, aby stacja równocześnie nie była żałośnie droga. Idąc Twoją pokrętną logiką musiałbym zapłacić znacznie więcej za dostęp, niż płacę obecnie. Reklamy to z mojej strony żadna zapłata i naprawdę ciężko mi pojąć ten wielki ból o chwilę przerwy w programie. Jedyną telewizją, która powinna być wolna od reklam jest telewizja publiczna, która i tak jest finansowana z budżetu i nie powinna być dodatkowo dotowana komercyjnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, pavl6 napisał:

Nielogiczne jest, żeby za usługę płacić podwójnie (w opłacie za dostęp do kanału i w reklamach). 

O wyższych opłatach za abonament gdyby nie było reklam już pisałem, Widzą to także koledzy wyżej. 
Natomiast ciągle jeszcze zastanawiam się nad płaceniem podwójnie w sytuacji kiedy w stacji są emitowane reklamy :) Jakbyś to wyjaśnił, dopłacasz do każdej reklamy czy jak w swoiej umowie abonamentowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2022 o 17:36, kamil2505 napisał:
 
 

Żeby nie było reklam to chyba dostęp do tego kanału musiałby wynosić z 30zł - biorąc pod uwagę i tak wysokie koszty funkcjonowania tv informacyjnej.

 

Bardziej bym się za to zastanowił nad mediami publicznymi. Dlaczego Jedynka, Dwójka czy TVP Info emitują reklamy skoro składamy się wszyscy na nie w postaci corocznej "kroplówki" z budżetu państwa i zrzucając się na abonament? Do tego jeszcze reklamy. W końcu cytując Ciebie: "Nielogiczne jest, żeby za usługę płacić podwójnie" (w tym przypadku to chyba nawet potrójnie). 

Jestem zwolennikiem następującej formuły TVP - wszystkie programy, w których nie ma ani trochę misji publicznej wylatują, TVP finansowana bezpośrednio z budżetu, brak reklam.

W dniu 2.01.2022 o 17:27, Pawop napisał:
 
 

Nie masz argumentów i piszesz jakieś kocopoły emoji1.png

Na tak silną argumentację z Twojej strony mogę tylko odpowiedzieć na podobnej zasadzie: wcale nie! :D

------

Słusznie @michael112 przywołuje przykład VOD. Zdaje się, że w Polsce tylko amerykański Player.pl wyłamuje się z zasady - płacisz, to nie ma reklam. A biedne media tradycyjne, najwidoczniej ledwie wiążące koniec z końcem, nie są w stanie wdrożyć tej prostej zasady. I tak powoli odchodzą w cień, najwyżej odejdą szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżeli dziennikarze TVN posiadają pełną wersję nagrań, to każdy sąd wyśmieje pozew ze strony Kukiza. To nie stacja nagrywała rozmowę, jedynie przekazała ją dalej i zrobiła to w całkowicie normalny sposób. Niestety, ale Kukiz już sam nie wie po której stronie chce stać i miota się niemiłosiernie od lewa do prawa, czym tylko się ośmiesza.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wywiadach i programach publicystycznych ("Fakty po faktach", "Kropka nad i", "Kawa na ławę" itd.) przypominają, że są dostępne napisy dla niesłyszących. Gdzie się je włącza w Playerze lub w Play Now? Może są w WP Pilot? Albo który operator kablowy je oferuje? Na pewno są w platformie satelitarnej Canal+. Czy są napisy w Canal+ Online?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na TVN24 właśnie leci dokument o Kubackim. Puścili to chyba tak na odwal się żeby tylko coś leciało. Kluczowe rzeczy zakrywają paski. Wypowiadają się zagraniczni trenerzy, zawodnicy. Wypowiadają się w ojczystych językach. Tłumaczenie jest w postaci napisów. Napisów nie widać bo zakrywają je paski. Podpisów kto jest kim też nie widać bo paski zasłaniają. Na te kilkanaście minut nie mogliby wyczyścić ekranu? Zresztą to nie pierwszy taki przypadek. Czasem o poranku lubią pokazywać jakieś "śmieszne" filmiki. Kiedyś puścili jakiś filmik z bawiącym się zwierzątkiem, nie pamiętam co to było. Prowadzący powymieniali ze sobą opinie o tym zwierzątku, leci filmik i guzik widać bo akurat zwierzątko bawiło się w tej części kadru gdzie są paski. Czy oni nie mogliby nadawać tak jak bodajże Bloomberg? Obraz jest troszku pomniejszony i ponad paskami a z boku są nadawane dodatkowe informacje. W czasach SD mogło to nie zdać egzaminu bo wszystko byłoby mało czytelne. Ale teraz wszystko jest w HD, na dodatek ludzie mają już tylko tv 32" i większe, więc coś takiego zdałoby egzamin. Może ktoś zaprojektuje taką grafikę ekranową dla TVN24?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...