Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu i ja trafiłem na życzliwego konsultanta z którym dogadałem się na wymianę moich dekoderów JADA na dekodery ICTA. Przy okazji udało mi się uzyskać dopełnienie Netflixa do 4K za 0 zł do końca trwania umowy w ramach rekompensaty. Najważniejsze że horror z pikselozą się skończy. Jutro dekodery mają być u mnie w domu za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Dr.STech napisał(a):

Ktoś ci głupot naopowiadał. Oczywiście, że można zmienić częstotliwości ub w dualboxie. 

 

Cytat z instrukcji:

Po zamknięciu listy możesz również zmienić częstotliwość na zgodną z parametrami technicznymi konwertera/multiswitcha.

w serwisie powiedzieli ze nie można zmienić. Przy ultra boxie wciska sie niebieski przycisk i sie zmienia. Ale jak z dualboxem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@raffpak daj sobie spokój z tym "dualszrotem", naciskaj na wymianę Twojego JADA na ITCA, co prawda występują problemy z dostępnością tego drugiego w salonach, ale podczas składania kolejnej reklamacji lub rozmowy z konsulem stój twardo przy swoim że nie zgadzasz się na duala tylko na Technicolora, DUK w Krakowie ma możliwość wysłania na wymianę (poczytaj moje wcześniejsze wpisy i ostatni kolegi @wally79). Mi też wcześniej proponowali duala ale się nie zgodziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, raffpak napisał(a):

w serwisie powiedzieli ze nie można zmienić. Przy ultra boxie wciska sie niebieski przycisk i sie zmienia. Ale jak z dualboxem?

Niebieskim to się zmienia częstotliwość oscylatora dla konwertera wideband, którego ten dekoder zupełnie nie obsługuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie mi proszę czy poza PIKSELOZĄ dekodery JADA  i ITCA różnią się jakością obrazu. Mam obecnie dekoder ITCA ktory zaczyna głupieć. Wsalonie mają tylko JADA, ale zawiechy i brak możliwości nagrywania zmuszają mnie fo wymiany dekodera.

Edytowane przez ToćToJa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2023 o 20:02, wally79 napisał(a):

W końcu i ja trafiłem na życzliwego konsultanta z którym dogadałem się na wymianę moich dekoderów JADA na dekodery ICTA. Przy okazji udało mi się uzyskać dopełnienie Netflixa do 4K za 0 zł do końca trwania umowy w ramach rekompensaty. Najważniejsze że horror z pikselozą się skończy. Jutro dekodery mają być u mnie w domu za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Powiedz mi czy miałeś jakieś info wcześniej, że dekodery wysyłają do Ciebie. Ja również mam wymianę jada na itca, ale nie mam żadnej informacji o wysyłce a mieli wczoraj wysłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje "pięć groszy", @adamo71 ja tak samo jak kolega @wally79 miałem wysyłkę kurierem Inpost i też miałem info w apce lecz rozmowa z konsulem z DUK Kraków o wymianie w czwartek, wszystko klepnięte ale info o przesyłce dopiero w poniedziałek po weekendzie i kurier u mnie we wtorek. Tak że cierpliwości 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ( że po wielu miesiącach walki i konsekwentnym składaniu reklamacji które zawsze kończyły się rabatem na abonament ) w końcu zostanie mi wymieniony dekoder na ITCA. Jeszcze dzisiaj ma wyjechać z Krakowa kurierem Inpost.
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@miniupiniu czyli jesteś kolejną osobą której DUK wymienia, więc raczej poddali się z informacją że nadal pracują nad naprawą błędu i skończyli "walkę z wiatrakami", tym co reklamują non stop proponują wymianę, inni siedzą cicho bo albo nie mają problemu albo im to nie przeszkadza, a C+ będzie miało wreszcie spokój 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem reklamację na pixelozę to mi tak odpisali. 

 

Szanowny Panie,   jesteśmy świadomi zmian w działaniu naszych dekoderów po ostatnich aktualizacjach, nasi technicy już pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności. Aktualizacja pojawi się w najbliższym czasie. Na ten moment zalecamy reset prądowy dekodera ? odłączenie go od zasilania na przynajmniej 15 sekund.

Edytowane przez KristianoRinaldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2023 o 17:16, sławek72 napisał(a):

Od kilku godzin jestem szczęśliwym posiadaczem dekodera serii ITCA ( nareszcie wymiana po ósmej reklamacji pikselozy z JADA), dekoder dotarł do mnie kurierem po zeszłotygodniowej rozmowie kiedy to zadzwonił do mnie konsul z DUK Krakowskiego i zaproponował mi wymianę z darmową wysyłką (wyraziłem zgodę na taką wymianę, wcześniej proponowali mi wymianę na "dualszrota" 🤣 na co oczywiście nie przystałem i standardy 50% zniżki na abo  po każdej reklamacji). Tak że bez sentymentu żegnam dek JADA, ten wątek, pikselozę, zaniki głosu, problemy z nagrywaniem i comiesięczne reklamacje 😄

PS.

ITCA dotarł z Krakowa "goły" tzn. sam dek + zasilacz + pilot, tak jak mówił konsul z JADA miałem przełożyć kartę i dysk (przy okazji przełożyłem też gumki aby dysk "trzymał się" pod spodem), tak samo mam oddać "golasa" JADA do punktu. Oczywiście wszystko "gra i buczy", nagrania na dysku utracone ale brak pikselozy bezcenny 😋

 

W dniu 17.10.2023 o 10:05, sławek72 napisał(a):

Inaczej z jednej strony trochę zaoszczędziłem ale z drugiej też straciłem... czas i nerwy.

PS.

Przy okazji ITCA na tej samej instalacji (TRYB JEDNOKABLOWY-UNICABLE) co poprzednio JADA działa bez jakichkolwiek najmniejszych problemów 👍... to wniosek po siedmiodniowej obserwacji. I jeszcze jedno konsul z DUK wysłał do mnie ITCA kurierem od nich z Krakowa gdyż jak powiedział w Bydgoszczy na salonach mają tylko JADA (zapomniałem to dopisać w tym długim poprzednim moim wywodzie 😁😉).

 

2 godziny temu, raffpak napisał(a):

Pytanie: Czy na pewno będzie wszystk dobrze po wymianie z JADA?

@raffpak w odpowiedzi na Twoje pytanie, przeczytaj moje powyższe posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kristiano Rinaldo pisz reklamację za reklamacją, osobiście od feralnej styczniowej aktualizacji pisałem reklamacje regularnie co miesiąc i dopiero niedawno zaproponowali wymianę na ITCA, wcześniej wciskali to co Tobie i proponowali rabaty na abo, ewentualnie wymianę na duala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak samo. Od lutego reklamacja za reklamacją. Oferowali rabaty na abo. Chyba miesiąc temu zaproponowali wymianę na dual szrota....nie zgodziłem się . I wczoraj telefon z Krakowa że mogą mi wymienić na ITCA. Zgodziłem się i dzisiaj kurier zapukał do drzwi .
 

Edytowane przez Kiler
Proszę wyłączyć w Tapatalk opcję wyświetlenia modelu telefonu, z którego została wysłana wiadomość.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...