Daro1 Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Kabel kablowi jest nie równy, wszystko zależy od jakości materiału z jakiego został zrobiony, oraz samej przepustowości kabla, a są różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Nie wiem czy ingeruje, ale wiem co widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Przestańcie powielać mity ze jakieś drogie kable są lepsze. Nie mówię o najtańszych z aliexpress ale normalny kabel hdmi z takimi samymi przepustowości jest wart tyle samo co jakieś drogie z pozłacanymi końcówkami czy innymi ściekami. Miałem już wiele kabli i jedyne co charakteryzowało te najdroższe ze zepsuły mi się najszybciej Zadne poważne testy również nie potwierdzają teorii „lepszych” kabli 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 11 godzin temu, gutekbull napisał(a): U mnie np. HDMI WIREWORLD Ultraviolet( nie z Chin ) wyraźnie poprawia nasycenie barw. Kabel nic nie poprawia, co mu podasz na wejściu to odda na wyjściu w niezmienionej formie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Zróbcie doświadczenie w drugą stronę,zamiast kabla z czystej miedzi z dobrym ekranem,podlaczcie HDMI za 2zl z stalowym wkładem - drutem i zobaczcie czy obraz jest taki sam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Średnio czytasz ze zrozumieniem. Nikt nie neguje pseudo kabli, ale nie ma żadnego logicznego wyboru między solidnym kablem pod 4K za 3-4 dychy a takimi PREMIUM za 100-200-300zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Nie macie na co czekać gdyby wiedzieli co zepsuli to już dawno by to naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Dziś będąc w jednym z punktów sprzedaży Canal+ zapytałem czy wymieniają dekodery JADA po wcześniejszym telefonicznym kontakcie abonenta z centralą. Kobieta pracująca w jednym z takich punktów sprzedaży Canal+ z rozbrajającą szczerością powiedziała mi:- Tak wymieniamy dekodery JADA na JADA bo takie mamy. ICTA praktycznie nie mamy na stanie. Zdarza się że jeśli centrala wyda polecenie to wymieniamy JADA na Dualbox. Kobieta dodała sama od siebie że zapewne chodzi problem pikselozy w dekoderach JADA. To oznacza że wszyscy w Canal+ znają temat tylko lecą w głupa. Z racji tego że w ostatniej odpowiedzi na moją reklamację zasugerowano mi właśnie kontakt telefoniczny z Canal+ w celu wymiany dekoderów podjąłem decyzję że nie skorzystam z tej opcji. Natomiast z mojej strony szykuję kolejną reklamację i tak jak na początku miesiąca pisałem zabieram się do zgłoszenia tej sprawy UOKiK. W tej chwili mam już taki materiał dowodowy, że mam nadzieję na powodzenie takiego zgłoszenia w UOKiK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Widzę ze Jada nadal w formie- w rodzinie jest egzemplarz i nadal występują problemy ze zaczyna zamulać, nawet przestaje reagować i trzeba go resetować wyciągając z sieci. Polecam szukać każdemu wymiany na Itca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Przyznam szczerze, że mój egzemplarz nigdy nie miał tak, żeby całkowicie się zawiesił i nie reagował. Inna sprawa, że po tych wszystkich aktualizacjach dekoder kiepsko reaguję na pilota. Z resztą, co się dziwić, ten pilot zawsze był do bani Ostatnio wkurza mnie najbardziej to, co dzieje się TVN-em i TVN24. Tak strasznie się zacinają, że oglądać się nie da. Najgorsze jest to, że nie wiadomo co z tym zrobić. Mam praktycznie nową instalację, instalator był kilka razy (poziom 100 procent, jakość 90-95 procent) i nic. To strasznie frustrujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Obdzwaniaj punkty obsługi w swoim mieście i dopytuj czy mają ITCA. Mi się udało i wszystkie problemy zniknęły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2023 U mnie od ponad tygodnia zero problemów ale tylko w sytuacji gdy obraz w TV ustawię jako standardowy. Gdy przełączę np. rodzaj obrazu na "FILM" to zaraz pikseloza się pojawia. Pisalem do nich, że nadal nic się nie zmieniło po uznaniu reklamacji to upierają się na zamianie na DualBox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2023 7 minut temu, Martinos napisał(a): Gdy przełączę np. rodzaj obrazu na "FILM" to zaraz pikseloza się pojawia. Pisalem do nich, że nadal nic się nie zmieniło po uznaniu reklamacji to upierają się na zamianie na DualBox. To raczej nie to, bo co ustawienia telewizora maja do pracy dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adip Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2023 7 godzin temu, Martinos napisał(a): U mnie od ponad tygodnia zero problemów ale tylko w sytuacji gdy obraz w TV ustawię jako standardowy. Gdy przełączę np. rodzaj obrazu na "FILM" to zaraz pikseloza się pojawia. Pisalem do nich, że nadal nic się nie zmieniło po uznaniu reklamacji to upierają się na zamianie na DualBox. Mam DualBoxa i stwierdzam, że u mnie też występują klatkowanie/zacinanie obrazu na kanale TVN24, dziwne bo na innych kanałach tego typu problemów nie stwierdzam, Co może być przyczyną? jak temu zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2023 @Adip Niestety chyba nic nie poradzimy. Z tego, co zauważyłam to problem występuje na wszystkich dekoderach (u wielu osób). Zawsze były problemy z odbiorem TVN24, ale od kilku dni nie da się normalnie oglądać. Co kilka minut przycina się obraz i dźwięk. Nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych, ale to wygląda tak, jakby ktoś zakłócał sygnał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo71 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2023 U mnie też nadal pikseloza. Już pomału mam tego dosyć, czy naprawdę nie można rozwiązać umowy w zwiazku z tą pikselozą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Dzisiaj składałem kolejną reklamację na pixeloze . Chyba siedzą tam znowu jacyś nowi którzy nie znają tematu. Ja się nie poddam i będę nadal pisał reklamację dzień w dzień .Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Była aktualizacja na dekoder ITCA,ja mam jade po tej aktualizacji to istny DRAMAT PIKSELOZa nawet na 1 kablu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Ta ich aktualizacja z lipca nic nie rozwiązała, dzisiaj na canał plus sport nie szło oglądać meczu tak pikseloza szarpała obrazem. Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 I coś zaczynają kręcić bo nie chcą reklamacji uwzględniać . Każą resetowac dekoder, doprecyzować ustawienie anteny, sprawdzenia dekodera na innej instalacji i sprawdzenie dekodera w punkcie. Twierdzą że lipcowa aktualizacja wszystko naprawiła .....a jeszcze w sierpniu przyznali że problem jest dalej i reklamację uznali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Moją ostatnia reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Mi też to wysłali . A w kolejnym mailu by ustawić antene, sprawdzic na injej instalacji itp. Zaczyna się mydlenie oczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Moją ostatnia reklamacje Bo być może złych argumentów użyłeś. Ja mam odpowiedź z 2 sierpnia w której uzyskałem rabat 200 zł na abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Mnie tam uznawali za każdym razem reklamacje. W konsekwencji wymieniłem dwa dekodery JADA, które posiadałem w multiroomie na ITCA, zszedłem z opłaty za multiroom na 0 zł do końca trwania umowy, zszedłem z multimanpack na 0 zł do końca trwania umowy i kilka razy dostawałem rabaty kwotowe. Musicie ostro w reklamacjach i odwoływać się jak nie uznają reklamacji za pierwszym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 Może, chociaż po ostatniej reklamacji przed lipcową aktualizacjią dostałam rabat na abonament,Teraz po dzisiejszej pikselozie leci kolejna reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.