Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przestańcie powielać mity ze jakieś drogie kable są lepsze. Nie mówię o najtańszych z aliexpress ale normalny kabel hdmi z takimi samymi przepustowości jest wart tyle samo co jakieś drogie z pozłacanymi końcówkami czy innymi ściekami. 
Miałem już wiele kabli i jedyne co charakteryzowało te najdroższe ze zepsuły mi się najszybciej :)

Zadne poważne testy również nie potwierdzają teorii „lepszych” kabli 

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś będąc w jednym z punktów sprzedaży Canal+ zapytałem czy wymieniają dekodery JADA po wcześniejszym telefonicznym kontakcie abonenta z centralą. Kobieta pracująca w jednym z takich punktów sprzedaży Canal+ z rozbrajającą szczerością powiedziała mi:
- Tak wymieniamy dekodery JADA na JADA bo takie mamy. ICTA praktycznie nie mamy na stanie. Zdarza się że jeśli centrala wyda polecenie to wymieniamy JADA na Dualbox.
Kobieta dodała sama od siebie że zapewne chodzi problem pikselozy w dekoderach JADA.

To oznacza że wszyscy w Canal+ znają temat tylko lecą w głupa. Z racji tego że w ostatniej odpowiedzi na moją reklamację zasugerowano mi właśnie kontakt telefoniczny z Canal+ w celu wymiany dekoderów podjąłem decyzję że nie skorzystam z tej opcji. Natomiast z mojej strony szykuję kolejną reklamację i tak jak na początku miesiąca pisałem zabieram się do zgłoszenia tej sprawy UOKiK. W tej chwili mam już taki materiał dowodowy, że mam nadzieję na powodzenie takiego zgłoszenia w UOKiK.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że mój egzemplarz nigdy nie miał tak, żeby całkowicie się zawiesił i nie reagował. Inna sprawa, że po tych wszystkich aktualizacjach dekoder kiepsko reaguję na pilota. Z resztą, co się dziwić, ten pilot zawsze był do bani 🙈

Ostatnio wkurza mnie najbardziej to, co dzieje się TVN-em i TVN24. Tak strasznie się zacinają, że oglądać się nie da. Najgorsze jest to, że nie wiadomo co z tym zrobić. 

Mam praktycznie nową instalację, instalator był kilka razy (poziom 100 procent, jakość 90-95 procent) i nic.

To strasznie frustrujące :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od ponad tygodnia zero problemów ale tylko w sytuacji gdy obraz w TV ustawię jako standardowy.

 

Gdy przełączę np. rodzaj obrazu na "FILM" to zaraz pikseloza się pojawia.

 

Pisalem do nich, że nadal nic się nie zmieniło po uznaniu reklamacji to upierają się na zamianie na DualBox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Martinos napisał(a):

Gdy przełączę np. rodzaj obrazu na "FILM" to zaraz pikseloza się pojawia.

 

Pisalem do nich, że nadal nic się nie zmieniło po uznaniu reklamacji to upierają się na zamianie na DualBox.

To raczej nie to, bo co ustawienia telewizora maja do pracy dekodera.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Martinos napisał(a):

U mnie od ponad tygodnia zero problemów ale tylko w sytuacji gdy obraz w TV ustawię jako standardowy.

 

Gdy przełączę np. rodzaj obrazu na "FILM" to zaraz pikseloza się pojawia.

 

Pisalem do nich, że nadal nic się nie zmieniło po uznaniu reklamacji to upierają się na zamianie na DualBox.

Mam DualBoxa i stwierdzam, że u mnie też występują klatkowanie/zacinanie obrazu na kanale TVN24, dziwne bo na innych kanałach tego typu problemów nie stwierdzam, Co może być przyczyną? jak temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adip Niestety chyba nic nie poradzimy. Z tego, co zauważyłam to problem występuje na wszystkich dekoderach (u wielu osób).

Zawsze były problemy z odbiorem TVN24, ale od kilku dni nie da się normalnie oglądać. Co kilka minut przycina się obraz i dźwięk.

Nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych, ale to wygląda tak, jakby ktoś zakłócał sygnał...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I coś zaczynają kręcić bo nie chcą reklamacji uwzględniać . Każą resetowac dekoder, doprecyzować ustawienie anteny, sprawdzenia dekodera na innej instalacji i sprawdzenie dekodera w punkcie. Twierdzą że lipcowa aktualizacja wszystko naprawiła .....a jeszcze w sierpniu przyznali że problem jest dalej i reklamację uznali.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam uznawali za każdym razem reklamacje. W konsekwencji wymieniłem dwa dekodery JADA, które posiadałem w multiroomie na ITCA, zszedłem z opłaty za multiroom na 0 zł do końca trwania umowy, zszedłem z multimanpack na 0 zł do końca trwania umowy i kilka  razy dostawałem rabaty kwotowe. Musicie ostro w reklamacjach i odwoływać się jak nie uznają reklamacji za pierwszym razem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...