Skocz do zawartości

Villemo666H

Użytkownik
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Villemo666H

Amator

Amator (2/11)

15

Reputacja

  1. @Vela Przywróć ustawienia fabryczne bez usuwania nagrań. Powinno pomóc.
  2. No coś mnie trafi... Znowu są problemy z nagrywaniem (słynna przerwa w zasilaniu). Do tego ciągle wyskakują jakieś błędy. Podobno jest jakaś awaria, ale ludzie: za co oni tyle kasy biorą?! Może, jak przyjdzie do płacenia abonamentu to ja też ogłoszę awarię
  3. A tak wracając do meritum, to pozyskałam pewne informacje - dotyczące tego problemu - z grupy na FB. Otóż, problemy z odbiorem wynikają z przenosin na nową satelitę. Miało to być nieodczuwalne dla przeciętnego widza, a jednak Cały czas jeszcze przy niej "dłubią", coś tam ustawiają, doprecyzowują i stąd u nas te efekty specjalne...
  4. @Jaś Fasola Bo to się nasila wieczorami.
  5. @Adip Niestety chyba nic nie poradzimy. Z tego, co zauważyłam to problem występuje na wszystkich dekoderach (u wielu osób). Zawsze były problemy z odbiorem TVN24, ale od kilku dni nie da się normalnie oglądać. Co kilka minut przycina się obraz i dźwięk. Nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych, ale to wygląda tak, jakby ktoś zakłócał sygnał...
  6. Moim zdaniem to problem u naszego operatora, czyli Canal+. Niestety, rozmowa z działem technicznym nie ma sensu, bo ich kompetencję nie są zbyt wysokie Pozostaję uzbroić się w cierpliwość i przeczekać. Już przeżyłam kilka takich awarii: kilka lat temu podobne problemy miałam z TVP2 i Tv Puls. Oczywiście, dział techniczny nic mi nie pomógł. Po ok. trzech tygodniach problem sam zniknął. Tak samo nagle, jak się pojawił...
  7. @grzegorz09 Witaj w klubie. Problemy z odbiorem kanałów z paczki TVN zawsze były, ale ostatnio przybrały na sile. Mnie też od kilku dni TVN24 strasznie się przycina. Nie mam routera LTE, ani nic innego co mogłoby zakłócać sygnał. Instalacja wielokrotnie sprawdzana. Sama nie wiem, co z tym zrobić...
  8. Przyznam szczerze, że mój egzemplarz nigdy nie miał tak, żeby całkowicie się zawiesił i nie reagował. Inna sprawa, że po tych wszystkich aktualizacjach dekoder kiepsko reaguję na pilota. Z resztą, co się dziwić, ten pilot zawsze był do bani Ostatnio wkurza mnie najbardziej to, co dzieje się TVN-em i TVN24. Tak strasznie się zacinają, że oglądać się nie da. Najgorsze jest to, że nie wiadomo co z tym zrobić. Mam praktycznie nową instalację, instalator był kilka razy (poziom 100 procent, jakość 90-95 procent) i nic. To strasznie frustrujące
  9. Mam dla Was poradę, jak poradzić sobie z problemem dotyczącym nagrywania (pochodzi ona z grupy na FB od osoby, która zna się na tym i testuję dekodery Jada po to, aby zdobyć dokumentację techniczną i móc złożyć pozew przeciwko Canal+). Wg niego coś się wydarzyło w nocy z 30 na 31 lipca (nie chce zdradzić, co,ale z jego słów wynika, że to nasz ukochany operator coś namieszał). Oto jego rada (w 8 na 10 testowanych dekoderów rozwiązała problem z nagrywaniem): na włączonym dekoderze odłączcie dysk, potem należy przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych (opcja bez usuwania nagrań, choć przy odłączonym dysku nie ma to większego znaczenia). Po przejściu całej procedury podłączacie ponownie dysk (jeśli macie, jakieś zaplanowane nagrania to je anulucie i zaprogramujcie od nowa). Teraz uruchamiamy dekoder ponownie żółtym przyciskiem. I już. Od tej pory dekoder powinien nagrywać normalnie. Zaznaczam, że to rozwiązanie było testowane tylko na Jada. Nie wiem czy zadziała na ITCA i Dualboxie, ale nie jest szczególnie inwazyjne, więc warto spróbować.
  10. @finch_wwa Źle nas zrozumiałeś. Chodzi o to, żeby - gdy pojawia się słynne "Program nie został nagrany z powodu przerwy w zasilaniu"- usunąć zaplanowane nagrania i zaprogramować od nowa. Bo czasami jest tak, że nie ma jeszcze godziny, w której powinno zacząć się nagranie, a dekoder już krzyczy, że była przerwa w zasilaniu Te, które już masz nagrane zostaw w spokoju Niestety , na razie nie ma skutecznego sposobu na walkę z tym problemem. Musisz po prostu co jakiś czas kontrolować czy wszystko jest ok...
  11. @Matemistrz Jedyne, co Ci pozostaje to wziąć dekoder pod pachę i udać się do salonu. Tam Ci szybciej pomogą niż na infolinii.
  12. Obawiam się, że format dysku nic nie zmieni. Stracisz tylko nagrania, a problem pozostanie. To wina softu lub czegoś innego, co leży w gestii operatora. Canal+ musi to naprawić,bo tylko on jest w stanie...
  13. @Polsat Dzięki za podpowiedź. Zawsze to trochę prościej, gdy nie trzeba ponownie uruchamiać dekodera.
  14. Też tak mam, choć mam Jada. Wydaję mi się, że musieli wprowadzić jakąś poprawkę przez internet i stąd te problemy... Tych internetowych aktualizacji praktycznie się nie zauważa, no chyba, że ingerują w wygląd Menu lub dodają jakąś funkcję. To by tłumaczyło, dlaczego również ITCA i Dualbox ma ten problem.
  15. Wiecie co? Mnie już normalnie ręce opadają. Codziennie rano muszę resetować dekoder (czyli korzystać z opcji uruchom ponownie), żeby w ogóle coś nagrać. Zazwyczaj programuje nagrania na dany dzień, poprzedniego dnia wieczorem. Wszystko było ok do czasu tej ostatniej aktualizacji. A teraz włączam dekoder rano i pokazuję mi, że nagranie zaprogramowane na godz. 15 nie zostało nagrane z powodu przerwy w zasilaniu. Jakim cudem, ja się pytam skoro nie było jeszcze tej godziny? Żeby to naprawić muszę anulować wszystkie nagrania, uruchomić ponownie dekoder i zaprogramować od nowa. Gdybym zostawiła to bez żadnej reakcji to nic by nie nagrał. Ale ludzie, ile można się tak bawić?! Zauważyłam, że nie tylko ja mam ten problem. Dużo osób psioczy na ten problem na FB. Co ciekawe, problem - u niektórych - występuje również na Dualboxie i ITCA. Dziwi mnie to, bo wspomniane dekodery nie dostały ostatnio aktualizacji. A wracając do problemu: przywrócenie ustawień domyślnych i odłączenie wtyczki z prądu działa na dwa dni. Może spróbować odłączyć i podłączyć ponownie dysk? Macie jakiś inny pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...