Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lakiman

Bardzo rzadko nagrywam. Ta funkcjonalność jest mi obecnie obojętna. 😉

To co potrzebuję wyszukuję w aplikacji online.

Korzystam z instalacji zbiorczej jednokablowej  w bloku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radzion19 napisał(a):

Jedyne rozwiązanie na dzień dzisiejszy to wymiana na ITCA, mi udało się wymienić po dwóch reklamacjach, i problemu nie ma.

Nie jedyne. Niektórzy co mają możliwości powinni na moduł wymienić przy aneksowaniu,  albo zrezygnować z rabatów i w drodze reklamacyjnej wymienić na CAMa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jedyne. Niektórzy co mają możliwości powinni na moduł wymienić przy aneksowaniu,  albo zrezygnować z rabatów i w drodze reklamacyjnej wymienić na CAMa.

Hmm i to jest niegłupie rozwiązanie, szczególnie na drodze reklamacyjnej wymiana na moduł. Oczywiście dla kogoś kto rozważał przejście na CAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Można nagrywać kanały z pikselozą, przejść na tryb instalacji jednokablowej, wymienić na moduł lub wymienić na  gorsze urządzenie. Jest wybór.

(Albo uzbroić się cierpliwość i co miesiąc składać reklamację.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Markuss1 said:

No właśnie - czy ktoś mógłby napisać jakie wady ma model ITCA w porównaniu z JADA. Być może też uda mi się wymienić - mam tylko chwilowe przycinki obrazu głównie na kanałach sportowych, po "menu" dekodera chodzi się dość płynnie. I sam już nie wiem, czy warto bawić się w wymianę.... 

Itca działa płynniej, bez zacinek obrazu przy przełączaniu kanałów, póki co bez pikselowania też. Dodatkowo nie ma problemów z zanikiem dźwięku przy konfiguracji z soundbarem.
Jedyny minus jaki znalazłem to że jest bardziej wyczulony na poruszanie kablami antenowymi- potrafi pokazywać że brak sygnału na jednej z 2 anten mimo że wszystko jest ok- natomiast zdarzyło się tylko jak faktycznie ruszałem kablami jak czyściłem deka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radzion19 napisał(a):

Jedyne rozwiązanie na dzień dzisiejszy to wymiana na ITCA, mi udało się wymienić po dwóch reklamacjach, i problemu nie ma.

Wymienili Ci po napisaniu reklamacji czy może udało Ci się samodzielnie w punkcie wymienić? Też rozważam wymianę na ITCA, narazie ugrałem rabat na abo 60 zł i całkowite zejście z opłaty za multiroom. Mam dwa ADB i jeden jako główny ITCA. Na szczęście nie płace nic za te dekodery i za multiroom. 

Edytowane przez blade1230
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, utede napisał(a):

Jedyny minus jaki znalazłem to że jest bardziej wyczulony na poruszanie kablami antenowymi- potrafi pokazywać że brak sygnału na jednej z 2 anten mimo że wszystko jest ok- natomiast zdarzyło się tylko jak faktycznie ruszałem kablami jak czyściłem deka ;)

A czy na ITCA (przy instalacji unicable lub dwuprzewodowej) można nagrywać 3 różne kanały i oglądać czwarty (tak jak na JADA)? 

Menu i inne funkcje są takie same co w JADA? 

Z góry dziękuję za odpowiedź 

Edytowane przez Markuss1
Doprecyzowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, blade1230 said:

Wymienili Ci po napisaniu reklamacji czy może udało Ci się samodzielnie w punkcie wymienić?

Wymieniają deki od ręki bez wcześniejszego umawiania czy telefonu w punktach... problem w tym, że Itca jest bardzo mało dostępne i np jak obdzwaniałem punkty w moim dużym mieście wojewódzkim to nie mieli nigdzie i nie byli w stanie powiedzieć czy mieć będą... fartownie ostatnio się natknąłem i po wymianie działa jak należy wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

Wyprosiliście rabat to teraz pozostaje się cieszyć.

Przecież sami tego chcieliście :)
Przez miesiąc nie możecie narzekać ;)

Nie wypraszałem rabatu, pisałem reklamacje na schrzanione oprogramowanie ale nigdy nie napisałem że chcę zdjęcia opłat (nawet pisałem za trzecim razem że wolałbym możliwość udostępnienia powrotu do poprzedniego softu lecz nie dostałem na ten temat odpowiedzi), a oni jedyne co zaproponowali na teraz to te nieszczęsne rabaty i zapewnienia że pracują nad rozwiązaniem. Więc nie mierz wszystkich jedną miarą.

PS.

U mnie w mieście (pierwszym) jak dzwoniłem do czterech APSów to Technicolorów brak, modułu nie chcę.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sławek72 napisał(a):
Nie wypraszałem rabatu, pisałem reklamacje na schrzanione oprogramowanie ale nigdy nie napisałem że chcę zdjęcia opłat (nawet pisałem za trzecim razem że wolałbym możliwość udostępnienia powrotu do poprzedniego softu lecz nie dostałem na ten temat odpowiedzi), a oni jedyne co zaproponowali na teraz to te nieszczęsne rabaty i zapewnienia że pracują nad rozwiązaniem. Więc nie mierz wszystkich jedną miarą.
PS.
U mnie w mieście (pierwszym) jak dzwoniłem do czterech APSów to Technicolorów brak, modułu nie chcę.

U mnie też poszła reklamacja i na moje zapytanie o umożliwienie powrotu do starego oprogramowania, dostałem rabat 20 zł.

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też pozwoliłem sobie na złożenie drugiej reklamacji. Tym razem ma ona zadziałać z rachunkiem za czerwiec. Myślę, że tylko taką drogą można wymusić na operatorze realne działanie w kierunku naprawienia problemu. Chyba że Canal+ ma to wkalkulowane i nic z tym nie zrobią. Ale to niesie ryzyko dla nich takie że obecni abonenci odejdą od nich do konkurencji po zakończeniu obecnych umów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, wally79 napisał(a):

Ja też pozwoliłem sobie na złożenie drugiej reklamacji. Tym razem ma ona zadziałać z rachunkiem za czerwiec. Myślę, że tylko taką drogą można wymusić na operatorze realne działanie w kierunku naprawienia problemu. Chyba że Canal+ ma to wkalkulowane 

Myślę, że jednak coś z tym robią, tylko nie da się poprawić oprogramowania tak szybko. Też mnie to dziwi, że wolą ponosić straty z tytułu obniżenia abanamentu, niż na czas rozwiązania problemu, przywrócić stare oprogramowanie. No ale to ich problem

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem reklamację na wadliwe oprogramowanie i dostałem taką odpowiedź:

 

Szanowny Panie, w związku z występującym problemem, proszę wejść w MENU > USTAWIENIA (symbol koła zębatego) > DIAGNOSTYKA > żółty klawisz na pilocie i zresetować dekoder. DALSZE KROKI Gdy dekoder zacznie się uruchamiać proszę wyciągnąć kartę i włożyć ją z powrotem, gdy pojawi się komunikat o braku karty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jednak coś z tym robią, tylko nie da się poprawić oprogramowania tak szybko. Też mnie to dziwi, że wolą ponosić straty z tytułu obniżenia abanamentu, niż na czas rozwiązania problemu, przywrócić stare oprogramowanie. No ale to ich problem

Niekoniecznie da się zrobić downgrade softu zwłaszcza zdalnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wally79 napisał(a):

konkurencji po zakończeniu obecnych umów.

U konkutencjii nie ma takiej oferty. Więc jak komuś zależy na kanałach C+, to nigdzie nie pójdzie. 

Następna sprawa....caena za C+ nigdzie indziej nie jest tak atrakcyjna. 

 

 

 

1 godzinę temu, daro napisał(a):

Myślę, że jednak coś z tym robią, tylko nie da się poprawić oprogramowania tak szybko

Poprostu szybciej wprowadzą Global One. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios Przed moim domem stoi słup na którym zainstalowane są skrzynki UPC. Jeśli przyjąć że oferta programowa jest porównywalna a w moim odczuciu jest. To do konkurencji mam naprawdę blisko. Analizując koszty w moim przypadku nie widze praktycznie żadnej różnicy w wysokości opłacanego abonamentu czy to w Canal+ czy w UPC. Jeśli przyjąć fakt, że platforma Canal+ jest konglomeratem w którym można zakupić dodatkowo ofertę Netflixa, Viaplay, HBO Max, Player czy być może w przyszłości Disney+ można wtedy przyjąć że konkurencja faktycznie wygląda blado. Ale... wykupując dostęp do serwisów streamgowych w Canal+ wiąże się to z konsekwencją opłacania takiego dostępu do serwisów streamingowych na cały okres trwania umowy co nie ma zastosowania w sytuacji gdy płacisz za te serwisy bezpośrednio Netflixowi, Viaplay itd. Wszystko ma swoje plusy jak i minusy. Ja jestem w stanie odpuścić Canal+ swój prywatny "topór wojenny" w chwili gdy Canal+ naprawi oprogramowanie dekoderów Ultrabox+ 4K producenta ADB serii JADA. Bo patrząc na dotychczasową naszą współpracę była ona pozytywna. Jednak na chwilę obecną nie akceptowalne jest przez moją osobę płacenie za dzierżawę dekoderów multiroom, które w mojej ocenie nie pozwalają mi na oglądanie telewizji w sposób niezakłócany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...