Piszcie do nich, jeśli pixele przeszkadzają. Mi od razu dali 50% zniżki na abonament (w moim przypadku 70zł) plus wymiana na ITCA przez kuriera. Póki co, wybieram obniżkę.
Piszcie do nich Panowie. Ja wczoraj napisałem używając wulgaryzmów (co mi zależy) i od razu 40zł rabatu Nie pisałem o pikselach, bo jako tako nie mam, ale w sprawie komunikatu o braku sygnału.
Tak. Nawet gdybym został skazany na dożywocie za coś, czego nie zrobiłem, to tym bardziej jestem ZA. Siedzieć i czekać na uniewinnienie? Myśli samobójcze na 100%. Tylko by mi pomogli.
Mnie. Jak widzę, że ktoś ma kilka postów, to średnio mu wierzę, a jak użytkownik ma setki, tysiące postów, to wiem, że jest to osoba wiarygodna i zna się na technice sat. Wiadomo - jest bardzo wiele wyjątków od tej reguły.
Jak wiemy umowy zawarte na odległość można wypowiadać do 14 dni. Ostatnio zamówiłem MMP podczas imprezy, bo koledzy mówili, żebym włączył coś "konkretnego":) No i na drugi dzień wyłączyłem. Można tak robić w kółko? Oczywiście nie pochwalam takiego zachowania, ale skoro można....
To ja będę oryginalny... nie wiem jak u Was ta pixeloza wygląda, u mnie bardzo sporadycznie występuje na malutkim fragmencie ekranu. Tak jak pisał PawelTSW, wybrałem rabat i się cieszę;)
STARS.TV, przepraszam, że pytanie nie dotyczy bezpośrednio Twojej stacji, ale właśnie czytam "200tys.osób" (gratuluję).
Czy to oznacza 200tys. mierników włączonych w danej chwili, czy mają jakieś dane nt. liczby osób w gospodarstwie domowym i sumują wszystkich. Przecież to jest ogromna różnica - ja przeważnie oglądam sam, ale często na kanapie zasiada cała rodzina.